Hi almal
Sjoe...kan dit nou nie maar rustiger gaan by die werk nie

Dit kom nou van as mens vir ander mense sit en wag om vir jou werk te gee, dan is dit vir weke stil, en skielik is die hele tafel vol werk!!!
Bly om van jou te hoor Tienka, ons mis jou
Marie...ai jong...is Eduan nog in die kleuterskool? Dink ook jou tyd is nou baie naby. Het jy my post gelees van dat jy een sms aan babycity stuur en hulle laat weet dan al die ander nrs wat jy vir hulle gee? Sterkte en voor jy weet is Marinus in jou arms.
Strikkie....WOW vir dat jy so lank uithou...nog geen teken van AF? Ankia, hoe lyk haar chart?
Driekie...bly om van jou ook te hoor. Mens neem mos maar aan as iemand nie post nie dis besig by die werk, en hier was julle goed al die tyd af! Hoop regtig dinge gaan gou weer beter met jou man, ek weet op 'n manier hoe jy voel - DH het ook baie anger issues gehad agv goed uit verlede, en na ons sessies by sielkundige het dit baie beter gegaan. Is jou tassies al gepak vir Eoin se arrival? Jy sien mos hoe pop al die babas voor hulle due dates
G - ek dink ons almal het ons al in 'n ander geloof in geskrik as kids van die bed afval...maar soos my ma se, hulle het almal baie beskermengele
Hiya Cornel...ja dis oral stil op die forum...dink dis oor almal besig is by die werk. Als moet mos gedoen word voor einde Feb, dan is dit mos finansiele jaarsluiting.
Nie veel nuus aan my kant. Jayden was sommer skielik gisteraand koorsig en wou nie eet, weet nie of dit mangels of sinus is. Vat hom maar vir veiligheid dokter toe vanmiddag, want hulle is mos gesond deur die dag en sodra die son sak kom die siektes uit!