× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 2 weeks ago #205039 by Goggatjies
Klipster sy kan maar nog bietjie broei, ek is nie haastig vir haar om te kom nie - solank dit net voor die 25ste Sep is, want dan het 'n new born shoot geboek

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 2 weeks ago #205033 by klippie
Hexy, as dit ek was sou ek sou 'n ander gynie gaan sien het, maar dit bly jou besluit :-)

Ankies, bly als is nog reg, lyk my sussa is nie so haastig soos ons klomp hierso nie!

15 years 2 weeks ago #205032 by Goggatjies
Hexy - dit is 'n baie persoonlike besluit
Maar ek dink jy moet 'n ander gynie gaan sien, wat is die naaste dorp wat daar 'n permanente gynie is, wat jou kan monitor.
Maar ek sal ook 'n homeopaat gaan sien, vir baie goed werk dit, maar dit vat bietjie langer as gewoonlik.

Was gou-gou by midwife, sy le reg en als, maar het defnitief nog niks verder gesak nie, sy se dat tweede babas beweeg maar op en af, want verlede week was sy defnitief bietjie gesak, maar hierdie week niks nie.

15 years 2 weeks ago #205020 by Lynkie
Hexy, vir my persoonlik het die homepaat roete nie gewerk nie, maar elke persoon verskil. Al wat ek wel vir jou wil sê is dat ek baie spyt is oor die waardevolle tyd wat ek met my eerste gynie gemors het. Hy het nie moeite gedoen om uit te vind wat fout is nie....my nie gemonitor nie, net 'n voorskrif vir 6 maande Clomid (50mg) gegee...

Ek weet nie hoe jou huidige gynie jou monitor en behandel nie, en of jy hom vertrou nie.

Vertrou jou 'gut feeling' as jy voel hy doen nie genoeg nie, gaan vir 'n tweede opinie, dit kan ook nie skade doen nie. (Ek het vir lank daai stemmietjie binne in my geignoreer). Dokters raak partykeer so gewoond aan 'n mens dat hulle dalk net iets mis kyk, want 'n mens se liggaam verander maar.

2008 - Blighted Ovum, D&C
2009 - 6 cycles 50mg Clomid = BFN
2010 Aug - 1 cycle 100mg Fertomid = BFP
Baby girl born (28 weeks) on 4 Feb 2011 premature, died 8 Feb 2011
2011 Aug - 100mg Fertomid = BFN
2011 Sept & Dec - 100mg Fertomid & Ovidrel = BFN
2012 Feb - IVF # 1 = BFN
2012 Mrt - Fertomid, Accupuncture = BFN
2012 May - Low AMH = 0.16, - DHEA for 7 months. AMH improved = 0.2
2012 Oct/Nov - IVF # 2 = BFN
2013 Mrt - IVF # 3 Started stimming, Follies stopped growing ....cancelled
2013 May - Dec Various medicated cycles ... all BFN AMH Level : 0.53 2014 Jan - IVF # 4 = BFN

15 years 2 weeks ago #204995 by sexy~hexy
So my vraag is nou....DAMES...wat sal julle doen...'n homeopaat gaan sien, wag vir die afspraak by die gynie of dalk 'n ander gynie oorweeg?

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

15 years 2 weeks ago #204992 by Lynkie
Dankie Klippie, jy laat my sommer rustiger en beter voel.

Hexy, ai dis jammer julle het nie 'n gynie op die dorp nie, maar maak so gou jy kan 'n afspraak, ek glo dit sal jou ook meer rustiger laat voel. Ek is so gedruk vir tyd dat ek feitlik enige iets sal doen vir 'n BFP... en nou die lang 2WW.

Ankia, hoop jy voel gou beter.

2008 - Blighted Ovum, D&C
2009 - 6 cycles 50mg Clomid = BFN
2010 Aug - 1 cycle 100mg Fertomid = BFP
Baby girl born (28 weeks) on 4 Feb 2011 premature, died 8 Feb 2011
2011 Aug - 100mg Fertomid = BFN
2011 Sept & Dec - 100mg Fertomid & Ovidrel = BFN
2012 Feb - IVF # 1 = BFN
2012 Mrt - Fertomid, Accupuncture = BFN
2012 May - Low AMH = 0.16, - DHEA for 7 months. AMH improved = 0.2
2012 Oct/Nov - IVF # 2 = BFN
2013 Mrt - IVF # 3 Started stimming, Follies stopped growing ....cancelled
2013 May - Dec Various medicated cycles ... all BFN AMH Level : 0.53 2014 Jan - IVF # 4 = BFN

15 years 2 weeks ago #204965 by sexy~hexy
Ai, ek wens so ons het ook 'n gynie hier op die dorp gehad wat mens se siklus so mooi kon monitor, dat mens so voor O kon gaan en gaan sien of daar iets is, en ook sommer Ovidrel spuit ens :( Ek moet nou eers volgende week bel om te hoor wanneer kom die gynie die kant toe.

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...