HALLLLOOOOOO JULLLEEE!!!!!!!!!!!!
AWESOMENESSSSSSS!!!!!!!!!!!!Ons het die beste beste PA in die hele wereld!!!!!!!
2km - ek soek jou geheime van

met kids in die huis!!!Genuine - klink of julle valentines nogals heel nice was!!
Hexy - ek sooooo bly jou afspraak was goeie nuus - nou gan ek dit se I TOLD YOU SO!! Sjoe - een van die mooie dae vriendin!!!
Charlaine - baie baie geluk met jou doop - ek is baie bly dit was vir jou so n spesiale ervaring soos jy gehoop het!!
Anje - jy het die mooiste baby-shower pics en daai outfits lyk super-cute!!
Kriek - ek het jou storie gevolg, my hartjie gan regtig uit na jou toe - weet jy wat ons gan jou/julle hierdeur bid soos met die ander ding waaroor ek nou gan post...
Marie - baie baie geluk met klein Marinus se geboorte!!!Sorry oor ek so laat ge-sms het - ek het per ongeluk aan die slaap geraak net toe ek by die huis kom en eers weer daai tyd wakker geskrik

GB - cool - ek like dit ok om spasie by te kry!!!HEHE - ek is n pack-rat!Post ons n fotie van DeNys met sy 2 tanne - aggetoe!!??
Cornel - hi - skuus man maar my simpel foon willie lat ek terug-sms nie,maaaaaaar......lees gou hieronder.....
Anks - daai fotos van julle week-end is so mooi - lyk of dit hemels was!!!
Strik - hmmmmm OPK'S...jys op die regte pad my dear!!!!Jy moet nou net weer so gereeld inloer dolla!!!!!
Jis en nou kan ek regtig niks meer onthou nie - so HAAAAAAI almal anders!!!
OKE en nou drumroll please.......