Hi julle, ek was bietjie weg gister! Was gou Vereeniging to om te gaan materiaal koop vir die tafeldoeke wat ek moet maak vir oor 2 weke! Wel - die plek in Vereeniging was die enigste een wat die lap gehad in Gauteng.... Ander kry eers stock oor 2 weke!!!
Cornel - ek is so jammer vir die onenigheid oor die baba. Dit is 'n baie moeilike een. Ek dink aan jou...en sterkte!
Driekie - ek is jammer om ook jul omstandighede te hoor! Maar ek dink jy moet jou nou afsny en fokus op jou en jou baba se gesondheid! Mens kan ook net soveel goed doen en hanteer!!! Dink aan jou!
Ansa - jy is baie fluks om die goedjies met die hand te was - ek het ook so gevoel toe ek Luwan se goed die eerste keer gewas het.... dit is so klein en 'n wasmasjien is so groot!!! So ek het ook met die hand gewas... Maar ja.... maar na sy geboorte het dit maar in die masjien beland, want ek kon nie meer dit met die hand doen nie! LOL
Karin - jou maag is stunning! Ek is sommer nou jaloers.... Ek wil ook ene he!!!!
Hi Ella-bella, Kriek, Charlaine,(Ek het al die posts gelees, maar kan nou nie onthou of ek almal onthou nie!! )
Mooi dag vir julle almal! Ek is vandag op Dag10 - so hopelik oor 2/3 dae is AF hier - dan kan ons kyk wat gebeur daarna!!!