heart gesels saam op die pad na geboorte

12 years 1 month ago #250778 by Bytjie
More julle,

Dellie, nog net een wekie dan's jou poppie hier.........

Kayla, sterkte vir jou afspraak more. Hoop en vertrou dat als goed sal afloop en ek hoop daai mannetjie het bietjie gewig opgetel.

Al die ander dames, waar's julle stil. Kom update bietjie.

Ek is vrot van die verkoue. Dr het gesê ek mag net Panado medsip drink maar die goed help absoluut f........l. Ek sweer ek was die afgelope week seker 25keer per dag in die toilet want ek hoes aanmekaar en dan kom die pieps onder :blush:

Anyway, hoop julle het almal 'n lekker dag.

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 2 months ago #250703 by kayla
Dankie julle

Ja bytjie, die week werk ek net om alles op datum te kry, maar nie vrydag nie want ons gaan terug dokter toe. Dan volgende week is baba hier of ek gaan dan op bedrus.

12 years 2 months ago #250698 by Bytjie
Kayla, my dr sê net vanoggend vir my dat ons met die hoë bloeddruk se babas maar altyd bietjie stadiger groei. Hy is 'n mooi gewiggie en jou dr kyk mos darem mooi na julle twee. Ek ken ook 'n dame wat op 28 weke agv pre-eclampsia 'n nood keiser gekry het en haar baba het maar net ietsie oor die 800g geweeg en vandag is sy 'n baie skattige 2 en 'n half jaar oud wat haar ma in die rondte laat hardloop. Probeer om nie te veel te stres nie en rus lekker. Hoekom maak jy nie maar vroeër klaar met werk nie. Gaan jy weer Vrydag vir 'n afspraak?

Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks

12 years 2 months ago #250694 by Dellie
Bytjie - ag nee, so 'n klein stoutertjie dat hy nou alweer die beentjies gekruis hou! Net bly alles is reg en hy
groei baie mooi!

Kayla - moenie te veel stres nie - ek is seker babatjie sal okey wees en dis soos Mommyme se, hulle groei
baie mooi as hulle gebore is!

Mommyme - so lekker om van jou te hoor! Yip, ons poppie se naampie is Dianelle!

Tassies is gepak - ek het net nog my toiletries wat ek moet inpak. Ek het die naweek van die goed uit my tas
gehaal - manlief moet maar bring as ek iets ekstra nodig het.

xx

Me: 30 (PCOS)
DH: 31

TTC: Since September 2012
May 2013 – Fertomid - no follicles
June 2013 - Laparoscopy and Ovarian Drilling
Aug 2013 - 2.5mg Femara and Ovidrel (homeplan) - BFN
Oct 2013 - 2.5mg Femara, Menopur, Ovidrel (homeplan) - BFN

28 Oct 2013 - Move to a FS - Dr Johan Pentz

05.12.2013 - Femara, Gonal F, Lucrin - IUI - BFP 18 December 2013 Beta 127..So blessed!

3.01.2014 - first scan 6 weeks 1 day - one perfect heartbeat.
14.02.2014 - 12 week scan - absolutely perfect and all going well.
10.03.2014 - It's a little girl!

[link=http://lilypie.com] [/link]

12 years 2 months ago #250689 by MommyMe
Bytjie so bly baba groei mooi en klein stoutertjie vir die beentjies. Ek wou ook eers nie die geslag uitvind nie,maar pappa wou weet,nou met die 2de keer wou ek net weet.. Ek dink dis nogal so oulik as die dr se: its a girl of its a boy :P

Dellie - exciting!!!! Kan net dink hoe opgewonde julle moet wees. Het julle al op n naam besluit? Jammer as ek dit gemis het in vorige post.

Kayla, dink aan jou. als sal fine wees. Ek weet van iemand wie se babatjie op 28 weke prem gebore is en net 800gram geweeg het, sy is nou 2 maande en ag my moeder te cute. Sulke klein babatjies groei vining tot by hulle mikpunte en doen baie goed. :heart:

Twin angel baby girls born and went to heaven

File Attachment:

File Attachment:

12 years 2 months ago #250687 by Bytjie
More almal.

Dellie, elke paar rand is op die stadium welkom ne. Nog net 'n paar weke! Geluk met die maternity leave wat begin en rus lekker die paar dae, een van die dae mis jy dit :P .

Alicia, dis reg bly weg van google af. Praat vandag met jou dr. Ek hoop julle sien/bevestig die geslag vandag.

Mommyme, 1 week klaar, nog een om te gaan jou TWW is amper om.

Kayla, waar's jy so stil jong. Hoe het jou afspraak toe afgeloop Vrydag.

AFM - was vanoggend weer by dr, babsie lê gekruisde bene toe kan ons weer nie die geslag sien nie, so dit moet nou maar 'n verassing bly tot wanneer ek kraam. Kleintjie weeg nou 1539g, dr is baie tevrede met sy groei. Dr het ook gesê ek moet my maar voorberei om enige tyd hier van 34 weke af te kraam. Ek het chroniese bloeddruk en is 'n goeie kandidaad vir pre-eclampsia, hy monitor my bloeddruk en dit lyk nog goed maar hy sê hoe verder die swangerskap vorder hoe hoër kan my bloeddruk word.

'n lekker dag vir julle almal verder.

12 years 2 months ago #250684 by kayla
Hello julle

Sjoe bytjie jou dag het uiteindelik aangebreek om babsie te sien. Hopenlik is die beentjies mooi oop.

Mommyme, ek onthou die 4 weke tussen elke afspraak was aaklik darm nog net een week.

Alicia, ek dink almal is reg oor die duitse masels voor 12 weke. Ek het n vreeslike rash orals gekry en dokter het my dadelik gestuur vir bloedtoetse. Hy het ook vir my gese as ek duitse masels het is daar imunoglobuliene wat hulle kan gee. Dit werk nie altyd nie. Gelukkig was ek immuun en die uitslag was a.g.v hitte. Maar mens skrik. Sterkte vir jou afspraak more

Dellie, ek kan self nie glo jy is 10 dae weg van jou keiser nie. Dit is absoluut amazing. Is jou tassies gepak?

Momzee, hoop jy geniet nog jou kraamverlof

AFM: Vrydag se afspraak was toe nie so goed nie. Ons seuntjie groei te stadig. Hy is nou maar 1.8kg. Het slegs 100 gram in 2 weke opgetel. Dokter gee hom nog hierdie week en as hy nie vinniger begin groei nie gaan sy hom uithaal. So dellie, dalk wen ons jou :silly: My bloeddruk is ook n bietjie hoog, maar ek glo dit was net n slegte dag. Ek is die week 35 weke. Ek wil ook die week klaar maak by die werk, maar sal kyk hoe gaan vrydag. As seun buite gevaar is sal ek nog een week halfdag werk.

Lekker dag vir julle