× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 3 months ago #190034 by Cornel
Hi julle oulike dames!

Gaan goed met my,ek idle maar hier rond....is besig om te pak.....

En is vandag baie hartseer................Julle het seker Gerne se post gesien.........

Ek gaan julle klompie mis,as ek nou sa toe gaan,ek kom eers weer die 20ste Aug terug Congo toe.

File Attachment:

File Attachment:

Probeer vir baba van 2007.......
2008 1ste Miskraam - Normaal
2009 2de Miskraam - Chemiese
24/06/2010 ~ BFP!
Ginekoloog afspraak~ 26 Julie 2010
2010 3de miskraam - Ektopies (buisswangerskap)
21/10/2010 ~ Begin Femodene vbpilletjie drink
04/12/2010 ~ Los Femodene begin Ginette vbpilletjie drink.......

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 3 months ago #189953 by sexy~hexy
More almal

Skuus ek is so MIA...was weer 'n dol week by die werk sover...dankie tog more is 'n vakansiedag en het sommer vir Vrydag verlof ingesit.

Klippie...sterkte met die ER en ET...en ek spreek lewe uit oor jou baarmoeder...hou ons asb op hoogte oor hoeveel hulle teruggeplant het, sodat ons kan begin raai-raai speel oor een of twee of drie ;)

Ankia, bly dit gaan so goed met jou en sussa....ek het Sondag ook so 'n lui-lekker dag gehad, DH en J het gaan visvang, so ek was heeldag alleen, het lekker tv gekyk en geslaap...mens het soms so iets nodig.

Cornel hoe gaan dit met jou? Mis regtig jou geselskap hier.

Morgan...sien julle ry vandag see toe...geniet dit...is lekker jaloers!

Anje, bly om jou ook weer hier te sien :) Jy moet bietjie fotos van Lianey kom opsit asb??

Pais, hoe gaan dit nou met jou en Rikus? Ek het gesien jy het gepost op 'n ander forum oor die BF, het jy al iets besluit? Onthou net, maak nie saak wat jy besluit, jy is 'n goeie mamma!!

Ansa, jy is lekker stil deesdae, wat is nuus in jou valley?

Nie veel nuus aan my kant nie...DH begin more weer te werk, so weereens nie veel van 'n naweek nie.

Wat is julle idees vir Vadersdag?

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

15 years 3 months ago #189941 by Goggatjies
Goeie More

Grenaat - dit is baie sad van jou suster.
Ons dink aan haar in hierdie tyd, ek en sy was omtrent ewe ver so dit is baie erg

Verder gaan dit goed

Klipster vat dit rustig vandag en ek hoop hulle kan sommer baie eiertjies kry

Gaan goed met my en Anrika, sy is lekker besig

Lekker dag

15 years 3 months ago #189766 by Grenaat
CORNEL
nig het jy my post gesien oor annika? haar swangerskap is vandag beeindig.

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 3 months ago #189724 by Lia
Hi girls, hoop dit gaan goed met julle almal !! Ek mis julle chats, ek is net baie besig en wanneer ek tyd kry is ek te lui. Ek is terug by die werk en dis lekker maar harde werk om vir Lianey saam my werk toe te bring. Ek glo ek sal nou weer kan begin om bietjie meer gereeld in te loer.

Jammer ek het nou nie opgevang nie, net gesien Ankia het 'n pajama naweek gehad, ek is so jaloers. Hoop dit gaan goed met jou poppie.

Klipper, ek het so feeling gehad ek moet kom in loer. Wow, dit klink uitstekend. Ek sal nou moet kom loer volgende week. Baie Baie Sterkte en ek is bly jy vat 'n bietjie af na die tyd. Bly op jou rug met jou bene in die lug hoor !!

Gaan goed hier, Lianey word elke dag net mooier. Ek doen nou alles wat ek altyd gese het ek nie sal doen nie. Die girl slaap tot al in ons bed, sal ander dag sukkel om haar daar uit te kry, laat die winter net eers verby kom. Dis bitter moeilik om haar warm te hou.

Lekker week vir julle almal !!

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
HPT - 19/07/2010 - BFP !!
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!

15 years 3 months ago #189691 by klippie
Middag dames!

Hoop dit gaan goed.

Was vanoggend vir die scan - dis all systems go! Donderdag word die ER gedoen en volgende Dinsdag die ET. Klomp klomp klomp meds gekry. Ek spuit vanaand ovidrel en dan is daar meds vir infeksie en pyn en implant en ek weet nie wat nog alles nie.

Die scan wys 5 follies aan elke kant - wat meet van 16 tot 20. Dan is daar paar kleintjies wat dokter nie gemeet het nie. Hulle sal my Donderdag sê hoeveel hulle uitgehaal het.

Feetjie - ek dink aan jou hoor in die 2ww. Waneer kan jy toets? Ek moet 28 Junie gaan vir bloods om te sien of dit suksesvol was.

Julle moet groot asseblief vir my bid - ek is nogal bang vir Donderdag se prosedure en DH is bang hy gee nie 'n goeie monster nie, maar ek glo alles sal goedgaan. Ek gaan Vrydag afvat en dan kan ek die naweek herstel, maar ek sal Maandag vir julle kom rapporteer hoe dit gegaan het.

Ankia, wanneer moet jy weer gaan vir scan?

Lekker daggie!

15 years 3 months ago #189548 by Goggatjies
Goeie More

Feetjie - Sterkte vir die 2ww, ek is seker jy gaan goeie nuus kry

Klipster - laat ons weet was se die scan vanmore

Gaan verder goed, het nie klagtes nie. net verskriklik lui

Lekker daggie