× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 7 months ago #150782 by Goggatjies
Goeie More

Ek sien dit is so bietjie stil hier
Strik waar is jy, het nodig om jou chart te sien!

Gaan goed, net nog bietjie naar, maar as ek gereeld eet, dan kan ek dit beheer en ek drink my vomifene gereeld, so dan voel ek oraait. Ek dink ek moet nou weer iets eet.

Het baie beter gegaan vanoggen, William het self sy arms uitgesteek vir die juffrou, maar hy het nog gehuil. Maar dit gaan al baie beter. Ek moet hom net heeltyd dra en 16kg is nie lig nie.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 7 months ago #150773 by sexy~hexy
Marie, het jy nie dalk by babycity aangesluit om deur hulle een sms te stuur en hulle stuur dan vir al die nrs wat jy vir hulle gee? Dis dalk makliker so :)

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

15 years 7 months ago #150757 by marie r
Môre dames, loer net gou vinnig in. Ek's oppad gynie toe.

Hexy ek het almal se nr's op my foon gesit. So julle sal 'n sms kry sodra ek in staat is om een vir julle te stuur. Maar ek belowe dit sal so gou as moontlik na die tyd wees. Ek sal bietjie later vandag, gou die foto's van die kamer post.

Lekker dag verder. Sal eers weer later kom post oor hoe wat die gynie sê.

15 years 7 months ago #150751 by sexy~hexy
More almal

Lyk my almal is maar besig by die werk...forum is maar stil deesdae...

Marie...ek hoop jy het ons nrs opgesit sodat ons 'n sms'ie kan kry sodra baba gebore is :) Jy moet tog vir ons die finale babakamer se fotos kom post.....En ons almal wag saam om vir Marinus te verwelkom!!

Karin, ja nee, geduld is maar die wagwoord. Jayden sal maklik vir 5 aande gaan, en dan skielik het hy weer een aand 'n glipsie. Hy staan nie in die aande op om te gaan piepie nie, en ek en DH slaap te vas....die kere wat ek al opgestaan het wou ek my simpel lag, want om so klein seuntjie 2uur in die oggend wakker te maak is net hilarious as hy daar voor die toilet staan en wieg en nog vas aan die slaap...shame mamma :D

Nie veel nuus aan my kant nie, op CD13 vandag...BD elke 2de aand - sover cd 8, 10 en vanoggend...ek sit nie weer my hart op die siklus nie, ek wil net weet wat wys die sonar Vrydag, ek hoop regtig die dr sal vir my kan se en dat ek nie eens moet wag om die gynie te kom sien wanneer ek terug is in Kathu. Weet ook nie presies hoe doen hulle 'n vol bekken-sonar nie, weet iemand dalk??

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
FLY HIGH ANGEL BABIES...

15 years 7 months ago #150654 by KarinM
Dankie Hexy - jip ons ook maar, ek probeer hom niks laat drink na 6 nie en dan gaan hy bed toe teen 8h30 en pieps. Daarna staan manlief op so teen 2h00 om hom te laat toilet toe gaan, soms het nog nie glips gehad nie, soms het hy, soms eers daarna... LOL, ai, my dogtertjie het baie makliker nagte deurgeslaap sonder 'n glips, sommer gou gou reggekom. Seuntjies vat maar bietjie langer lyk dit my... ek sal maar net meer geduldig wees.
:)

lb1f.lilypie.com/TikiPic.php/0w8WPCH.jpg[/img] [/url]

File Attachment:

11 Year old Daugther - Arina
4 Year old Son - Reuben
Baby Girl - Kiana

15 years 7 months ago #150610 by sexy~hexy
Hi Karin

Ja Jayden kry nog glipsies...maak nou nie saak of ons hom bv half 12 en half 4 toilet toe vat, net daarna sal hy 'n glipsie he. En ek slaap baie aande so vas dat ek nie eens opstaan om hom te vat. Ons probeer maar om so 2ure voor hy gaan slaap nie vir hom iets gee om te drink nie, en voor hy gaan slaap moet hy gaan piepie. Dis maar basies al wat ons doen...

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
FLY HIGH ANGEL BABIES...

15 years 7 months ago #150564 by KarinM
Hi girls,

Wil gou net by Hexy raad kry.... Jou seuntjie is ook nou 4 Hexy - is hy al heeltemal genight train? Of het hy nog ongelukkies in die aand as hy slaap? En as hy is, hoe het jul dit reg gekry?
My seuntjie het nou die 11e 4 geword en hy is sedert Oktober omtrent van die aand doek af, maar ons sukkel nog om elke aand deur te gaan sonder 'n glips, selfs al staan ons minstens 1 of 2 maal op en vat hom vir 'n pieps deur die nag...
Soms gaan hy deur sonder 'n glips maar heelwat aande nie... ek is al so moeg beddegoed gewas.
Enige raad?

lb1f.lilypie.com/TikiPic.php/0w8WPCH.jpg[/img] [/url]

File Attachment:

11 Year old Daugther - Arina
4 Year old Son - Reuben
Baby Girl - Kiana