heart gesels saam op die pad na geboorte

12 years 3 months ago #249777 by kayla
Hello julle

sjoe, maar die groep is stil :( Is dit werk, of net die swangerskap simptome?

Dellie, hoe voel jy? Ek is so ongemaklik soos 10 en voel so HUGE ek kan skree. Jou sak al gepak?

Momzee, jy is nou al amper 30 weke, presies n week na my. Ek is 29 weke.

Bytjie, hoe voel jy? Jy geniet nog seker die 2de trimester. Nie regtig simptome nie? Voel jy al beter oor die nuus met die vrugwater? Ek glo dokter sal mooi na jou klein wonderwerkie kyk.

Al die ander wat ek vergeet het, hello

AFM: sien die dokter weer die week, hopenlik is ons seun al 1 kg. Hy is maar aan die ondergewig kant. Ek begin nou regtig HUGE voel en elke keer as ek op die skaal klim wil ek hom breek. Ek het nou so 9 kg opgetel en ek hoor jy tel vrek baie op teen die einde. Feeling depro :cry:

Lekker week vir julle

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 3 months ago #249714 by kayla
Ag nee bytjie. Maar solank baba ok is. Ek weet van mense wat min water gehad het of vrugwater wat gelek het en hulle het liters water n dag gedrink. Ek weet nou nie of dit n ouvrou storie is nie, maar hulle het gese dit help. Ek glo jy is in goeie hande! Laat weet hoe dit gaan

Hello vir al die ander

12 years 3 months ago #249709 by Bytjie
More almal, hoop dit gaan goed met jullel almal.

Julle almal se tyd is besig om nou lekker vinnig uit te loop. Die opgewondenheid loop seker hoog ne.

Ek is more 21 weke. Was gister vir detail scan. Baba weeg 384g en hartklop is 153. Als lyk reg en mooi op track maar my vrugwater is min. Ek gaan weer oor 3 weke dr toe. So ek stres maar biejite daaroor, dr het gesê daar's niks wat ek kan drink om dit te verbeter nie.

'n Lekker daggie vir jul almal verder.

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

12 years 3 months ago #249708 by Dellie
Hallo aan al die mooie dames!

So bly dit gaan goed met julle almal!

AFM - ek het erg griep en is nou op antibiotika (penisillin). Dis darm veilig tydens swangerskap. Het probeer om
sonder dit klaar te kom maar toe raak die griep net erger, so was verplig om dit maar te drink. Maar ek voel
darm klaar beter.

Sien weer die dr 30 Junie - sien baie uit om ons poppie weer te sien en net om seker te maak sy is okey! More
is ek 31 weke. Ons was Maandag aand vir die hospitaal toer en dit was baie nice gewees. Die tyd moet nou kom
want ek sien vreeslik uit om hierdie poppie in my arms vas te hou.

Julle moet 'n lekker daggie he

xx

Me: 30 (PCOS)
DH: 31

TTC: Since September 2012
May 2013 – Fertomid - no follicles
June 2013 - Laparoscopy and Ovarian Drilling
Aug 2013 - 2.5mg Femara and Ovidrel (homeplan) - BFN
Oct 2013 - 2.5mg Femara, Menopur, Ovidrel (homeplan) - BFN

28 Oct 2013 - Move to a FS - Dr Johan Pentz

05.12.2013 - Femara, Gonal F, Lucrin - IUI - BFP 18 December 2013 Beta 127..So blessed!

3.01.2014 - first scan 6 weeks 1 day - one perfect heartbeat.
14.02.2014 - 12 week scan - absolutely perfect and all going well.
10.03.2014 - It's a little girl!

[link=http://lilypie.com] [/link]

12 years 3 months ago #249688 by kayla
Hi Momzee, ons is nou 3 (ek dink) wat om en by dieselfde tyd ma gaan word. Dellie is eerste, dan jy en dan ek. Ek is more presies 28 weke. Ek kry n keiser a.g.v mediese redes. So dan het ek net 10 weke oor. Ek weet nie of ek braaf of stupid is nie, maar ek werk tot op die week van my keiser. :whistle:

Ek het nog nie n datum vir die keiser nie, maar dit is die eerste week van September. Ek sien die gynea volgende week, dan hoop ek sy sal my se wat die datum is en my stuur om my bed te boek. Ek het nog nie n bed geboek nie, sy moet my eers n brief gee om dit te doen. Ek sal dan amper 30 weke wees, so dan sal ek haar ook elke twee weke begin sien (ek dink).

Bytjie, hoe gaan dit? Het jy al jou 20 weke scan gehad? Weet jy al of dit pienk of blou is?

Dellie hoe gaan dit met jou?

Lekker dag vir julle almal

12 years 3 months ago #249681 by momzee
Hallo almal!

Dit is so stil hier? Ek hoop dit gaan nog goed met almal? Ek is self skaars gewees die afgelope tyd aangesien dit eksamen tyd is hier en ek net merk merk merk!

Ek is vandag 29 weke! Nog net 77 daggies om te gaan. Vrydag sluit die skool en dan kom ek net terug vir nege dae volgende kwartaal!! So ek het net 12 werksdae oor.

Ek was laasweek vir my 28 weke scan en die dok is baie happy. Ons meisiekind het laasweek al net so oor die 1.3kg geweeg (more or less die gewig van 'n 30 week oue fetus) so sy is lekker groot. Sy skop beslis soos 'n groot baba!! :laugh:

Maag raak nou lekker groot en ongemaklik en die sooibrand en toeneus is beslis goed wat ek nie gaan mis nie!

Ek het laasweek my eerste baba-tee gehad van my kollegas af. Ons het al redelik baie goedjies. Die baby bag van GEMS is baie nice en ek gaan volgende maand my Dischem sak ook kry.

Dok is nog redelik bekommerd oor my bloeddruk, so sy het my meds opgestoot. Nou oorweeg ek maar om eerder te gaan vir 'n keiser, want ek wil nie my of baba se gesondheid in gevaar stel nie. Sal maar met die volgende afspraak hoor.

Ek gaan volgende week weer vir 'n 4D en ek kan nie wag nie! Oor twee weke is dit weer gynae, dan weer oor twee weke en daarna is dit weekliks. Tyd gaan so vinnig verby!

Lekker dag almal!

12 years 3 months ago #249620 by kayla
More julle

Dankie Dellie, ek dink hulle sms jou om jou sak te gaan haal. Ek is tegnieg volgende week woensdag 3de trimester, so sal wag tot so 30 weke en gaan hoor. Ons shop baie daar, ek kort n VIP pass. Ek sien my dokter met 30 weke. Ek hoop sy sal dan vir my die keiser datum gee. Sy het ook niks al gese om my bed te boek nie. Ek wil dit ook nou begin afhandel. Tyd raak nou min.

Sjoe Baby, kan nie glo jy is nou al so naby nie. Persoonlik sou ek my dokter aanrand as sy besluit om te gaan holiday so op my keiser datum :whistle: Sterkte vir jou nerves.

Bytjie, hoe gaan dit daar?

Momzee, lallie, en al die ander, ons verlang.

Wie van julle gaan vir antenatal klasse? Ons het nog nie besluit of ons dit gaan doen nie, die program is baie natuurlike geboorte georienteerd en my hart is al klaar so seer dat my dokter nie wil he ek moet normaal kraam nie.

Lekker dag vir julle, ek is so bly dit is amper vrydag. Die dae raak nou lank. Ek kan nie wag om ons prins vas te hou nie, so ek steel baie tyd van die werk af om te droom oor ons klein man se koms