Julle girls is rerig GREAT,,, baie dankie vir jul almal se boodskappe, dis rerig bemoedigend om te hoor en te weet jy is en was ook nie alleen nie.
Jooste - ek is by dr P, hy is rêrig baie 'oulik'. Eks baie bly ons het by hom opgeeindig. skuus ek't alweer net die helfde van die boodskap gelees, wil jy na hom toe gaan,, is jy by hom?
Jooste rerig erig baie baie sterkte.
Ciscka,, hoe voel jy vandag??? baie sterkte met more se toets en als.....
Strik - baie dankie vir jou mooi boodskappie ook. Baie sterkte vir jou ook.
Hexy - ek 'ken' jou glad nie persoonlik nie, maar jy is rerig vreeslik baie in my gedagtes en ek dink so baie aan jou. Ek weet daar is 'n paadjie vir jou ook uitgewerk en jy gaan nog baie geluk he.
Klippie --- jy en DH moes bietjie met vakansie gegaan het tot Woensdag

Ek hoop vir jou die tyd vlieg sommer vinnig. Dink baie aan jou!!!!!!
Terug na al die vrae oor hoekom, waarom, God ens. Ek wil met jul deel, My Dh is 'n predikant. Almal verwag altyd van jou om die antw te hê, regte 'reguit' pad te loop ens ens. Daarom is ek maar altyd so stil oor my persoonlike lewe, en hou maar daarvan om annoniem voor te kom

Daarom is dit vir my heerlik om met jul te kan praat. vra te vrae en niemand veroordeel jou en sê maar hoekom vrae JY die vrae nie. Jy is mos die een wat die antw moet he. So ek wil rerig uit my hart uit dankie se vir elkeen van jul. Dankie dat jul luister. Dankie dat jul omgee. En dankie dat jul verstaan.
Ek dink die hele omstandighede waarin ons is maak die hele kinderkry storie net soveel moeiliker vir my.
Ek hoop regtig dat elke vrou op hierdie blad wel binnekort 'n bfp sal kry.
Ek en Dh gaan bietjie met vakansie van vlg week af, so ek gaan ongelukkig klippie en strikkie se nuus mis,,, ek sal baie aan jul dink en dadelik kom kyk as terug.
Lekker bly.