More almal
So dis weer in die tuig vandag....geen laat slaap of lui wees of middagslapies of vakansiedae nie

SUG....dit maak mens omtrent bederf al hierdie afdae!!!
Anje...baaaaaaaaaie dankie vir jou birthstory....dit is regtig amazing....jammer om te hoor jy het so 'n moeilike tydjie agter die rug, maar ek is regtig bly om te sien dat dinge nou beter gaan. Niemand het gese om 'n ouer te word is maklik nie, almal moet aanpas by hierdie klein mensie wat skielik als oorneem...maar so leer ons elke dag, jy leer by haar en sy leer by jou...en sy is 'n pragtige klein baba!!! Veral die newborn shoot se foto is STUNNING - sit nog op
Hoe gaan dit met almal, hoe was julle naweek? Myne was heel rustig, eintlik boring, want DH het gewerk....het gisteraand te lekker hier gereen...
Cornel, hoe was die klein "operasie" toe gewees? Voel dit darem nou beter?
Ankia....hoe gaan dit daar? Mis jou vriendin!!
Morgan...wanneer gaan Carli kleuterskool toe?
Nie veel nuus aan my kant nie...op cd23 vandag, het toe nooit die gynie gebel om te vra vir cd21 toets nie...oor dit geval het op die twee vakansiedae...so ja, sal maar sien wat gebeur oor 'n week...maar ek het nie veel hoop nie....het geBD op cd10, 13, 15, 17 en 21...indien ek wel ovuleer moes ons hopelik erens die eier gevang het....only time will tell...
Lekker daggie verder!