Ankia, ek sou definitief my rug reguit gemaak het daarvoor! Maar dan weer, sy is nou die klient en jy het haar nodig om suksesvol te wees. Mense besef maar net nie die etiek agter dit als nie.
Ek weet net jy het baie goed om jou baie geld te maak!
Praat van rug reguit, ek is nie op my bek geval nie, en speak soms my mind wat ek liefs moes stil bly. Ek was vanoggend by die haarsalon. Let wel, hier in Gaborone is nou nie veel keuses nie. Die haarsalon is by die granste hotel, 5 ster ewe... anyway, ek gaan altyd soontoe. Vandag toe hulle my hare was, toe sien ek hulle gebruik PROTEIN FEED shampoo en conditioner op my hare. Ek het amper iets oorgekom. Ek vra nogals wat hulle gebruik, toe bevestig die shampoo girl dit. Toe ek gaan betaal toe konfronteer ek die girl wat my hare doen en die eienaar. Die eienaar, loop toe weg, en die girl se maar sy sal volgende keer die beter produk op my hare gebruik, MAAR dit maak nie regtig saak nie. Nou ja toe, ek het toe betaal, my mond gehou en geloop. Soos ek is wil ek haar teurg bel en se dat dit was die laaste keer dat ek daar kom, maar ek het teen dit besluit en gaan nou net nie weer terug gaan soontoe nie.
Ek is nie vol stories nie, maar ek gebruik nie Protein Feed nie, ek betaal duur vir my haar produkte, want krulhare het baie vog nodig.
Have you ever!