heart gesels saam op die pad na geboorte

12 years 3 months ago #249951 by kayla
Hello julle almal

Hoe gaan dit?

Ek het nie veel nuus nie. Is more 30 weke. Baba is nou al 1.3kg, klein mannetjie, maar hy tel mooi gewig op. Ek sien dokter weer oor 3 weke vir kortisoon inspuitings. Besig met my UIF, en ek dink jy het n graad nodig om dit te kan invul.

Lekker dag vir julle almal

Kom update

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 3 months ago #249867 by StellaK
hallo daar julle,

eks so bly dat dit goed gaan met julle almal.
kyk uit om nuwe baba gesiggies een van die dae hier te sien

ek kry so min kans om by die rekenaar uit te kom. sal volgende keer weer n foto vir julle opsit. my liefkind is nou volgende week al 3 maande. hy woord so groot en weeg al 6,9kg. ons gaan more weer vir inspuitings :(

al kom ek nie baie hier nie, weet dat ek soooo baie aan julle elkeen dink. en ook baie bly om te sien hier is n spul nuwe dames wat saam gesels

geniet die laaste rukkie van swangerskap baie
:heart: :heart:

me 35, DH 39

TTC #1 since Oct 2012
March 2013 BFP, May 2013 MC at 10 weeks (Blighted Ovum)
6 Aug 2013 BFP, Gerhard gebore 8 April 2014
[link=https://lilypie.com] [/link]

#2 BFP 3 Jan, Franswa gebore 8 Aug 2015

#3 TTC from Apr 2018
MC Oct 2018
BFP 23 Nov 2018

12 years 3 months ago #249839 by momzee
More almal!!

Ek is so bly om te hoor dat dit goed gaan met almal. So ek was gister 30 weke en 1 daggie en ons het gegaan vir ons 4D. Dit was baie spesiaal en ons meisiekind het selfs gesmile. Sy is oor die algemeen vreeslik woelig maar gister met die scan het sy seker besluit dis tyd vir 'n slapie. Sy was so rustig en stil, moes maar sukkel om haar aan die beweeg te kry!! Sy weeg al 1.7kg en haar voetjies is al 6cm lank!

Gaan volgende week weer gynae toe en sal dan maar hoor of sy happy is met als.

Baba kamer is so te sê klaar. Moet nou net nog alles uitwas en hospitaal sakke pak.

Lekker dag vir almal verder!

[link=http://lilypie.com] [/link]

12 years 3 months ago #249835 by Dellie
Hallo aan al die moomies!

So bly dit gaan goed met julle almal!

Bytjie - dis wonderlik dat jy vir babatjie voel beweeg en dit raak net meer en mees spesiaal - al die skoppies,
boks en die gehik in jou maag! Moenie worry oor die vrugwater nie - alles sal mooi verloop.

Lagogies - dis so lekker om van jou te hoor! Hoop dit gaan goed met jou!

Kayla - ek stem saam met Bytjie - moenie te veel stres oor die gewig nie. Jy sal dit sommer gou gou weer
afskud na die geboorte. En alles help sodat babatjie mooi gesond is wanneer hy gebore word.

Baby - jou tyd is nou baie naby. Kom update so bietjie.

AFM - Ek is darm nou weer gesond na die griep!
ek sou die dr Maandag gesien het maar die afspraak is gekanselleer omdat my dr 'n komplikasie met
haar swangerskap ondervind. Nou is ek geskuif na 'n ander dr volgende dinsdag. Ek stres my nou dood want
ek weet nie of my dr nou my keiser gaan doen nie. En nou moet ek na 'n wild vreemde dr toe gaan. Sal maar
dinsdag hoor wat is wat.

Ek is vandag 32 weke. Nog net so 7 wekies om te gaan! Ek is al besig om my tassies reg te kry en my UIF vorms in
te vul. Die baba kamer is amper reg - ons gaan die naweek net die muskiet net ophang en dan is alles perfek vir
ons poppie se koms! Ek moet dan net nader aan die tyd haar kleertjies, komberse ens was en dan haar
bedjie opmaak.

Ek het eergister my baby shower by die werk gehad en het baie oulike goedjies gekry.

Lekker daggie vir julle
xx

Me: 30 (PCOS)
DH: 31

TTC: Since September 2012
May 2013 – Fertomid - no follicles
June 2013 - Laparoscopy and Ovarian Drilling
Aug 2013 - 2.5mg Femara and Ovidrel (homeplan) - BFN
Oct 2013 - 2.5mg Femara, Menopur, Ovidrel (homeplan) - BFN

28 Oct 2013 - Move to a FS - Dr Johan Pentz

05.12.2013 - Femara, Gonal F, Lucrin - IUI - BFP 18 December 2013 Beta 127..So blessed!

3.01.2014 - first scan 6 weeks 1 day - one perfect heartbeat.
14.02.2014 - 12 week scan - absolutely perfect and all going well.
10.03.2014 - It's a little girl!

12 years 3 months ago #249833 by Lagogies
Hallo almal. Ek het eers kom roofkyk hoe dit met almal gaan!
So bly dit gaan goed met julle almal. Kan nie glo hoe die tyd vlieg nie. Julle swangerskappe is almal al halfpad of amper klaar!

Ek vertrou alles sal goed gaan en kom loer in vir fotos van julle bondeltjies.

:heart:

Me: 42 low AMH
DH: 50 all well

2012
IUI #1 BFN
Nov 2012 IUI #2BFP! M/C 7 weeks
2013
IUI #3, #4, #5, #6
IVF #1 Sept 2013 BFP! 4 weeks So Blessed! Oct 2013 10 weeks no heartbeat. Evac. Heartbroken
2014
IVF #2 IUI #7 IVF#3 IUI #8 BFN
IUI #9 Sept 2014 BFP!!!!! 4 weeks. Thank you God, you have answered our prayers
28 May 2015 Little Boy born.

12 years 3 months ago #249820 by Bytjie
Hallo julle,

Dellie, hoe lyk jou kant. Wanneer is die groot dag.

Kayla, moenie so stres oor die gewig nie. 9kg is min en ons het mos 'n flou verskoning om lekker te vreet :blush: .

Lalie, die tyd vlieg regtig vinnig maar ek verkies dit so. FX dat jy normaal sal kraam.

Baby, jy't letterlik nog net 'n paar dae oor voor jou baba hier is :woohoo: .

Momzee, hoe was jou 4D scan toe.

Ek vat dit maar rustig. Ek's nog bekommerd oor die vrugwater storie maar ek het besluit om my nie te sit en verknies daaroor nie. Ek sien dr weer oor 2 weke so op die oomblik vat ek dit maar week vir week. Ek het uiteindelik die baba voel beweeg :woohoo: (het al so 2 weke terug dieselfde bewegings gehad maar nie geweet dis babsie nie, lekker stupid ne :blush: )
Ons gaan nie 'n babakamer hê nie net 'n baba-hoekie in ons kamer. Vriende gaan vir ons 'n campcot gee en ek wag maar om te kyk hoe dit lyk voordat ek verder na 'n houtkot soek en ons gaan seker volgende maand die pram en car seat en baba kassie uitsort. En dan is ons 'REG' vir baba se koms. Ekl het ook net 2 pakke pampers gekoop, ons sit maar die geldjies een kant vir wanneer baba hier is om nog te koop.

Julle moet almal jul dag geniet.

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

12 years 3 months ago #249780 by Lalie12
Hi Amal!

Sjoe Kayla tyd het omtrent gevlieg!!!
Ek is more 25 weke sien Dr Donderdag dan bespreek ek my bed ook!

Ek het sover besluit dat ek normaal gaan kraam. My Dr is Pro dit, hy se dit is die beste vir Ma & Baba (Ons sal obviously nou eers nader aan die tyd kan sien of dit moontlik sal wees! :)

Verder is die dogtertjie van my baie besig, my man het haar ook nou begin voel! Ek dink dit was sekerlik een van my mees special oomblikke!

Ek kyk eerder nie na die skaal nie, ekt nog nie regtig gewig opgetel nie, al voel dit vir my so, wys die skaal dit nog nie te erg nie. En dit is nie asof sy nie groei nie, sal was al goed oor die 400 gram op my 21 weke scan. Ek dra miskien alles net in die boude! - Dan sien mens dit mos in elk geval nie LOL

Bytjie! Kom update 'n bietjie! Het jy al vir baba begin voel!

Hoe gaan dit met julle baba kamers!? Ekt gister my kot gekry, en sal sekerlik nou moet begin spark met die ander goedtjies. Elke keer as ek in die baba kamer inloop dan draai ek net weer om...

Lekker week vir julle!