heart gesels saam op die pad na geboorte

12 years 2 months ago #250593 by MommyMe
Hallo julle

Ek wil net kom update en se ek is nou al dag 4 sonder spotting. Ek hoop en bid dit bly weg. So far so good.

Ek het ook nou al v sussie effens begin voel beweeg,ek kan veral op die Fetal Monitor wat ek gekoop het,hoor hoe sy beweeg as die hartkloppie die heeltyd wegbeweeg, Te oulik. En pappa kan ook betrokke wees deur te luister. Ek love dit so baie ! Dit gee vir mens ook baie gemoedsrus tussen die lang tye van scans.

Bytjie dis amper naweek en dan Maandag!! Jy kan seker nie meer wag nie!

Ek is nou eers 15w4dae. darem al amper by die 4 maande merk. Kannie wag v volg scan nie.

Hoop almal verder doen goed en die wat op die laaste is,geniet dit en hou ons op hoogte. Veral Dellie,dink aan jou. :heart:

Twin angel baby girls born and went to heaven

File Attachment:

File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 2 months ago #250580 by kayla
Hello julle

Sjoe Dellie, jou tyd is nou naby. Hoe cope jy so teen die einde? Ek het nog so 4 weke om te loop en ek is reg om hom nou in my hande vas te hou.

Bytjie en Alicia, ek hoop julle vind binnekort uit vir seker wat julle geskenkie is. Dis vreeslik om so te moet raai.

Sjoe Lallie, jou prinses het n mooi gewig. Dis lekker as hulle so mooi groei.

Momzee, het jy jou eerste week van kraamverlof oorleef, haha.

Al die ander wat my preggie brain vergeet het, hello.

AFM: Sien more weer vir die dokter. Ek is nou 34 weke en 1 dag. Hoop ons seun se gewig lyk beter. Hy is maar aan die klein kant. was op 33 weke 1.7 kg. Ek het nog so 3 weke by die werk oor, as ek dit maak. Het my datums uitgewerk vir n normale geboorte, dis die dat ek tot op die bitter einde moet werk. Maar dokter reken baba gaan vroeer kom. :woohoo: Sy het my nog nie n definitiewe datum gegee nie want ons vat dit maar dag vir dag. Dit is op die laatste die eerste week van September.

Lekker week verder vir julle en kom update!

12 years 2 months ago #250538 by APotgieter
Ag baie dankie Bytjie ek warder die woorde van motivering

Ja sjoe ne dis amper my seun is op 37 weke gebore hy was te groot daar was nie meer plek vir hom gewees nie en my maag het glad nie gesak nie hy was 3.8kg met geboorte 54cm die gynie het gese hy sou hier by 4.5 gewees het as dit normal was - shame sy kniegies en so was blou toe hulle hom uitgehaal het hy was so cramped gewees

ja jis mens kan dit nie glo nie jy het viesies 10 weeklies oor dis amper :)

Ag baie dankie ek hoop ook dit bly n pienk voet ek was lank laas by die dokter op 13 weke so dis lank gelede toe het sy gese 95% n dogtertje ons het die 3 steepies gesien maar ek dink nie hulle kan so vroeg confirm nie

[link=http://lilypie.com] [/link][link=http://lilypie.com] [/link]

12 years 2 months ago #250535 by Bytjie
Alicia, ek was ook so jaloers as sien die ander was al by 26 weke, maar glo my die tyd vlieg regtig. Ek dink vanoggend as my keiser op 37 weke is dan het ek maar net so 10 weke oor. En op 10 weke swanger het regtig net van week tot week geleef en gebid dat als tog net reg moet verloop met die swangerskap.

Ek gaan self Maandag weer dr toe en ek hoop ook dat hy sal kan bevestig of dit nou blou of pienk is. Die kleintjie was eers pienk toe weer blou. Ek was maar redelik stewig om die middel maar hier van 20 weke af toe kon almal rerig sien eks swanger (en nie meer net vet nie).

Ek hoop jy kry jou klein pienkvoet.

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

12 years 2 months ago #250528 by APotgieter
Hi julle hoe gaan dit met almal dankie vir al die "welcomes"

Hi Bytjie ek dink jy kry eers die sak in die 3de trimester ek dink hulle bel jou ek dink dit nogal iets cool - mens kry nie baie goed verniet deesdae nie. ek wens ek was al by 26 weke :( ek het nog n rukkie om te gaan julle baba's skop seker al lekker ek voel so hier en daar iets maar ek weet nie of dit net my verbeelding is nie - lol

Ek gaan darem maandag weer dr toe dan kan sy confirm of dit wel n dogtertjie is ek kan nie wag nie - ek het n seuntjie hy is nou 4 so ek hoop erg vir so klein pienk voet - weet julle al die geslagte van julle baba's.

Ek moet se mens se maag groei vining met die 2de een jong met my seuntjie het ek eers so op 6 maande begin wys die keer is dit sommer al op 12 weke gewees - hahaha ag als deel van die pret

Julle moet n lekker daggie he :heart:

[link=http://lilypie.com] [/link][link=http://lilypie.com] [/link]

12 years 2 months ago #250527 by Bytjie
More julle,

Hallo en welkom Alicia, ek het maar gister eers my ou Dischem kaartjie oorgedra na die moms & tots een toe. Hopelik gaan ek nie te lank vir my sak wag nie.

Lalie, hoe lekker om van jou te hoor. Sy's lekker groot. Jys darem agtermekaar dat jy nou al begin kleerjies was. Ek gaan myne los tot so 32/33 weke.

Kayla, nog net 3 slapies dan sien jy weer jou klein bulletjie en YIPPEE vir die laaste weke by die werk.

Momzee, is die vakansie lekker sover.

Dellie, hoe lyk dinge, is jou datum nog 21 Augustus?

Ek sien my mensie eers weer oor 'n week. Vandat ek die 26 weke merk geslaan het voel ek omtrent swanger. En die moegheid (of miskien is dit luiheid) gaan net nie weg nie.

Anyway, lekker werk en geniet die week.

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

12 years 2 months ago #250481 by kayla
Hello Alicia

Baie welkom hier. Hoop jy kom klets saam ons klomp hier. Ek het die dischem sak so paar weke terug gekry. Dit is nogal awesome. Ek is seker die inhoud van die sak verskil so bietjie, maar ek het die volgende gekry. Maternity pads, nappy bags, n grooming kit met n naelknipper en n kametjie ens in, weggooi bibs, n changing mat, watte, oorstokkies, boudroom, breast pads, een doek (haha). Kan nou nie van nog goed onthou nie, maar ek was nogal baie beindruk met wat ek in die sak gekry het. Die sak is ook lekker groot en is van n goeie kwaliteit materiaal.

Hello al die res. Laaste maand by die werk :woohoo: :woohoo: :woohoo: