× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 3 months ago #191501 by Goggatjies
Goeie more

Ek wil gou vragie vra
vriendin se dokter het Provera voorgeskryf vir sist - klipster ek weet jy het dit gedrink, as jy opgehou het daarmee, het af weer begin so 5 dae later, of meng ek nou twee verskillende pille

Gaan goed aan my kant het nie klagtes nie, ek voel sussie het besluit vandag is 'n dag van beweeg, is bly om haar so bietjie meer te voel

Klipster ek hoop jy het lekker gerus en dat jou babatjies mooi groei.

Sexy - dink aan jou. Sterkte. Kan nie maklik wees nie

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 3 months ago #191485 by sexy~hexy
More almal

Kan nie glo die week het so gevlieg nie, laas week die tyd toe slaap ek nog lekker snoesig....darem more alweer Vrydag :)

Jooste...dit vang my elke keer as ek hoor van iemand wat swanger is met 'n tweeling. Soos Aviva op die ander site, dit het my soos 'n vuishou in die maag getref. Dis nie dat ek dit nie vir ander gun nie, dis net dat ek wil hulle wees, ek wil ook swanger wees met 'n tweeling...want dit laat mens spesiaal voel. Dis nou al 9mde na als gebeur het, en meeste van die kere dink ek nie meer daaraan nie, totdat ek lees van iemand wat swanger is met 'n tweeling, of hoor van iemand....time sure does heal all wounds...maar dit sal maar altyd voel of daar 'n leemte is.

Ok...so ek is supposedly op cd15 vandag...maar nog geen O pyn van 'n dag oud nie, terwyl ek ander maande gekrul het van die pyn....seker maar net weer 'n teken dat ek nie ovuleer nie...

Klippie, hoe gaan dit vandag?

Morgan, was Carli se partytjie al gewees? Jy moet fotos kom post :) Ja nee, laas jaar die tyd toe begin almal "pop" so in 'n ry LOL

Strikkie...hoe gaan dit met jou en DH nou? Wanneer gaan hy vir sy toetse?

Mis al die ou chatters....mens raak maar gewoond aan mekaar as mens so lank saam gechat het :)

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

15 years 3 months ago #191476 by Morgan
Hi julle

Klip ek was op progesteroon dink dit was Duphaston of so iets. Dit het nie veel meer gedoen as die swangerskap hormone nie want ek was al 6 weke swanger. Maar al daai symptome beteken iets werk goed!!!!!!!!!!!!!!

Die progesteroon se main job is om seker te maak jou lining is mooi dik dat die babatjies mooi vashou plek het. Maar dit het seker ander jobs ook.

Hello al die ander!!! die nuwe moomie vat baie meg so ek loer net so vinnig ek lees die laaste page.

File Attachment:

File Attachment:

Carli gebore 18 Junie, 09:50, 3.495kg, 50cm

15 years 3 months ago #191441 by Feetjie
Goeie naand Girls

Klippie - -ek is so opgewonde vir jou part. ek het al paar keer die pille gedrink, maar die keer was dit die ergste. My (.) (.) was so so seer en huge, daar was regtig 2 vrouens wat vir my gese het ek's swanger agv GROOT (.) (.) en NEE ek is nie swanger nie so dit was defnitief die pille. Verder nie regtig iets nie, behalwe ligte kopseer en net GROOT,SEER (.) (.)
Klippie wees nou rustig en ( ha ha ja makliker gese as gedaan ne),, probeer ontspan. Ek sal ook nie weet wat anders om te doen as heeltyd daaraan te dink nie.....
Klip ek glo, hoop, bid dat dit jul keer is die. Sterkte!!!!!

Jooste - ai sterkte dink aan jou!!! Jooste skuus ek het dalk gemis, as ek mag vra wie is jou FS?

Strikkie,, so jy moet ongelukkig nog 'n rukkie wag -- ek hoop hoop hoop so hierdie keer is dit + vir jou... Jul "verdien" dit!!!

15 years 3 months ago #191432 by Cisca
Sterkte Klippie, dink aan jou!!!

TTC 1 yr 8 months
Me 32 and DH 34
Cervical Laser Treatment to remove abnormal cells - April 2011
2nd round of Fertomid - June 2011 - BFP
Ectopic pregnancy - Right tube removed - 26 July 2011
3rd round of Fertomid - October 2011 - BFP - Praise the Lord
www.fertilityfriend.com/home/35faa6
File Attachment:

15 years 3 months ago - 15 years 3 months ago #191429 by joo~ste

Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.

Sexy: Dink jy nog baie aan jou tweeling?? Ek wonder of 'n mens dit ooit vergeet. Seker net leer om daarme saam te leef..?

Klippie: Dankie vir my karma!! Ek het nou sopas vir jou ook een gegee. Nou...die vraag is net...wat is dit?? Beteken dit iets?? Of is dit soos in vir goeie luck ...of so?

Strikkie: Ja, ek het my eie OV date in gesit na gelang van wat die FS gese het. Hy het my op CD13 gesien en bereken dat ek op CD14-15 die eerste eiertjie gaan pop en dan rondom CD15-16 die 2de een sal pop. Dit is hoekom my chart so snaaks lyk...daar was 2 eierselle binne 24 uur wat gepop het. As ek die lyne uithaal, dan bereken FF dat ek eers op CD17 geOV het...

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

15 years 3 months ago #191389 by sexy~hexy
Geniet dit Klippie....as ek by die werk is smag ek na 'n middagslapie, as ek by die huis is sit en kyk ek eerder tv....

Besef nounet dat vandag 'n jaar terug het ek my BFP gekry....

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...