Hi almal!!!!
Sjoe uiteindelik kan ek post!
Markus is by die werk so dis rof!HEHE - klein rabbedoe!!
KRIEKELS - ek sal sommer in my spoeg verstik - WOW - BAIE BAIE BAIE GELUK!!!!!!!!
Lalie - moet nie stress oor gewig verloor - ek het met Markus net verloor - nie een opgetel nie (die een is natuurlik anders en ek staan al op 7kg boontoe!

)
Ankies - wow geniet daai scan - dis altyd die lekkerste!!!
Anje - geniet jou shower more - wens so ek kon kom - asb laat weet wat jy nog sal wil he/kort na die shower seblief dat ek jou ietsie kan stuur!
En dan moet ek nog vir aaaaaal die ander fairies gan gifts kry - moet nou net nie weer preggy-brain kry nie!
Charlaine - jou meisiekind is pragtig!
HELLOOOOOO almal anders - julle is ok gegroet!!!
En dan die aanneeming-ding
Cornel - MOENIE dat dit jou nou onderkry nie!!!!Soos ek jou gese het gisteraand - dis baie belangrik dat die families beide kante by julle en by ons saamstem of indien nie outright saamstem nie net gewoond is aan die idee - dit bly nog julle besluit, maar ALMAL moet in ag geneem word op n way..
Dit gese - ek het weer met hulle gepraat en dis vir my so n iffy iffy iets - want hulle se met die mond jaa jaa jaa maar iets lyk nie 200% reg vir my nie en ek het hulle gese DIS hoe seker hulle moet wees.Hulle het nog glad nie met sy pa of haar ouers gepraat nie en somehow lyk dit of haar man nou weer anderkant toe dink
Ansa en **(jou vriendin in die Kaap) en dan Sue (die van julle wat met haar kontak het seblief laat haar weet)
My tel nommer is 072 659 0205 - seblief stuur my n sms vir jou nommer en dan stuur ek julle my skoonsussie-hulle se name en nommers dan kan die mense wat belangstel met hulle self praat ens..
Na my gesprek gister nou met hulle - voel ek net ek het nou vir hulle gewys daar is n ander alternatief as aborsie, maar ek gan nie vir hulle besluit ens nie
Ek weet net dat dit nie die Here se wil is dat n kind vermoor word nie - om watter rede okal,en ek het nou die perd tot by die water gebring maar kan nie meer doen nie.