× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 5 months ago #172269 by Cornel
Halo julle!

Ek is so bly om te sien dit gaan so goed met almal!

Ankia,Laliek! Genade maar julle babas groei met 'n spoed!!!!!

Ek is besig met die nuwe moomie lysie.
Daar is dames wat nog nie hulle info gestuur het nie,so asb.......sodra ek alles en almal se info het kan ek die nuwe lys uitstuur.

Ek soek die volgende asb:
Moomie en regte naam:
Verjaarsdag datum:
Sel nommer:
Woon area:
Email adres"
Naam en Geboorte datum van kind(ers)

As daar info is wat julle nie wil opgee nie,sal dit so aanvaar word!
Ek het die volgende se besonderhede (indien jou naam nie hier is nie,vra ek GROOT ASKIES......VOEG DAN SOMMER JOU INFO OOK BY)

Ankia
Elmarie(ella-bella)
Grizel(G baby)
Marie R
Nelria
Sonia(Tienka)
Elizma.........

File Attachment:

File Attachment:

Probeer vir baba van 2007.......
2008 1ste Miskraam - Normaal
2009 2de Miskraam - Chemiese
24/06/2010 ~ BFP!
Ginekoloog afspraak~ 26 Julie 2010
2010 3de miskraam - Ektopies (buisswangerskap)
21/10/2010 ~ Begin Femodene vbpilletjie drink
04/12/2010 ~ Los Femodene begin Ginette vbpilletjie drink.......

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 5 months ago #172262 by Laliek
LOL Klippie, ek dink sy sal dan in kraam ingaan van frustrasie!! Anje grap net :)

Ankia skies ek sien nou eers jy't gevra oor expo - ons gaan of more of Sondag, hang net af of ek more alles gaan kan doen wat ek beaam!

15 years 5 months ago #172261 by Laliek
Klipster ek weet! Dis eintlik scary hoe die tyd vlieg maar aan die ander kant is ek bly want ek begin nogal opgewonde raak nou!

Ankies hy't vir my gese 'n fibroid sal nooit rerig weggaan nie, dit kan wel krimp of dit kan groter word. Dis maar altyd daar in jou baarmoeder, die rede dat jy dit oplet as jy swanger is is oor al die hormone maar hy't gese ek moet rerig nie bekommer daaroor nie.

Ek het maar besluit om by die dokter te bly ook al wil ek hoe graag deur genesis gegaan het. Ek wil liewer daai sekerheid he dat as ek moet keiser kry dit deur 'n dokter is wat ek ken en vertrou en nie ene wat ek net een keer gesien het nie! Hy het my darem verseker my gynae dat ek kan normaal gaan as alles reg verloop, hy't darem nie 'n probleem met dit nie en se hy sal my nie onnodig keiser gee nie. So ek het darem beitjie tyd om nog te besluit ;-)

15 years 5 months ago #172257 by klippie
He he, julle kom ons sms vandag elkeen vir Anje so 5 keer elke uur! Om te vra of L al op pad is, of hoe voel sy :-)

15 years 5 months ago #172256 by klippie
Flippit Lalie - 21 weke! Kan nie glo die tyd vlieg so nie!

Ankies, wow, ek hoop julle kan deffies more sien of dit blou of pienk is! :-)

15 years 5 months ago #172249 by Goggatjies
Laliek, sal jou sms
Het die dokter toe weer iets gese van die fibroids (spelling) nadat Maryka gese het sy sien niks nie?
Wanneer gaan julle expo toe?

15 years 5 months ago #172246 by Laliek
Hi julle almal!

Sjoe was lanklaas hier.

Ansa - weereens baie geluk met MJ! Hy's 'n pragtige seuntjie en ek's so bly hy was 100% gesond met geboorte - nogal op 35 weke! Haastige mannetjie ;-)

Klipster - how goes? Ek hou styf duime vas vir jou en Slakster se IVF in Mei - sjoe dis excitings stuff!

Ella - ek is so bly dat jy nou weer met behandeling begin het en ek het positiewe gedagtes en gebede saam jou die keer!! Hou my op hoogte van hoe dit gaan op email asb? Ek kry nie altyd lekker kans om in te log nie!

Ankies - whooooohoooo, more weet jy miskien of dit boetie of sussie is - my geldjies is op pienk!!! xxx Sms my as jy weet toeee??

Anje - lol - jy's glad nie selfsugtig nie. Ek voel nes jy - hou nie van ongenooide gaste nie! En L sal kom wanneer sy reg is so se vir die mense hulle moet jou ophou nag!

Res van julle halllloooo!!

AFM: Ek doen nog goed. My hormone is net haywire deesdae, ek's vreeslik kort van draad en dan tjank ek weer vir enige ding. Lyk my ek het die MS geskip maar die mannetjie van my gee my opdraende met die hormones lol. Ons gaan bietjie baby expo by Emperor's toe die naweek dan gaan ek shop shop en shop vir Cameron se kamer en ons gaan campcot en kar stoeltjie kry en gordyne ens. Ek moet so gou as moontlik maar alles doen want die naweek werkery begin nou weer van volgende naweek af so ek moet doen wat ek kan terwyl ek tyd het en ons nie op deadline oudits is nie!

Julle moet almal 'n lekker naweek he! Ek sal weer kom inval hier en daar sodra ek kans kry!

O en whoohoo - 21 weke vandag! Nog 4 maande om te gaan :) :)