× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 3 months ago #191824 by Goggatjies
Goeie More

Jooste - Jy en my TTC maatjies is in my gebede
Soos laliek se, miskien 'n tydjie af sal jou goed doen
Dit het vir ons gewerk. Ek het nie gechart nie, ons het nie timed gebd nie, ons het nie duur pille gedrink nie.
Wat ek probeer se is, God het 'n plan met ons almal, en as ek 'n jaar terug swanger geraak het, so dit die verkeerde tyd gewees het, en ek besef dit nou. Sterkte vriendin ek dink aan jou

Hallo aan al my ander maatjies

Gaan goed vanmore, net lekker koud. het darem die heater op hoog hier in die kantoor en voel darem al of die vingers begin ontvries

Lekker daggie

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 3 months ago #191821 by Cisca
More almal

Jooste en feetjie - dankie vir die drukkies!!!

Gister was maar 'n moeilike emotionele dag vir my. Mens kry hulle mos. Was sommer net kwaad vir hierdie hele situasie waarin ons sit. En wil dan sommer moed opgee. Ek weet ons probeer maar nog net 15 maande, en hulle se as mens so lank op bcp was soos ek, dan kan mens die eerste jaar van probeer maar afskryf. Maar mens raak net so moedeloos elke keer as AF haar verskyning maak.

Dan dink ek weer aan 'n kolega van my. Hulle probeer al 7 jaar. Het gegaan vir IUI en IVF en wie weet watter pille als. Ook 'n mc on die middel. Die FS het vir haar gese dat die kwaliteit van haar eierselle wat oor is net nie goed genoeg is nie. So het hulle ook 'n "break" gevat en raai net wat.... hulle is swanger! Sy het erens in April besef dat dit darm lankaas was wat AF gehad het en toe besluit om te toets. En toe is dit so!! Ek sover het sy geen komplikasies nie, die bulletjie is gesond en alles 100%

So, Jooste, Feetjie, Strikkie....... Ons dag sal ook kom!!!

Lekker dag vir julle almal!!
;)

TTC 1 yr 8 months
Me 32 and DH 34
Cervical Laser Treatment to remove abnormal cells - April 2011
2nd round of Fertomid - June 2011 - BFP
Ectopic pregnancy - Right tube removed - 26 July 2011
3rd round of Fertomid - October 2011 - BFP - Praise the Lord
www.fertilityfriend.com/home/35faa6
File Attachment:

15 years 3 months ago #191794 by sexy~hexy
More almal

YIKES....en hier kry ons alweer koud...die koue wolke hang sommer so dik hier oor ons dorpie. Darem vandag Vrydag en naweek :)

Hiya Lalie....wow....ek kan ook nie glo dis al amper tyd vir C om sy verskyning te maak...voel soos gister wat Ankia my vertel het jy het jou BFP gekry...geniet die laaste paar weke en rus genoeg!!

Feetjie, ja dit is belangrik dat jy en manlief op dieselfde frame of mind is rondom IVF. Ons vrouens redeneer mos maar heel anders as mans. Mens kan dit baie kante toe redeneer, soos ja, God sal dit op Sy tyd op julle pad bring, maar ook, hoekom is daar dan mense soos 'n FS en prosedures soos IVF wat help dat mense swanger word wat andersins nie sou swanger word....sterkte met julle besluite, en ek hoop regtig dat jy ook binnekort vir ons kom vertel van jou BFP...

Jooste...ek stuur ook 'n groot vet drukkie via cyberspace vir jou. Ek weet jy probeer so hard, julle is nou al by 'n FS en nogsteeds niks. Ek gaan nie eens vir jou se dit sal gebeur wanneer dit moet, wanneer dit God se tyd is nie...want dis nie wat mens wil hoor nie. Die keuses is in jou hande, so as jy wil IUI doen, go for it. Help nie mens probeer maand na maand en niks gebeur...dit kos geld en partykeer is dit iets waarna 'n FS nie kyk, want hy is die een wat die geld maak. Hoe se hulle...."Winners never quit, and quitters never win"...Ek weet dit gaan gebeur vir jou, hou net moed en byt vas vriendin!!!

Strikkie, het manlief al gegaan vir sy SA? Dink dis hoogtyd! En ek hoop regtig dat die FS vir jou die antwoorde kan gee waarna jy soek...

Klippie, Ankia, Morgan en al die ander....how goes it??

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

15 years 3 months ago - 15 years 3 months ago #191770 by joo~ste
Strikkie, Laliek, Feetjie, Cisca......
(((DRUKKIES))) vir julle!

Dit help tog om so te "vent" en te "rave" oor alles. Gee mens bietjie weer 'n afblaaskans en perspektief oor alles. Die Bybel se tog dat dit God se wil is dat ons kinders moet he....so ek skat al wat dit beteken is dat ons moet wag.....
...
...
........en wag
;)

Ons tyd sal sekerlik nog kom!

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

15 years 3 months ago #191766 by Feetjie
Hi Laliek,, so lekker om weer van jou te hoor. Hoe gaan dit met JOu??????

Jip was toe by dr P, hy't Laparoscopy gedoen en wel klein bietjie endo gekry -- nou vra ek weer hoekom het dr G dit nie gedoen nie ;-) hy het ook voorgestel doen dadelik iui,, met inspytings en als. Wel eks vandag cd 16,, toets kleiner as 5, dus negatief, maar nog nie begin hy se dis seker maar pilletjies.
Dit was dus die 5de iui, Dr P sê hy weet dan regtig nie wat fout is nie. se hy sal nog 1 iui doen maar dan invitro.

Maar ek en manlief,,, het eers baie om oor te praat. Hy sien glad nie kans vir invitro nie,, hy glo vas Here het doel en dis net nie tyd nie, hy sê as daar nie fout is nie sal ons dit kan doen op ons eie as dit die Here se doel is.... Maar glo my dis nie so maklik vir my nie. Soos die dames sê - ons soek antw,, voel verwerp, kwaad, seergemaak en die ergste is as jy bfn kry, kry die mens naaste aan jou altyd bfp,,, hoekom hoekom hoekom,,,,dit voel vir my soos erger neus daar in vryf.... ;-)
Ag mens kom ook weer daaroor. Dis net so moeilik om te bly glo als sal vir die beste uitwerk ne,, maar gelukkig is hier baie girls soos jy wat ons positief hou en positiewe stories vertel.....!

Ek hoop dit gaan sommer baie goed met jou Laliek

Sterkte Jooste en Ciscka,, ek dink aan jul 2. Ek hoop ons kry eendag ons antw en Nee ek kan nie en wil nie glo Liewe Jesus se plan is om kinderloos te laat wees nie.
sterkte

15 years 3 months ago #191754 by Laliek
Strikkels ja kan jy glo ne! Die tyd het ongelooflik vinnig gevlieg, hy's hier oor 5 weke - yikes!

Jooste ek weet presies hoe dit voel, mens is om dit mooi te stel net verdomp gatvol vir al die nonsens en sommer net kwaad vir almal en alles.

Dit was 'n moeilike storietjie gewees en ek was op stadiums in trane en het goed op my man uitgehaal en ek was so emosioneel hy't skoon bekommerd oor my geraak party dae. Dit was toe net daar wat ek besluit het om 'n stap terug te vat en 'n "break" te vat van TTC af vir omtrent 3 maande. Niks pille en inspuitings en timing ens nie en ek het bietjie soul searching gedoen. Vir my het ek toe besluit dat ek gaan 'n tweede opinie kry, nog IUI probeer as dit moet en ek het en my man het besluit ons gaan 1 keer ten minste IVF probeer en as dit nie daarna werk nie dan is dit so en ons moet dit aanvaar.

Ek se glad nie vir jou doen dieselfde nie en elke een van ons is anders en hanteer dinge anders maar dit is hoekom hier sulke great threads is en sulke great girls soos almal hier saam want niemand judge jou nie!! Dit het net so baie gehelp om te weet ek kan kom kla en reguit wees met almal hier en niemand gaan dink ek is bietjie van lootjie getik nie!!

So net soos Strikkie stuur ek jou GROOT drukkies en kan se sterkte!!

15 years 3 months ago #191732 by Strik*kie
Hey Lalie, wow die tyd het ontrent gevlieg. Dis ampertjie tyd vir C se verskyning!!!
Jooste, ai jongie, ek kan jou nou net 'n cyberdrukkie gee. ((((hugs)))))))) Weet presies hoe dit voel.