× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 2 months ago #193742 by Cisca
Ja, toe is dit nou net soos ek gedink het.

Telling is 76, en bloeding het nog nie opgehou nie. Daar was vanoggend 'n groot klont en to weet ek sommer defnitief dis verby.

Lyk my ons moet maar net weer begin oefen.

Lekker dag almal

TTC 1 yr 8 months
Me 32 and DH 34
Cervical Laser Treatment to remove abnormal cells - April 2011
2nd round of Fertomid - June 2011 - BFP
Ectopic pregnancy - Right tube removed - 26 July 2011
3rd round of Fertomid - October 2011 - BFP - Praise the Lord
www.fertilityfriend.com/home/35faa6
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 2 months ago #193738 by klippie
More dames - sjoe dis leker koud!

Jooste - ek weet hoe jy voel, ek raak fisies naar en huilerig as ek hoor iemand is swanger - dis van stres en frustrasie. Ek is nou op die punt waar ek ek alle uitnodigings na ooievaarstees van die hand wys, en dan stuur ek net 'n persentjie saam met iemand wat wel gaan, want dis net te seer! Jy't gevra oor die IVF - dit was alles in totaal R26 000. Volgende ene gaan bietjie duurder wees, want ek moet meer meds kry - seker so R4000 meer. My opvolg afspraak is 2 / 8.

Ek het alles opgevang, maar nou het ek weer alles vergeet! Hoop dit gaan goed met almal! Anje ek het die fodies van die party op FB gesien - jou L is te pragtig!

Enige nuus van Cisca se bloods?

15 years 2 months ago #193707 by Lia
More more dames, ek het gou opgevang.

Ankia, wow wow wow, jou dogterjie is pragtig !! En jy het sulke duidelike foto’s gekry, dis baie mooi. Pas jouself mooi op, dis nie lekker om siek te wees terwyl jy swanger is nie. Lekker vir die SARS geldjies en dankie vir die reminder. Jy moet spring met jou UIF vorms, die eerste betaling het lank vir my gevat, maar die res was almal in betaal 2 dae na die vorms in was.

Strikkie, ek sien uit na die kruip dae. Jammer oor die AF man. (((HUGS)))

Klippie, dis super nice van jou dr. Ek is so bly jy het so ‘n ondersteunende dr. En OUCH, kry hom jammer.

Cisca, waar is jy, het jy al met dr gepraat. Ek dink vreeslik baie aan jou. Ons bid jou baba deur jong, ek is oortuig dit het vir Lianey gehelp.

Ai Jooste, my hart gaan uit na jou, ek weet hoe jy voel, al ons vriende se baba’s is tussen 1-4 jaar oud, L is die jongste nou, maar dit het weer gehelp dat ons die duur goete kon leen / kry en nie nodig het om te koop nie. Sterkte vriendin.

Hi Hexy, het gewonder waar jy is, is J darem al gesond?

Aag julle, Morgan en Tienks het ‘n pragtige partydjie gehou vir hul kiddies, hulle word so gou groot. Ek sien nou sommer uit na L se 1ste verjaarsdag partydjie.

Wow, dis koud vandag, my kantoor wil net nie warm word nie, gelukkig het ek vir L lekker dik aangetrek.

Julle moet ‘n lekker middag he, ek kan nie wag om huis toe te gaan nie.

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
HPT - 19/07/2010 - BFP !!
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!

15 years 2 months ago #193703 by Goggatjies
Goeie More

Strik - baie jammer om te hoor oor AF
Ciska laat ons asseblief weet wat aan gaan!!
Klipster - ek is bly om te sien julle het 'n plan van aksie. Sterkte en een van die dae gaan ons almal rondspring as ons hoor jy is verwagtend
Jooste - al wat ek kan se is sterkte, dit is nie maklik nie, maar glo en vertrou, en dit sal gebeur, ek weet jy vra wanneer, maar ongelukkig is dit nie ons tyd nie maar die Here sinne.
Hallo Hexy - Hoe meer ek na sussa se 3d kyk, hoe meer lyk sy soos ekke - hehe, sal maar sien. Ek se net vir DH gisteraand, ek hoop sy het my blou oe, dit sal nice wees

My neus is nog lekker bot toe, maar voel darem nie sleg, kon darem beter slaap gisteraand

Ek moet weer die midwife Maandag gaan sien, die besoeke raak nou elke twee weke.

Ek het gister DH se tax returns gedoen, en wow ons moet baie geldjies terug kry, dit gaan ons so baie help vir wanneer ek op kraam verlof is.
Ek moet ook my UIF papiere geteken kry dat ek dit ook kan instuur, darem het ek die meeste al ingevul ek moet net nog bank toe gaan dat hulle, hulle sinne kan invul

15 years 2 months ago #193685 by sexy~hexy
More almal

Hoe gaan dit nog?

Jammer ek was MIA, het Donderdag en Vrydag verlof gehad, DH en my ma moes dokters in Kby gaan sien het. Gister weer werk op datum probeer kry.

Strikkie jammer oor AF....weereens...druk op dat DH gaan vir sy SA....sodat julle al die antwoorde kan kry by die FS in Augustus!!!

Klippie...jammer oor jou BFN...sterkte met jou pad vorentoe, en hoop die nuwe PVA bring goeie resultate :)

Ankia, sussa is te pragtig! Sien baie van William in haar...kan nie wag om haar in lewende lywe te sien nie, kan nie glo jy is al so ver in jou swangerskap nie.

Morgan, Carli se koek was te pragtig, het so gaan koekeloer na van die fotos. Die babas raak nou regtig te vinnig groot!!

Ciska, laat weet ons wat wys die bloedtoetse en wat se die dokter. Sterkte aan jou ook...

Jooste, my hart pyn regtig as ek jou posts lees. Woorde kan nie die seer wegvat nie. Ek dink jy moet nou begin aggressief raak en aandring op IUI of IVF. Time to get MEAN!! Bring out the big guns!!! Snaakse vragie, was jy al by 'n homopaat?

Nie veel nuus aan my kant nie...dink ek is vandag op cd27, laas maand was my siklus slegs 28 dae...so ek wag in spanning om te sien of dit weer 28 gaan wees, en of dit dalk weer normaal 30 dae gaan wees....

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

15 years 2 months ago #193653 by joo~ste
Ankia
Pragtige fotos! Dit is ongelooflik hoe duidelik dit is. Ek dink...sy lyk na jou! (As ek jou foto op jou profiel vergelyk met die van haar gesiggie...!)

Klippie
Ek is bly dat julle 'n PVA het..en ek dink baie aan jou! Ek hoop jy voel elke dag 'n bietjie beter. As ek jou mag vra...wat het hierdie ronde IVF julle gekos?

Strikkie
Ag nee!!! Ek is jammer....
Ek is so moeg vir goor nuus...wanneer is dit ons beurt!!?

Cisca
Nog 'n ag nee! Ek is jammer om te hoor jy't begin bloei. Maar soos Anje se....dit mag dalk niks ernstig wees nie en kan meds jou dadelik help om alles weer te stabiliseer. Ek hou baie styf duimvas. Daar is niks wat jy nou kan doen nie - dit is nou in God se hande. Vasbyt!...en laat weet wat jou Dr. se. Sterkte-

AFM
My hart is swaar en leeg vandag. Toe ek 2 jaar terug besluit het om te probeer pg raak, het 2 ander goeie vriendinne van my dieselfde planne gehad. Ons het nog saam gelag en gejoke hoe lekker dit sal wees as ons al 3 saam boepense kan he. Twee weke na ons kuiertjie....is die een toe sommer swanger na sy die maand vantevore van die pil afgegaan het...en 2 maande later die ander een. Ek het toe maar net gese dat ek van plan verander het, en nie nou meer TTC nie, want ek wil eers verder studeer en dit is nou prioriteit. Ek moes jok...en in stilte verder TTC, want ek het net nie kans gesien vir "jammer-oe" wat na my kyk en elke maand se vrae of ek nou swanger is, al dan nie. Vanoggend bel een my om te se dat sy en haar man nou vir nr. 2 probeer. Ek was hartseer toe ek dit hoor...(!) - laf, ek weet...maar my hart is swaar. EN......toe kry ek nou 'n sms van die ander vriendin om te se dat sy sopas uitgevind het dat sy swanger is met nr. 2! Ek dog ek word flou. Nou's ek eers in sak en as. Sal dit wraggies TWEE keer met my gebeur dat ek weer moet uitsit en sien hoe hulle 2 alleen swanger is met hulle tweede babas en alles kan deel en ek bly agter!? Nie een weet dat ek nogsteeds hard probeer van 2 jaar terug af nie. So, as ons saam kuier dan praat ons nie oor my nie (dankie tog!!), maar ek weet nie of ek sal kan aanhou met hierdie voorgee vir nog 'n 2 jaar nie. Dit voel regtig of God nie my uitroepe hoor nie! :( :unsure:

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

15 years 2 months ago #193608 by Lia
Hi girls, wou gou kom loer, maar nou kry ek nie tyd om op te vang nie.

Ciska, ek sien wel jou post en wil net se, ek het met L vir 'n week lank ook baie gebloei op week 6, sy was 'n dreigende miskraam, maar het deur getrek. Dr het my op bedrus en 6 utrogestans 'n dag gesit. Ek hoop van harte dr kan vir jou ook iets doen. Baie Baie Sterkte, ek weet hoe erg dit is. Laat weet ons hoor.

Tatta girls, ek vang later weer op.

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
HPT - 19/07/2010 - BFP !!
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!