Hi almal!!!!!
Skuus ek doen al weer nie personals nie maar het gelees! BELOWE!
Shoe maar lyk my al die dogtertjies is al lekker groot!!Klein Eoin was maar 1.23kg op 28w5dae!Wonder hoeveel weeg hy nou?
Cornel - ek wil so graag jou bybelstudie thread gan lees, maar bly vergeet!
Slakkers - MOENIE so vroeg toets nie want dan maak jy jouself negatief en jy moet nou POSITIEF dink!!
Strikkels - shoe shoe shoe - ek hou nou rerig baie hard duimvas vir jou!!
Elrike welkom welkom!!Jou storie klink soos myne, gou opgesom...
Was op Yasmin vir n jaar en toe af vir n jaar en niks met baie baie deurmekaar siklusse..dok vermoed prob met ov en sit my toe op Clomid wat nie werk en toe gee Apteker een maand vir my Fertomid , wat mos clomid se generic is(oor ek daai maand arm was) en voila..my klein blondekop-engelseuntjieis hier..
Ek weier enige pil of iets verder en Des 2009 begin my strooi met die siklusse weer en na ek van gynae verander het en Primolut, nog n pil wat ek nou om die dood nie kan onthou nie en toe 2 siklusse Fertomid is ek amper weer n mamma van nog n seuntjie...
Dis my storie...so ek dink jys op die regte plek en sal binnekort ok jou 2strepies kry!
Nes AL die ander girls hier...wink wink..wil nie name noem nie!!
Julle - dit gan sommer weer baie baie goed hierie kant - voel nes Durban se sticky weer wat nie lekker met n pregnant fairy lyfie saamwerk nie maar andersins SHARP SHARP!!
My maag raak nou seriously groot..sal weer n foto try neem en opsit

..so ek dink Eoin raak nou fris!!Hy raak ok nou rustiger maar skop vreeslik hard as hy skop..veral wanner ek wil slaap..die klein klits!Manlief begin vanaand die berader/sielkundige sien...baie dankbaar daarvoor!
O jaaa en uiteindelik het my skoonpa die lig gesien en besluit om my skoonma by n dokter te kry!So na die besoek gister in PTA moet sy by n neuroloog uitkom sodat hulle al die toetse en scans kan doen om vas te stel wat is die prob en of dit genees kan word en wat die behandeling gaan wees!!!
En fluit fluit my storie's uit..how goes dit verder hier??