× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 7 months ago - 15 years 7 months ago #158766 by Lia
Aag G, dis so lekker, geniet jou slaap hoor. Kan dink jy sien uit na die nuwe vertrekke. Jy kan nou seker dekor so lank begin beplan.

Ankia, baie vloeistof en baie rus is die beste medisyne. Pas jouself mooi op. Hehe, so as jy dink dis ‘n boeta, dan hoop ek vir jou part dis ‘n boeta. Wil jy voor die tyd uitvind of gaan jy wag tot hy / sy gebore is ?

Cornel, sjoe jou vakansie is nou naby, kan dink jy is baie opgewonde.

Klippie, dis uitstekende nuus !!! Ek is regtig bly vir julle. Ek bid hard dat julle eerste IVF werk !! Nou nie meer so lank nie. En jy en Ella gaan dan saam IVF – Awesomeness !!

Drix, ek hou van hoe jy se jy het “per ongeluk” aan die slaap geraak toe jy by die huis kom. Hehe, met my gebeur dit gereeld die laaste tyd, dit is per ongeluk. En whooooohoooo, dit is uitstekende nuus van jou skoonsus, hoop dit gaan goed met die huis vergadering, klink my jy gaan jou hande vol he, maar dis goeie nuus. Skies ek het iewers gemis van jou skoonpa, hoekom is hy in ‘n kliniek ? Sterkte vir jou skoonma, hoop julle kan iets doen vir haar. En die kraamverlof reeling klink uitstekend, ek is bly vir jou. Sien uit na jou nuus van die gynae maandag. Jy het ‘n pragtige boep !!

Ansa, ek ken daai skoppies, L skop nou styf na links van my pens en dan druk die boudtjies styf vas regs. Dit maak klip harde knoppe en jy kan maar aan daaraan druk, sy trek net terug en skop weer styf. Nogal lekker. O, en raak gewoond aan in jou PJ’s rondloop, ek hoor dis die norm as baba eers gebore is. Jy moet vir ons kom phodies post van MJ se gordyne hoor.

Elrike, ai dis sleg van jou vriendin man. Ek weet Clomid kan ook deurmekaar emosies veroorsaak. Sterkte.

SH, jong pas jouself mooi op. Skies man, ek weet ek is skaars deesdae, maar ons is skielik net besig en die dae wat ek nie besig is nie, is ek net moeg. Ek dink dis maar hoe dit gaan met die ander girls ook.

Morgs, lekker om van jou te hoor, maar jammer oor Carli, hoop sy word gou beter. Bly julle geniet nog jul vakansie.

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
HPT - 19/07/2010 - BFP !!
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 7 months ago #158739 by Ansa_S
More almal

Marie jou seuntjie is pragtig, sien op facebook jy kan al vandag huis toe gaan! Geniet dit!

2kidmamma, ek het nie 'n idee van hoe groot die follies moet wees nie!

Morgan, dit is sleg as sussie siek is met vakansie, hoop sommer die ou poppie van julle word sommer gou beter!

MJ se gordyne is uiteindelik klaar, sy kamer het mos 'n vreeslike bree venster, mens het eintlik 5 - 6 drops gordyne nodig, maar ek het net 4 laat maak omdat ons beplan om later in die jaar na 'n ander huis te trek, en dan sit ek met drops gordyne wat ek nie kan gebruik nie!

Is lekker lui vandag, idle soos 'n ou dieselenjin. Ons water is so vuil van gister af, ek kon nie wasgoed was nie, en moet vir my warmwater intap en wag dat dit afkoel so dat ek daarin kan bad. So nou loop ek nog in my PJ's rond! Lekker slegte vrou ek!

Alle eer aan ons Skepper!
BFP: 19 Aug 2010; Telling 754 op 4 weke! Op 5 weke 6024
File Attachment:

File Attachment:

15 years 7 months ago #158716 by Kinderelomelo
Net 'n vinnige vragie, Hoe groot moet 'n Follie wees om te ovuleer? As my CD12 scan 'n 14mm follie gewys het wanneer dink julle sou ek ovuleer en is dit 'n goeie grote vir CD12? eks maar dom met die goed.

15 years 7 months ago #158707 by Morgan
Hello julle

Marie jou bulletjie is n regte cutie pie!! en die gewig is n voordeel hulle se mos dan sukkel die babas nie so met winde nie! well done!!

Carli het een helse verkoue wat weer brongitis geword het, het haar vir n x ray van haar bors gevat toe se die dr ons moet haar net so los, geen meds gee nie sy sal vanself regkom. Omdat sy 2 weke terug op antibiotika was wil hy nie weer gee nie en hy se hoes goed gan als los maak en omdat hulle nog nie weet van hoes nie gaan dit bly le en dan long onsteeking veroorsaak. Hoop maar sy kom vinnig oor dit.

Oor sy siek is het ons besluit om bietjie binneland toe te gan weg van die see en water, ry later oudtshoorn toe en sal maar sien waar gan ons van daar af.

Hexy wanneer gan jy weer dr toe? of eerder wanneer gan die dr nou se wanneer jy op clomid (of watever dit is wat hy voorstel) moet gaan?

TIENKS waars jy.... jys net so still op facebook????

Ankia jy lyk rerig so goed op daai facebook fotos, jyt beslis daai pregnancy glow! haha al voel jy dalk nog lekker naar.

Vir die nuwes wat nog nie my storie ken nie, net so kort weergawe van my storie: ek het in 2007 swanger geraak en n MC gehad op 6 weke, van toe af elke maand probeer swanger raak sonder enige sukses. Het toe sep 2009 besluit om n gynie te gaan sien. Het my op 100mg fertomid gesit, het elke oggend getemp, op CD 18 geovuleer, het CD 11 begin BD elke aand tot CD 19 en het my BFP gekry daai maand!!
O ja voor ek vergeet ek se altyd na BD le met jou boude in die lug vir so 20 min.

Ek hoop rerig elk een van julle kry binnekort julle BFP, moet net nie hoop verloor nie!

File Attachment:

File Attachment:

Carli gebore 18 Junie, 09:50, 3.495kg, 50cm

15 years 7 months ago #158699 by sexy~hexy
Dankie Ankia vir die foto...te pragtig mamma....regte ou soenbekkie!! Kan wees dat jy nou nader aan jou 12weke kom, so naarheid is besig om weg te gaan YAY!!

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

15 years 7 months ago #158696 by Kinderelomelo
More Almal

Elrike, ek kan heeltemal verstaan dat vandag 'n emo dag sal wees en die Clomid dra seker by. Ek voel elke jaar so op die dag wat my vriendin in 'n motorongeluk dood is 15 jaar terug, ons was ook baie close, sy was soos my suster. Al is dit so lank terug voel ek altyd sleg en baie down op daai dag.

Ja Hexy, ek het juis hier meer begin chat omdat dit baie meer aktief was as die Engelse thread (My eintlike taal) maar jy is reg, dit is besig om baie stil te word.

AFM: Nogsteeds baie sensitief in my maag, dit het BD gisteraand baie ongemaklik gemaak. Weet nie of dit iets met die Fertomid te doen het nie maar nou ja. Gaan nog so aangaan vir 'n rukkie en hoop ons vang een van daai mooi eiertjies een of ander tyd. Nie regtig seker of ek al geovuleer het nie. My FF monitor het die maand nie baie mooi gewys wanneer en vrugbaar begin raak het nie. Dit is ook dalk asg van die Fertomid. As dit nie vir die feit was dat ek al die mooi follies op CD 12 gesien het nie sou ek dink daar was niks aan die gang daar nie.

Hexy, is jy seker jy het nie 'n niersteen nie? Ek kry dit baie en dit so sleg maar dis baie pynvol so as jy nie oorverdubbeld in pyn is nie is dit dalk net bietjie inflamasie en die Citro Soda sal daarvoor help.

Ankie, Dankie vir die foto van Marinus, hy is gorgeous!!

15 years 7 months ago #158695 by Cornel
Goeie more dames.

Hier skyn die son darem bietjie.sal maar net sien vir hoe lank.

Hexy ~ hoop jy voel sommer gou beter.
Jy kan maar kla oor die nagskof.....dis aaklig! My dh het gisteraand sy laaste nagskof gewerk. Nou is hy darem vir 4 dae by die huis.

Marie ~ Marinus is te Pragtig! Lekker vet baba!

Lekker dag vir almal!

File Attachment:

File Attachment:

Probeer vir baba van 2007.......
2008 1ste Miskraam - Normaal
2009 2de Miskraam - Chemiese
24/06/2010 ~ BFP!
Ginekoloog afspraak~ 26 Julie 2010
2010 3de miskraam - Ektopies (buisswangerskap)
21/10/2010 ~ Begin Femodene vbpilletjie drink
04/12/2010 ~ Los Femodene begin Ginette vbpilletjie drink.......