Paisley, ek stuur vir jou ‘n email, jy is mos terug by die werk ? O, gits, ek het nie meer jou email adres nie. PM my gou toe. Klein Rikus word net mooier by die dag !!
Strikkie, Oi, dit klink deurmekaar, ek was so lanklaas hier, was jy toe by die FS gewees ? Het ml al getoets ?
Dankie Jooste, dit nie geweet nie, maar ek sit outomaties die boude eerste neer.
Hehe vir julle gaatjie in die broek !! Kry net ‘n warm kombers, dit help !!
CCLR, hallo, ek was so lanklaas hier ek weet nie of ek moet se welkom of hallo nie. Maar jip ek het twee miskrame op clomid gehad (dink nie die pil was die fout nie) en fertomid was L ‘n dreigende miskraam (dink weereens nie dit was die pil se skuld nie) op 6 weke, maar sy het deurgetrek. Dit het 1ste slag gewerk. Wanneer begin jy met dit?
Hi Morgs, dis ongelooflik !! Tyd gaan gou verby. Ons wag nou vir die volgende een
Klipper dis nou 13h00 en ek stuur vir jou ‘n gebedjie op, kan nie wag om van jou te hoor nie. Ontspan nou hoor !!
Ankia, geniet dit. Ek kan nie wag vir jou 4D phodies nie, dis om die draai.
Ai nee Jooste, onthou vroee AF tekens is dieselfde as vroee swangerskap tekens, kom ons hoop dis dit.
L was lekker moeilik, het eers 23h30 aan slaap geraak en toe slaap sy tot 05h20 toe.
Lekker dag dames !!!