heart gesels saam op die pad na geboorte

12 years 2 weeks ago #251675 by MommyMe
Lalie ! Te kosbaar, exciting! Kan verstaan dat jy bang is,ek sou ook wees en is actually,maak ni saak waste geboorte nie. Sien sommer uit v jou part! Dink aan jou die laaste paar daggies,als is seker al reg en wag net vir baba. Lekker :heart:

Kom update ons ja sodra jy kan, sien uit!

Verder kap ons ook maar aan. Manlief het g-aand v eerste keer v sussie voel skop,was so kosbaar. Baie bly hy kon voel. Sy raak nou lekker woelig en ek geniet elke oomblik van dit. Gaan eers weer 6 de Okt dr toe,is dan 6 maande,so nog entjie om te gaan.

Bytjie was jy al v jou scan of eers later vandag? Laat weet ons hoe dit gaan. Ek gaan ook gou v jou inbox boodskappie stuur. Wil net ietsie hoor van daar in jou geweste.

Lekker daggie almal.

xx

Twin angel baby girls born and went to heaven

File Attachment:

File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 2 weeks ago #251674 by Lalie12
Hi Girls!

Ek kom loer net gou vining in! Ons, ontmoet ons pokkelpensie volgende Dinsdag 30ste September via keisersnee, gaan nie nou probeer haar draai, en goed nie, daar moet 'n goeie rede wees hoekom sy nie wou draai nie. En ekt vrede gemaak met dit! :)

Ek is BAIE op my senuwees, maar wie is nie?

EK sal wanneer ek weer rustig is by die huis, haar aan julle kom voorstel!

Groete & Liefde

Lalie xx

12 years 3 weeks ago #251588 by Hasie.
Hallo almal,

Ek is nie swanger nie, maar is gee voorgeboorte klasse en loer van tyd tot tyd na julle stories as ek 'n kansie kry.

Lalie, het jy al 'n chiro gesien? Dit kan partykeer help om baba te draai as hulle seker maak dat jou ligamente net mooi "geline" is. Ons stuur ook mammas vir akkupunktuur en ek het al met behulp van hipnose ook gehelp om babas te draai.

'n Doula wat opgelei is in Rebozo tegnieke kan ook help.

En natuurlik die spinningbabies.com webwerf het wonderlike idees. So as jy nog lus is om te probeer om baba te draai, kyk bietjie na sulke opsies.

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za
The following user(s) said Thank You: gloeiwurmpie, Lalie12

12 years 3 weeks ago #251577 by MommyMe
More julle

JIppeeeee jaaaaayyyyyy dis Vrydag, die week was besig.

Lalie lekker om te hoor jy is al so ver. Ag ek troos my ook daaraan dat as ek nie normaal kan kraam soos ek graag wil nie dat ek enige iets sal doen solank baba ok is. Jy moet ons op hoogte hou, het al gehoor van babatjies wat op die nippertjie nippertjie draai, maar wens wil nie jou hope opkry nie, as dit gebeur is dit bonus.

Julle ek weet nie, ek was mos laasweek Dinsdag v 20 weke scan en van omtrent daar af was die bloeding weg weg weg. soos ni eers bietjie spotting nie. Gister oggend,terug met n bang. Ek het agtergekom dat ek vir paar dae nie my omega 3 pille gedrink het nie en toe ek dit nou weer Woensdag aand drink,toe is die bloeding daar die volg ogg. Het die suster gebel en sy se dis moontlik omrede as mense gaan v groot operasies,moet hulle ook die omega 3 staak wat hule drink want dit kan bloeding vererger.

So toe los ek dit nou g-aand om te toets en vanogg weer daar, so ek gaan dit maar vir so tydjie los en kyk, anders kan hule nie veel doen nie. So ek kap maar net aan. :rock:

Julle moet n heerlike dag he. die reen is baie welkom,maar hulle se die naweek gaan lekker weer wees.

Lekker naweek almal :heart:

File Attachment:

File Attachment:

12 years 3 weeks ago #251574 by Bytjie
More julle,

Mommyme, dis goed om te hoor dat die bloeding niks met jou swangerskap te doen het nie en kleintjie vorder goed. Jy's seker so verlig ne. Ek hoop dit het nou heeltemal opgehou. Sjoe jy gaan lekker in die hartjie van die somer kraam ne.

Lalie, lekker om weer van jou te hoor. Jammer om te hoor dat babsie nie wil draai nie, maar soos jy se alles vir jou en baba se gesondheid. Ek het darem 2 pienk wessies en 2 pr pienk sokkies, 'n hele paar kleertjies in neutrale kleure en dan die klomp seuns klere van die baba tee.

Ek wil ook dadelik weer probeer, maar ML skop so bietjie teen die karre, maar hy't mos in elk geval nie 'n se in die saak nie :silly: . Ons sal maar sien hoe cope ons met die enetjie en dit daarvandaan verder vat.

Die gelukkig Vrydag. Julle moet 'n rustige, lekker naweek het mensies, ek gaan nou eers terug in die bed klim :P .

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

12 years 3 weeks ago #251567 by Lalie12
Hi Girls!
Jammer ek was so bietjie stil, ek kry al my updates op my Ipad, en die se battery het doodgeloop en ek kon vir die dood nie onthou waar ek die charger gelos het nie.. Het julle ook sulke verskriklike Porridge Brains?

Mommy - Ek is so bly jy is OK!! Swangerskap is nie vir sissies nie! En dit is wonderlik om te hoor dat sy relaxed is, dit laat mens ook sommer beter voel!

Bytjie - Dis darem maar lekker om persente te kry vir Baba! Ek het alles oor en oor bewonder, jissie moet nie nou spot oor die geslag nie! My skoonma se se was vas oortuig my skoon suster was 'n seuntjie, dat sy alles blou gekoop het, en boom toe kom sy uit met 'n hamburgertjie! Syt nie een pienk pakkie gehad in die hospital nie.

Verder, is ons al 36 weke, sussie weeg 2.8kg. Wil vir 'n hel nie draai nie so ons gaan binne twee weke keiser! Ja, nou nie die plan wat ek wou gehad het nie, maar haar gesondheid ens is baie belangriker!

Oh - My man wil bittergraag he ons moet dadelik probeer vir nr 2... Ek is soos NEE... Hy se hierdie swangerskap was vir hom 'n breeze... (Yeah right) As dit jou vraag beantwoord!

Lalie xx

12 years 3 weeks ago #251523 by MommyMe
More almal

My jitte Bytjie,skoon vergeet om hier te kom update. :blush: Ag lekker vir die babatee. haha ja hou paar die pienk een op stand by. :lol:

Die scan was baie goed, dr kon niks snaaks sien nie, my plasenta le ook hoog,so sy weet nie wat my gynae gesien het op 19 weke nie, sy se sy kannie verklaar wat die bloeding veroorsaak het nie maar dit kom beslis ni van baba af nie. My serviks is ook mooi lank en toe. so dit bly maar n raaisel. :dry:

Sussie groei mooi op tyd. Als nog sover so van 23 tot 26 Januarie, so kannie wag nie. Sy het omtrent gegaap en uitgestrek en duim gesuig,so dokter se sy is baie relaxed. haar handjies is mooi oop, ML het nog ni skoppies gevoel nie. Ek begin nou effe meer voel,maar dit vat maar tyd en geduld.

Lallie hoop sussie het al gedraai dat jy normal kan probeer. Kom update ons bietjie. :)

Die bloeding het darem gestop julle, wil ni te vinnig praat nie maar glo dit gaan wegbly sommer. :P

Kayla en Dellie hoop als gaan nog super goed met babatjies. Momzee ook.

lekker dag vir julle.

:heart:

File Attachment:

File Attachment: