× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 8 months ago #145113 by sexy~hexy
More almal :)

Anje, bly dit gaan so goed met Lianey. Jy moet weer bietjie fotos kom post, of sal ons wag vir die 4D? En dit is soos Tienka se, 'n babakamer is eintlik maar 'n nice-to-have, Jayden het ook by ons geslaap, alhoewel daar 'n babakamer was waar ek hom gebad het. So dinge sal vir jou uitwerk soos wat dit moet ;)

Hiya Marie :) :) Bly om weer van jou te hoor. Ek het jou gesms oor die vakansie, maar nie van jou gehoor nie. Kan jy glo, oor 'n maand is dit amper sulke tyd. Ek het ook gister uitgewerk, ek sou nou al 32weke gewees het, ek het my nogals reggemaak vir mid Januarie omdat dit mos 'n hoe risiko swangerskap was....Kan nie glo die tyd het so gevlieg nie!

Julle...gaan kyk bietjie op Jana se website na 'n paar van ons fotos:

www.imagesforlife.net/page9.htm

Wag nou vir my cd wat sy gepos het....Ek lyk natuurlik vet op die fotos, maar ag wat, dit het nogsteeds stunning uitgekom.

Nie veel nuus aan my kant nie, DH moes Saterdag gaan werk het, toe skielik ontwikkel hy 'n maagvirus, is toe Saterdagoggend op drip gesit, want die hospitaal was vol. Hy is darem nou al bietjie beter, het gisteraand gaan werk.

Ek glo vas ek is uit vir die maand met 'n BFP....geen simptome soos voorheen (seer boobs of emosioneel)...en kry nou al AF pyne. So ek het myself voorgeneem ek gaan nie eens 'n HPT gaan koop nie. Dis seker maar okay...ek weet dit is nie in my hande nie, maar in God s'n.

Hoe was julle naweek gewees??

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 8 months ago #145066 by marie r
Hallo Julle!

Sjoe maar ek het julle geselsies gemis. Dit was erg om solank sonder julle te wees, maar nou's ek weer terug.

My vakansie was wonderlik gewees, alhoewel die weer nie altyd lekker was nie. Het seker 4 dae sonskyn gehad in al die tyd wat ons in Hartenbos was, maar dit het ons nogsteeds nie gekeer om dit te geniet nie. Maar ek moet sê dat dit lekker is om terug te wees by my huis.

Wel met my en Marinus gaan dit goed. Die vrugwater situasie is nogsteeds dieselfde, maar ek gaan Dinsdag weer na my gynie toe om te kyk of daar enige verbetering is. Kan nie wag om die meneertjie weer te sien nie. Sjoe, maar hy maak my deesdae omtrent seer met al sy skoppies en strekkies. Maar ek geniet dit elke slag, want dan weet ek nog hy's ok en een van die dae gaan ek dit nie meer voel nie.

Ek het nie eers probeer opvang nie, want daar's oor die 800 posts wat ek moet opvang. So kan iemand dalk vir my 'n opsomming gee van hoe dit met almal gaan?

O ja, voorspoedige nuwe jaar vir almal.

Ek moet seker daaraan begin dink om my en Marinus se hospitaal goedjies in orde te kry, nog net 5 weke oor. Jippeee, kan nie meer wag om hom vas te hou en te sien hoe lyk hy nie.

15 years 8 months ago #144995 by Lia
Tienks, Baie Geluk met die 1 kilo, dis nogals vinnig. As jy so aan hou gaan jy vinnig van die res ontslae raak.

Strik, dit klink vrek interresant, was dit die eerste keer wat jy dit gedoen het ?

Ankies, hoop jy het jou aand geniet.

AFM: Lianey is gesond en weeg al 1.33 kg, het met kop ondertoe gele en gesiggie vir die eerste keer weggesteek, maar toe reg op die einde gedraai. Ons het weer 'n keer gesien sy is verseker 'n dogtertjie en ook die aorta gesien - nogal cool. Sy het eergister begin hik, eers gedink dis 'n aanhoudende skop, maar bietjie gelees en weet nou dit was 'n hik, sy het dit gister middag ook gedoen. Nou kan ek nie wag vir vlgnde week se 4D nie.

Lekker naweek vir julle !!

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
HPT - 19/07/2010 - BFP !!
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!

15 years 8 months ago #144922 by Goggatjies
Tienks, ek kan nie wag vir ons familie aandjie nie
Lekker uiteet en nie vir die ander mense luister nie

Strik - wow

Ek gaan groet en dan praat ons weer Maandag

15 years 8 months ago #144911 by Strik*kie
Ankia, dit was vrekseer he he, ek gaan volgende week weer voor ek moet O. Sy voel nie iets daar nie, net op my stuitjie en my nek. Het gegaan vir vol voetrefleks maar sy masseer dan net baie op baarmoeder, eierstokke en tubes.

Tienka, dis maar net kos wat jy meer van moet inkry man en vrou, wat jy meot vermy en wat se supplements jy moet inkry. Nogals interessant en baie wat ons reeds weet.

15 years 8 months ago #144906 by Tienka
Dankie Strik en Ankies, ek is nou meer gemotiveerd as ooit, ek gaan van hierdie gewig ontslae raak!!!!!

Ankia, wat gebeur vanaand?

Strik, lyk die dieet doenbaar?

15 years 8 months ago #144903 by Goggatjies
Wow Tienks, baie bly om te sien jy is 'n kilogram af

Strik, was jy vir fertility reflex
Kon sy se of sy iets fout voel

Kan nie wag vir vanaand nie en more gaan ons bietjie fiets ry