× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 5 months ago #174898 by Goggatjies
Goeie More

Ek hoop dit gaan goed met almal
Hallo feetjie, wow jy was lanklaas hier

Klip, jammer oor AF, maar soos jy se jy het dit verwag

More hexy

Wel ek 'n aaklige oggend agter die rug
William het opgeooi net toe ons by die hek uit ry, so gelukkig was ek nog naby aan die huis, maar terwyl ek hom skoon maak in die kar met lap en water, toe moes ek ook vir george roep.
So dit was nie baie lekker nie.
Maar ons eht dit tot by die skool gemaak en ek is by die werk

Julle moet 'n lekker dag he

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 5 months ago #174888 by klippie
Sorry Hexy, ek sien nou eers jou post oor die snytjie, nou lyk dit of ek sê jy praat bollie. Ek het eintlik bedoel my snytjie was nie seer nie!

15 years 5 months ago #174886 by klippie
More dames. AF is nou hierso - freaking 03h00 vanoggend. Geen kwade gevoelens, dit was te wagte! Nou kan ek lekker sonder peste gaan holiday yay!

LMGA @ Feetjie "in die regte lewe". Ons is in die regte lewe - en ons is pelle :-)

Oor die lap: Dis onder vol narkose, so jy voel niks tydens die operasie nie. Hulle maak 'n snytjie in jou naweltjie en as jy mooi tissue oil agterna aansmeer, maak dit net 'n klein merkie - jy kan nog bikini dra :-). Die snytjie is actually glad nie seer nie.
Maar:
Hulle gebruik gas om jou op te blaas terwyl hulle opereer. So daai gas gaan sit in jou skouers en ander beendere in jou bolyf. So dis basically seer om te beweeg. Vra jou dokter vir setpille vir die pyn (dit werk baie beter as pynpille). Ek kan nou nie die naam onthou nie, maar dis daai pille vir mense met rumatiek en artritis.
O ja, en hulle ontslaan jou eers as jy kan pieps. Ek kon nie dadelik pieps nie. Toe drink ek rooibos tee, toe pieps ek, toe gaan ek huis toe.
Ek het die volgende dag al gewerk, my skouers was seer, maar ek het maar vasgebyt.
Sterkte!

Hallo al die ander girls! Julle moet 'n lekker dag hê! Ek moet nou weer ry, al weer op die wapad vandag!

15 years 5 months ago #174872 by sexy~hexy
More almal

Ek loer net gou vinnig in....

Hi vreemdeling Feetjie :) Ek het ook 'n Lap gehad....jy gaan die oggend in, dit word onder narkose gedoen, en jy word dieselfde dag ontslaan. Baie vrouens kla van die skouerpyn, vir my was my snytjies weer die seerste. Dr gaan basies kyk of jou eierstokke oop is, of daar nie dalk enige siste of endo of so iets is nie - wat hulle nie altyd met 'n sonar kan optel nie. En as daar iets is, verwyder hulle dit dan ook sommer. Ek dink met die histeroskopie spuit hulle jou buise vol "ink" om ook beter te sien...maar ek praat nou onder korreksie. Ek het die maand na my Lap normaal swanger geword met die tweeling....So hoop jy maak jou besluit en berus daarby :)

Hoe gaan dit met almal verder???

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

15 years 5 months ago #174811 by Feetjie
Goeienaand Almal

Sjoe ek was so lanklaas hier en het so baie om in te haal.

Sjoe en al die babatjies wat al gebore is --- Baie baie geluk!!!

Ek het groot seblief bietjie raad nodig.
Dr strikdas het 'n Laparoscopy voorgestel,,,,,,,...
Is daar een van jul wat dalk vir my bietjie meer van die prosedure en so meer kan vertel asb!!!!

Ek gaan 2 oceans hardloop en dan wil hy die operasie daarna doen,dus so oor 3 weke,, ek't vanaand vir eerste keer bietjie gaan google .... maar sal eerder van een van jul dames wil hoor.

Vir al die ander van jul,,,, Ek sal regtig weer bietjie op hoogte van sake kom. Sterkte met Dieet Ansa en Cornel.

Klippie ek wou al so baie vir jou bdskap gestuur het - Ek dink ek en jy sou die beste pelle gewees het "in die regte lewe" ha ha. Eks net so mal oor vakansie en ek en dh gaan ook gereeld bietjie weg... het so maand gelede gelees van jou beplande vakansie - ek weet nie waarheen,, maar klink heerlik. Ek weet nie of jul al was nie en of jul nog moet gaan nie. As jul nog moet gaan GENIET dit VREESLIk.

Hexy - jy is ook sommer baie in my gedagtes.

Lalie - Hoe gaan dit???

Paisley - ek kan nie glo R is al so groot nie????

lekker aand vir jul almal!!!!!!!!

15 years 5 months ago #174777 by Goggatjies
En ewe skielik was daar stilte

Ek gaan nou groet, het my klere saam gebring om te gaan gym, maar ek gaan maar gou-gou eerder saam met William stap, hy geniet dit so baie

lekker aand

15 years 5 months ago #174773 by Goggatjies
Hehe hexy, so se jy o op dag 15
dan bd jy dag 8, dag 10, dag 12, dag 14, dag 15 en sommer dag 16 ook en dan weer dag 18
Ek is seker jy sal dan mooi gecover wees
hehe - ja ek is seker jy weet wat BD is - HEHEHE :)