MORE MORE MORE ALMAL!!
Sjoe klink of julle almal lekker naweke het wat voorle!
EN EN EN - ek het toe n vergadering met my personeel bele gisteraand en die vraag reguit aan almal gestel of hulle dink ek rassisties is en raai net die 2 wat warnings gekry het dink so, een ou het selfs gese hy weet nie wat die woord beteken nie (weird ek weet)
Ek het hulle toe mooitjies vertel dat daar niks meer gunsies en gawes sal wees van nou af nie want dit word mos nie raakgesien of waardeer nie.En of hulle nou dit like of nie ek is aangestel om te kyk dat hulle hulle werk doen en as hulle dit nie doen nie SAL hulle warnings kry en as hulle dit nie like nie moet hulle ander werk gaan soek.
Dit gaan baie goed aan die kant, ek het nou beginne besef ek moet hard knyp as ek wil lag of nies!!

Eoin raak nou groot en het nie meer so baie spasie nie, shame!
En dan wil ek raad vra van die van julle wat op is - dis more ons 6jaar anniversary en ek het nie n cooking clue hoe om manlief te bederf nie - die sexy routine dink ek nie kan werk nie want ek lyk soos n walvis, hy het glad nie n soet-tand nie so choccies en sulke bederfies is ok uit, alkohol is n obvious no-no reg nou en om als te kroon speel hulle more krieket in Lichtenburg so ons is amper tot so 5uur more by die krieket besig... en laaste het ek nie iemand om te babysit nie...