Cornellie ek dink aan jou, en tel die daggies saam met jou af!
Ankie ek het gisteraand vir my ma gese ek gaan nog van my kop af raak, so sy bring vandag vir my fokkolvoel pilletjies sodat ek net kan ontspan want so het ek nou al vir dae permanent 'n hoofpyn en dit is net van spanning
Beertjie sien haar ginekoloog vandag, en hoop hy se Janka kan maar kom, omdat hulle ver van die hospitaal af bly, sal julle laat weet sodra ek iets weet.
MJ slaap nou deur die dag in sy kamer en ek le op my bed anders slaap ek nie in die middag nie want ek net en verkyk my aan hom.
Gaan vanaand die pil begin drink, wil nie dadelik weer swanger raak nie, huisdr se hy dink ek moet dit vir 6 maande drink en dan besluit ons hoe gou ek weer wil swanger raak, hy se hy dink ook ons moet hierdie spesiale baba eers geniet voor ons weer swanger raak, ek se vir manlief ek dink hy weet dat ons vir 9 maande niks getjif tjaf het nie en is bang as ons nou wegtrek dan sit die volgende ogies
So tussen my en julle ek kan nie wag dat die vloei ophou nie, manlief gaan nie sy draaie kry nie! So dis beter as ek die pil drink omdat ek so maklik swanger raak as ek ovuleer