More more dames
Lekker koud vanoggend.
Klipper, dis wonderlik man !!! Weet jy is 'n besige bytjie, maar ontspan en vat dit rustig. Kyk 'n movie of iets. Ek is baie bly vir julle, kan nou nie wag om te hoor wat die dr se nie.
Ankia, wow tyd vlieg, kan nie glo jy is al so ver nie. Baie bly dit gaan goed met julle twee.
Morgs, kan nie glo Carli is al 1 more nie en sy is so pragtig.
Toemaar Jooste, ek werk ook vandag, darem net halfdag, my baas is lekker uit vanoggend en ek hoop hy kom nie terug voor ek moet ry nie. Dis lekker sonder hom hier. Ek hou styf duim vas vir jou, kan nie wag vir toets datum nie.
Ai Cornel, jy moet die kuier in SA baie geniet. Die tyd gaan vinniger verby gaan as wat jy dink.
SH, ek sal my bes probeer om 'n foto vanaand vir jou te kom post, sy is nou pragtig.
Girls, ek het 'n heerlike dag gister gehad, my man moes werk, so dit was net ek en L home alone sonder planne, dit was heerlik, siende dat ons naweke deesdae volgeboek is en ookvir die volgende 5 weke volgeboek is. Dis nou maar die nadeel van baba he, almal wil die heeltyd kom kuier en my man kan mos nie nee se vir 'n kuier nie. Darem gaan die mense nou vroeg huis toe. Ek geniet vir L nou so baie en ek lees haar tekens al hoe beter. Daardie nare eerste paar weke is amper vergete.