× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 8 months ago #146698 by Lia
AFM: Ek het die 4D gelove, maar was so klein bietjie teleurgestel, die vroutjie het nie baie moeite gedoen om mooi foto's te kry nie. Ek het op 25 weke mos ook een gehad, maar in Polokwane en daardie vroutjie en dat ek op my sy le en my maak bietjie geskud ens., die vrou wou niks weet van sulke goed nie, het die gevoel gekry dat sy haastig is om klaar te maak. Klaar gekla !! Maar uit dit wat ons kon sien lyk Lianey vir my net soos haar pa, sy wangetjies en sy ken, maar sy het my ouma se neusie. Ek was te moeg gisteraand om gisteraand in te log, en vanoggend toe ek loop was ml besig om die phodies op sy rekenaar te laai, so vir die wat dit nie op fb kan sien nie, sal ek dit more kom post.

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
HPT - 19/07/2010 - BFP !!
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 8 months ago #146694 by Lia
More more dames, ek het so bietjie gesukkel om op te vang, maar hier is dit nou.

Ankia, ek het na presies dieselfde beddegoed gekyk as jy (op tweede foto), maar ek is net te skrikkerig om goed van oorsee af te bestel en ek ken nie iemand wat dit kan maak nie. Ek het besluit sodra baba gebore is, gaan ek ‘n naalwerk kursus loop en my man het gese hy sal vir my ‘n naaldwerk masjien en omkapper kry, dan kan ek self al die mooi goed maak. Maar ek stem saam, dis beautifull !!

Klippie, dit klink heerlik !!!

Ella, ek dink nie jy het te veel kilo’s om te verloor nie, onthou ek het al gesien hoe jy lyk, maar ek is seker jy sal sommer vinnig by jou doelgewig uit kom. Sterkte met van scratch af oefen, dis gagga.

Dassie, wow jy het min dae oor, hoe voel jy ? Hoe gaan dit met jou en baba ?

Lalie, dit suck, hoop jy is gou gesond. Hou van jou attitude, jy en baba voor werk.

G, sjoe die kinders word te vinnig groot en congrats met die besluit om two oceans te doen en sterkte met die oefening.

Cornel, ek is bly jy voel beter, migraine sucks, het dit darem nog net een keer in my lewe gehad.

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
HPT - 19/07/2010 - BFP !!
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!

15 years 8 months ago #146665 by ella~bella
More almal!

Cornel, ek is bly jy voel beter en hoop regtig nie dis malaria nie. Ek dink aan jou.

Ankia, ek het toe vir jou die email gestuur, laat weet wat jy daarvan dink. Ek het my amper dood geeet aan die lunch.

So ja, ek het amptelik gister begin dieet, nog nie by oefen uitgekom nie, want ek voel nie te wel vandag nie. Ons slaap met die aircon aan, en my neus is toe en ek het 'n helse hoofpyn gehad in die nag. So ek hoop regtig om more te begin oefen, en dat my ticker sommer vinnig sal skuif!

Klippie, ek hou duim vas dat die vakansie die ding doen! Ek kan nie wag om te hoor waarheen nie! 'n Vriendin van my is 'n travel agent en hulle gaan elke jaar vir 3 weke Thailand toe. Ek raak skoon jaloers as ek hoor mense gaan so baie oorsee!!!

Lalie, hoop jy voel gou beter! Hou jouself rustig girl!

Tienka, hoe gaan dit met jou diet? Sien jy het darem al gewig verloor! Well done!

FS: Dr Siebert @ Aevitas Clinic

Oct10 - IVF#1 - BFN
Dec10 - IVF#2 - BFN
Apr11 - FET#1 - BFN

POA - IVF#3 - Jun11

15 years 8 months ago #146647 by Cornel
Goeie more dames.

Voel vanoggend weer bietjie okay,net nog vreeslik naar (gooi darem nie op nie). Dr was gistraand hier,het bloed gevat,sal vanmiddag weet of daar malaria was of nie,maar hy se dink ook dis 'n migraine.........Eerste keer in my lewe wat ek dit kry.

Wat veroorsaak migraine?

Ankia,die duvet stelletjies is te pragtig!

Laliek hoop jy voel gou beter.

My beste vriendin in die SA het ook nou uitgevind sy verwag 'n ou seuntjie. Dis nou haar 2de seuntjie.

File Attachment:

File Attachment:

Probeer vir baba van 2007.......
2008 1ste Miskraam - Normaal
2009 2de Miskraam - Chemiese
24/06/2010 ~ BFP!
Ginekoloog afspraak~ 26 Julie 2010
2010 3de miskraam - Ektopies (buisswangerskap)
21/10/2010 ~ Begin Femodene vbpilletjie drink
04/12/2010 ~ Los Femodene begin Ginette vbpilletjie drink.......

15 years 8 months ago #146643 by Goggatjies
Sexy, het nou net met Speed Services gepraat en jou pilletjies sal more oggend 08:30 by Kathy poskantoor wees

15 years 8 months ago #146640 by Tienka
Hey Lalie, ek stem, baba se welstand kom nou eerste so as jy siek voel dan bly jy in die bed!!!!! Hoop jy voel gou beter.

Panado MediSip het nogal vir my gehelp toe ek swanger was.

15 years 8 months ago #146639 by Goggatjies
Goeie More

Wow G - sterkte met die 2 oceans, ek wil volgende jaar die Argus doen. En hierdie jaar die 94.7 fiets resies (Is darem eers in Nov), maar ons sal sien hoe dit werk met die swangerskap, ek weet nie tot hoe ver ek gaan kan fiets ry op die pad nie - ek wil nie my balans verloor nie. Ek is seker by die gym sal ek tot baie naby aan my tyd kan fiets ry.

Verder gaan dit goed hier, nog geen klagtes nie

Klippie, jou vakansie klink lekker, en dan kan julle sommer baba maak ook - dit is so goeie idee

Lekker dag