Hellooooo almal!!!!!
Ankies - daai scan is soo cute!!
Kriek - nee wat jong - jy kan maar weet - jy's "opi paal"

As 3 toetse dit confirm het dink ek verseker jy is so swanger soos kan kom!!
Marie - wow daai seuntjie van jou het uithouvermoe!!Sterkte dis nou regtig enige oomblik wat hy kan/gaan opdaag!!!
Haai Hexy en Elrike - hoop die Antie is darem nie te wreed op julle die maand nie!!
Anje - jou shower foties is awesome!!!!
Googie goodie - ekt verkoue by Markus gekry..grrrr!!
Voel net snotterig en moeg en een of ander gogga het tussen my sussies begin en so al teen regter-sussie op tot bo-op my skouer my gebyt - 16byt-plekke!!!!!!!Dit jeuk ongelooflik baie, maar dis deffies nie muskietbyte nie....so ek weti watse gogga dit is nie.
O jaaaa skoonsus en haar issue is nou n saak van bid by my, ek het my afgesny van worry oor dit.
En DAN....dankie julle vir almal se gebedjies tot nou en verder (seblief ek vra)
Skoonpa is vanoggend weg na n rehab-sentrum in Pretoria vir ten minste 3weke.....ek se net baie baie baie baie baie dankie Liewe Jesus!!!!!!!
En dan laaste is die baba-goed gesort...gister het ons gou die meubels bietjie geskuif om plek te maak en so en my bediende was vandag die sagte speelgoed en baba-beddegoed jippeee!
Gister het ek uiteindelik "In the Womb" gesien..en nou's my koppie ok weer reg vir die geboorte (ek moet erken somehow was ek skrikkerig vir die hele experience, ek weet dis dom want ek het dit al gedoen maar nou ja)
O ja en 2 goeie movies om te sien is "The Expendables" en "The A-Team"....very very nice movies!!!!