Hi dames
Hexy, ai sterkte met jou pa se boedelsake, ek het ligweg daarmee gewerk by my vorige werk en dit kan nogal ‘n lang uitgestrekte storie word. Geniet jou trippie in JHB.
Cornel, ek hoop jy word gou gesond, sal nou my detail vir jou stuur.
Ansa, ek het gewag vir jou storie. Dis amazing !! Jy het ‘n awesome dr. Hoe voel jy nou ? Enige pyn ? Welkom by die huis MJ !! Hy is pragtig.
Jooste, ons hou duim vas vir goeie nuus.
Ella, ek is baie opgewonde vir jou part en bid hard saam jou dat dit werk.
AFM: Dr is 100 % tevrede, sy stel darem nog nie induksie voor nie, maar ek hoop regtig nie dis nodig nie. Sy se plasenta is nog voldoende en daar is nog baie vrugwater. As L nog nie hier is nie, moet ek Maandag in hospitaal toe, sodat hulle vir L kan monitor vir ‘n rukkie en daarna het ek weer afspr die 8ste. Ek hoop maar sy kom vroeer. Ek moet se ek voel nog baie goed, dis net party aande wat ek sleg slaap.
Was bietjie vies vir ml dinsdag, ek wil nie mense nou om my he nie, maar ek het letterlik elke dag ongenooide gaste en toe nooi hy nog dinsdag my twee sussies ook en die besluit toe later om oor te slaap en is eers laat gister weg. As ek in kraam gaan, soek ek net my man by my, niemand anders nie – seker ‘n bietjie selfsugtig van my. Ek gee nie om vir kort kuiers nie, maar julle weet mens kry mos mense wat sit en sit en sit en dan is dit juis die mense wat jy nie gereeld kontak mee het nie en dan moet jy hulle nog hand en mond bedien, jammer ek pak so bietjie af, dit irriteer my. Het selfs ‘n vriendin wat elke dag ‘n briefie aan my gerig aan L sms om te kom – ek jok nie. Ok, klaar gekla nou, ek besef die mense is net opgewonde oor die nuwe baba.
PS: Ek se vandag vir my man, dis nogal snaaks dat my lyf eers nie die babas wou hou nie en nou wil my lyf nie laat gaan nie...lol.
Lekker dag vir julle.