Môre almal
Hoop julle het 'n lekker naweek gehad. Myne was redelik bedrywig en gister was ons krag heeldag af,so was maar 'n luidag, het darem lekker slap ingekry.
Ek het Sat ogg erg begin bloei,meer as normaal en het ni weggegaan soos gewoonlik na die eerste oggend pieps nie. Dr gebel en hy het gese ek moet net dophou omrede ek geen pyn gehad het nie en dit donkerpienk "cloudy" was (jammr tmi)
Ek het toe gister oggend ingegaan v check up net om seker te maak en als was fine met sussie. Hy het nou ni al die groei checks gedoen nie want my eintlike afspraak is more,so ek sal dan nogsteeds gaan vir dit. is nogal stresvol. gister was daar weer niks,maar vanoggend weer liggies, hy se hy kan regtig nie se wat dit veroorsaak nie,dit kan 'n paar goed wees. Moontlik amnio vloeistof wat lek, dalk iewers 'n skeurtjie, ek weet nie. Dr wou ni inwendig doen nie,want se kan meer skade doen en premature labour veroorsaak.
Ok dis nou genoeg van my.
Dellie julle het n pragtige naam gekies en die tyd is amper hier. Super opgewonde vir jou!!!! Hoe was jou laaste besoek?
Kayla hoop als is nog reg met die kortisoon en jy hou nog uit, ook amper amper tyd, exciting
Bytjie hoop jou verkoue is al beter, net sodra mens voel jy word gesond dan trigger iets dit weer.
Hoop gaan nog goed met almal verder.
Lekker daggie xx