× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 8 months ago #144647 by Lia
More more dames, hoop dit gaan goed.

Ek is nou te opgewonde om op te vang en so bietjie haastig ook. My man het gisteraand my baby shower invites gemaak en ek het ingestap, so dis nou nie meer 'n verrassing nie, maar ek sien baie uit. Hy het die invites gestuur en geshare op facebook, so ek sou dit in elk geval raak gesien het. As enige van julle wil kom, maar nie op die lys is nie, laat weet maar net.

Plus ek het dr afspr vandag 13h00, kan nie wag om klein Lianey weer te sien nie, my man mag dalk moontlik vir die eerste keer nie vandag saam gaan nie, maar ek bid dat hy dit wel kan maak, hy het nog nie een afspr gemis nie.

Plus ek bekommer nou nie meer oor my skoonma se issue nie, ek weet dinge werk uit soos dit moet, so ons gaan haar help en ek weet ons sal gesorg word voor, al moet ek eers na 'n paar maande baba kamer klaar maak, ons gaan vir nou net die basiese goed doen.

So punt is, dit gaan uitstekend vandag !!

Julle moet 'n heerlike dag he !! As ek nie nou kan opvang nie, sal ek vanaand opvang.

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
HPT - 19/07/2010 - BFP !!
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 8 months ago #144621 by sexy~hexy
More almal

How goes it vanmore? Lekker uitge-eet Strik?? Happy happy anniversary :)

Julle....daai kar ry soos 'n droom :woohoo: Glad nie moeilik nie, ek het vinnig opgevang, en as mens eers ry wil mens nie ophou nie :D Het vanoggend met hom werk toe gekom, het gedink om dokter toe te gaan, maar soos Murphy dit mos nou wil he, is die hoes minder en die seer keel amper weg. Goeie raad vir as mens gou gesond wil word - dreig om dokter toe te gaan of maak 'n dokter's afspraak, dan gaan jou siekte sommer vinnig vanself weg ;)

Nie veel nuus aan my kant nie, nog geen seer boobs of enige iets nie. Voel of AF moet opdaag, so sal maar sien wat gebeur.

Het lekker gister gou gaan hare sny, voel nou weer 10kg ligter (my hare raak vinnig swaar en dik)...

DH het weer vandag begin werk, so ek het nie veel van 'n naweek nie *sug* Sal maar more my ma vat om te gaan mall jol.

My OC het gesms sy kom nie vandag in nie, haar kind is siek :angry: En daai huis lyk mos glad nie of 'n orkaan dit getref het nie. Sal dalk bietjie vroeer loop om te gaan huis skoon maak...

Wat is verder nuus??

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

15 years 8 months ago #144535 by Tienka
You go girl :laugh: Ons vier nie meer regtig ons herdenkings nie, ons het al te baie gehad :woohoo:

15 years 8 months ago #144532 by Strik*kie
Thx Tienka, sal so maak. Begin sommer vroeg met die bd-marathon ;)

Lekker aand!

15 years 8 months ago #144523 by Tienka
Ha-ha, julle is eintlik nog op honeymoon :laugh: Geniet dit sommer vreeslik!!

15 years 8 months ago #144521 by Strik*kie
Tienka, 4e, he he nog springchicken s'n :lol: Dankie, ek is nou eintlik lus vir lekker middagslapie, is nou doodmoeg.

15 years 8 months ago #144519 by Tienka
Baie geluk Strikkie, hoeveelste herdenking is dit? Geniet dit!!