× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 4 months ago #181618 by klippie
Hallo dames!

Skuus ek is so skaars deesdae - hol regtig rond!

Wou julle net gou kom inlig:

Ons sou mos hierdie maand IVF gedoen het, ek is nou op CD3. Was gister vir 'n scan by die gynie, dan sou ek gister met die meds begin.
MAAR: tydens die scan sien die gynie 'n groot swart kol op die skerm. Sy sê dis corpus liteum (spel?) van die vorige siklus. Nie baie ernstig nie, maar is nie seker of dit my stimulasie gaan beinvloed nie. Toe besluit ons om liewer versigtig te wees. So ek is nou op die pil om my eierstokke te kalmeer - YAZ - maar net vir 3 weke. Ek moet begin drink na die silwer gedeelte en ophou voor die wit pilletjies. Ek weet nie lekker wat aangaan nie, maar my siklus gaan oor 3 weke weer begin, dan moet ek weer op CD2 gaan vir 'n scan. So ons stel die proses met 3 weke uit.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 4 months ago #181607 by Mommy2Monster
ai ellatjie, ons kan so relate. hugs hugs hugs. jy is so sterk ek admire dit regtig!!

toemaar ons is hier om jou op ander maniere te entertain;-)

morgsie ons wil net eers ons website up en running kry voor ons hier adverteer... B)

cornel ons wag net vir ons besigheid registrasie papiere om terug te kom .... eks nogals bang maar op die manier kan ek altyd involved wees met 'nuwe babas' want ek is mal oor hulle!!!!

15 years 4 months ago #181602 by Goggatjies

15 years 4 months ago #181598 by Cornel
M2M goeie idee,julle werk is so netjies dat julle eintlik 'n besigheid daarvan kan maak!!!!!!!!

Ella,jy is defnitief een van die vroue waarna ek opkyk!!!!!!!

File Attachment:

File Attachment:

Probeer vir baba van 2007.......
2008 1ste Miskraam - Normaal
2009 2de Miskraam - Chemiese
24/06/2010 ~ BFP!
Ginekoloog afspraak~ 26 Julie 2010
2010 3de miskraam - Ektopies (buisswangerskap)
21/10/2010 ~ Begin Femodene vbpilletjie drink
04/12/2010 ~ Los Femodene begin Ginette vbpilletjie drink.......

15 years 4 months ago #181594 by Mommy2Monster
ankies ek maak so.... ;-)

janee ek wens nie daai dae van george roep terug nie, shit ekt' meer met hom gesels as met my eie man :blush:

15 years 4 months ago #181593 by ella~bella
PGD - preimplantation genetic diagnosis

Ek dink ons gaan dieselfde doen as laas. Daar is nie veel anders wat ons kan doen nie.

M2M, ek drink pille vir my lining, trust my, my lining is on par... kan dit nou definitief met AF voel!

Kyk, ek redeneer so, wat help dit ek ontstel my oor die hele ding, dit gaan my nie 'n baba bring nie (die huil nou).... die Here stap 'n pad met ons. Ek en ML het so gegroei die laaste jaar of wat met hierdie ongelooflike journey wat ons stap. Ek is nog nie een dag spyt nie. Dus is die baba ding 'n bysaak op die equation op die stadium.

Ja soms vang dit 'n mens, maar dis normaal. Ek dink nie ek hou my net braaf nie, as ek af voel, dan se ek vir my man en vriendinne om my, en ek doen iets om my beter te laat voel. 'n Koppie koffie en 'n lekker gesels doen gewoontlik die ding!

Elkeen van ons het struikelblokke in die lewe, elkeen sn is verskillend. Dis nie vir ons om te kies nie, dit is so vir ons uitgesit.

Dankie vir elkeen van julle wat altyd sulke mooi woorde teenoor my het. Baie lief vir my moomie maatjies!

x

FS: Dr Siebert @ Aevitas Clinic

Oct10 - IVF#1 - BFN
Dec10 - IVF#2 - BFN
Apr11 - FET#1 - BFN

POA - IVF#3 - Jun11

15 years 4 months ago #181590 by Morgan
M2M dis rerig baie mooi. Julle moet bietjie hier op moomie adverteer.

Ankia lyk my ek het nog preggy brain ek bedoel 25 junie

File Attachment:

File Attachment:

Carli gebore 18 Junie, 09:50, 3.495kg, 50cm