× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 3 months ago #190613 by Strik*kie
Hi julle

Hoe gaan dit met almal? Sien ons raak al bietjie meer hier, Anje, bly L is maklike baba.

Hi Ankia, Paisley, Jooste!!!

Jooste ek het + opk vrydag gekry en temp is op die naweek, so het ek gedink ek O vrydag, en voila vanoggend nog niks confirm nie, dink my liggaam nie lekker nie, laasweek dalk te doen met die stres. So ek bd maar voort ;)
Ek hou vir jou FX vir die 2ww!!!!!! :)

Klippie, glo en vertrou net dat die keer jou BFP cycle sal wees, ek hou vir jou FX en dink die dr sal weet watter 2 om terug te sit. Ooooo dis so exciting!!!!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 3 months ago #190607 by Paisley
hey dames! klipper, ek hou alle duime vir jou vas vrou! Ek weet alles sal great gaan.

Anje - jong vreeslik lanklaas met jou gechat! Ek weet nie eers hoe het die geboorte van Lianey verloop nie... - het jy vir my die link sodat ek kan gaan lees. Ek is so bly sy is 'n vreugde vir julle!!

TTC Since May 2008
Me: 29, DH 32
FS: Dr Pentz
IUI #1: March 2010 - BFN
IUI #2: 29 April 2010 - BFP on 8dpiui: 7 May
16 December 2010- Early onset of labour (Flat on my back for 2 weeks)
Drugfree natural birth - 1 Jan 2011 weighing 2.74kg (37w)
October, November 2011 - Chem Pregnancies
April 2012-Medicated Cycle: BFN
IUI#1(Yet again)- Planned for Aug 2013

ALL THE GLORY BE TO OUR GOD. FOR EVER AND EVER - AMEN!!

File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 3 months ago #190604 by Lia
More more dames

Klipper, maar dis wonderlike nuus. Dit kon slegter gewees het, so moenie stres nie. Ek bid saam met jou dat hulle almal mooi groei. Wow, dis opwindend. Baie Baie sterkte, kan dink jy het nou 'n warboel van emosies. Hoop jy vat die week af na hulle jou baba's terug gesit het.

Ankia, as Lianey te stil was na my sin, het ek haar so bietjie gepoke tot ek 'n beweging gevoel het. Toemaar, ek glo klein A groei pragtig in haar ma se magie.

Jooste, die tyd gaan vinniger verby gaan as wat jy dink, maar ek hou duim vas saam jou. Jy het gevra, L wys nou mooi wanneer sy moeg is, sy begin eers gaap, dan vryf sy haar oë, dan begin sy kerm en dan kan jy maar haar sus, sy sal sommer gou doedoe. Ek sukkel nog bietjie om haar neer te sit sonder dat sy wakker word, dit vat so paar probeerslae. Sy wil nie dummy vat nie, maar suig graag aan haar hande / kombers ens. so ek los haar maar nou. Ek lees dis eintlik goed vir haar. Sy het die cuteste ou bekkie wanneer dit poep tyd is.

Ag julle, my dogtertjie glimlag nou die heeltyd in haar "wakker" tyd. Sy is so vriendelike baba, ek kan nie genoeg kry nie, al is dit ook 02h00 in die oggend. Sy het ook klaar pappa om haar vinger met haar smiles. Dit maak die eerste paar moeilike weke absoluut die moeite werd.

Hexy, jy het fb gese jou seuntjie word weer siek, is hy al beter ?

Waar is al die ander girls wat hier was ?

Lekker dag vir julle almal !!

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
HPT - 19/07/2010 - BFP !!
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!

15 years 3 months ago #190595 by Goggatjies
Wow Klipster
Ek is op my kniee vir jou
Ek glo en vertrou al 3 groei baie mooi
Ek is seker dit gaan 'n baie moeilike besluit wees om watter 2 terug te sit.
Sterkte ek dink aan jou

15 years 3 months ago #190592 by klippie
More dames! Hoop dit gaan goed met almal!

Vandag vra ek asseblief dat julle moet bid vir my embrio's. Niemand het my voorberei op hierdie warboel van emosies nie...het die heel naweek gebid en gegoogle.

Kortliks: Donderdag haal hulle 10 eiertjies uit en spuit dit in (ICSI) met sperms. Ons is in die wolke.
Vrydagoggend bel die embrioloog - slegs 3 van die eiertjies het bevrug. Dit voel of die wêreld onder my uitgeruk word...ons kanse is nou soveel kleiner, want statisties groei nie almal van hulle verder nie.....
Saterdagoggend bel die embrioloog - al drie embies het gegroei tot 4-sel embies. My hart juig! Maar ek is so bang hulle hou op groei!
Sondagoggend bel die embrioloog weer - al 3 embies groei mooi - daar is twee 6-sel embies en een 8-sel embie. Ek wonder hoekom al die embies nie ewe vinnig groei nie - is daar fout?
Hulle los nou die embies uit vir 2 dae (tot op blastocyst). In hierdie 2 dae is hulle so sensitief, hulle mag nie oopmaak om te kyk hoe hulle groei nie. So niemand kan my laat weet hoe dit gaan nie. Ek is amper waansinnig - more is die teruplasing, en ek weet nie wat op ons wag nie - of daar enigsins embies gaan wees, dalk het al 3 gegroei, hulle sit 2 terug, so watter een kies ons om nie terug te sit nie?
Sjoewie! Al wat ons nou kan doen is glo en vertrou!
Hoop julle het 'n lekker daggie. Vandag gaan bietjie dol wees by die werk, want ek vat al weer more af! :-)
Mwah
More

15 years 3 months ago #190589 by Goggatjies
Goeie more

Jooste, baie sterkte vir die laaste paar daggies, ek hou alles gekruis vir jou

hallo strik

Wel gaan goed met my, kan nie kla nie, Anrika is maar rustig deesdae en beweeg nie baie nie, maak my partykeer bekommerd, maar W was ook so, so ek moet seker maar gewoont wees daaraan. Maar dit is moeilik

Cornel geniet SA - en moenie DH te veel mis nie, ek weet dit is makliker gese as gedaan, maar kyk mooi na jouself

Hallo Anje, ek is bly jy geniet vir L baie meer as die eerste 2 weke, hulle kom nou op 'n oulike stadium

Lekker daggie

15 years 3 months ago #190546 by joo~ste
Klippie:
Hoe het dit gegaan met die bevrugting van die eiertjies?? Ek hoop sommer al 10 het mooi "gevat" en dat jy 10/10 embrios gekry het!! Hoeveel gaan hulle terugsit?...vries jy die res?? Ek is so opgewonde vir jou. Ek bid dat alles goed sal afloop!!!

Cornel:
Gaan jou mis... :(

Strikkie:
Het jy al geOV? Of BD jy nog dat dit klap?

Anje:
Klink of jy vir L baie geniet. Vertel bietjie watse tekens sy jou gee wat jy al goed verstaan. Dit is vir my altyd so ongelooflik hoe 'n ma net weet wat haar kind nodig het-

AFM
Ek is in die 2ww....en wag...is maar 'n goor ding. Een oomblik voel ek sommer baie positief. En die volgende oomblik voel ek sommer bang dat ek onnodig postief voel en teleurgesteld gaan wees...ai :blink:

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment: