× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 4 months ago #182746 by sexy~hexy
More almal

Wil maar net se julle moet 'n lekker daggie he....lyk my ons gaan kkkkoud kry die week en naweek...Jayden het al klaar begin met 'n hoes en loopneus :S Ek het self so 'n kuggie....

Gesels later weer!

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 4 months ago #182690 by Cornel
Goeie naand julle!

Ella ~ WOW!!!!!!!!! :woohoo: Baie geluk! Ek wens julle net alle voorspoed en geluk en sommer al klaar GROOT BABY DUST vir jou! ;)

Wel julle,ek het gestraand saam DH gaan nagskof werk....omrede ek stoksiel alleen nou hier is..........

Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.

Ek het vanoggend besef hoekom dh so moeg is as hy van nagskof af kom...Ons het geslaap van 08:00 vanoggend tot so 16:00 toe vanmiddag..... Ek het maar gese ek skip vanaand....(al is dit hoe alleen). Want ek kan voel die vaak is nog nie oor nie.

Julle moet almal i heerlike aandjie he,ek glo ek sal more bietjie hier kan kom inloer! ;)

File Attachment:

File Attachment:

Probeer vir baba van 2007.......
2008 1ste Miskraam - Normaal
2009 2de Miskraam - Chemiese
24/06/2010 ~ BFP!
Ginekoloog afspraak~ 26 Julie 2010
2010 3de miskraam - Ektopies (buisswangerskap)
21/10/2010 ~ Begin Femodene vbpilletjie drink
04/12/2010 ~ Los Femodene begin Ginette vbpilletjie drink.......

15 years 4 months ago #182670 by Goggatjies

15 years 4 months ago #182656 by klippie
Sterkte Ella!

15 years 4 months ago #182648 by Morgan
Sukkel nog heeldag met my internet grrrr

Wow Ella dis nou omtrent n 180 turn wat julle maak, maar dis dalk net wat julle nodig het. Eks seker julle het die regte besluit gemaak! en baie geluk!!!

Carli is vrot van die verkoue!!

File Attachment:

File Attachment:

Carli gebore 18 Junie, 09:50, 3.495kg, 50cm

15 years 4 months ago #182633 by sexy~hexy
Hi daar almal

Sjoe...dis hectic besig by die werk, en my baas is nie eens hier nie! Net sodra ek dink nou het ek iets op datum, kom daar weer klomp goed by....so jammer dat ek so stil is!

Ella...wow...en geluk! Jy gaan sien, dinge gebeur met 'n rede - asof jy dit nie weet nie - so dalk is hierdie skuif net wat julle nodig het, vir nou. Soos Marie se, wens dit was ons wat Kaap toe getrek het :D

Hi Marie...bly om jou ook weer hier te sien inloer...mis omtrent al die ou fairies, Morgan en Ansa leer darem gereeld in, maar het eeue laas van Gbaby gehoor en Anje, o ja en M2M het ook laas week ingeloer....

Jayden het vandag by sy nuwe skool begin, en met die bussie gery....my hart was so seer maar ek was so trots op hom. Hy verdien regtig 'n medalje, omdat daar al van so vroeg so baie van hom verwag word, en hy so BRAAF is!!! Kan nie wag om te hoor hoe was sy eerste dag nie :)

Verder nie veel nuus aan my kant nie...dis lekker om nie te weet op watse dag ek is, ek gaan nie eens tel nie, en dis lekker om ook nie 'n ticker te he....ek gaan more-middag dokter toe, die pyn in my linker skouer wil nie weg, en dis soos in fisies my ( . ) wat seer is...en ek soek happy pills...net sodat ek bietjie kan relax...kan voel ek is heavy gespanne :S

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

15 years 4 months ago #182626 by ella~bella
Dankie Marie! Jong, dis omtrent 'n proses... ek gaan nou in Junie, maar ML moet 3 maande kennis gee. So hy kom dan eers later. Ek sal moet terugkom om te pak ook.

FS: Dr Siebert @ Aevitas Clinic

Oct10 - IVF#1 - BFN
Dec10 - IVF#2 - BFN
Apr11 - FET#1 - BFN

POA - IVF#3 - Jun11