Goeie more dames!
Eerstens geluk Stella! Baba is beautiful!!!! Hoop die slaap patrone raak gou beter, en geniet dit!
Dellie, bly dinge lyk goed, ek is seker die 4D scan gaan pragtig wees! Hoor net goeie dinge, dis amazing dat mens nou so baie kan sien van jou baba. Hoop die rugpyn en sooibrand hou nie so aan nie, wat ons nie alles maar hanteer ter wille van die pienkvoete nie!
Bytjie hoe gaan dit nog met jou swangerskap? Jy is nou in jou tweede trimester reg? Ek kan nie wag dat my eerste trimester verby is nie, dan kan mens bietjie ontspan en geniet voor mens ook te groot en seer raak
AFM: ek het gister my tweede scan gehad op 9weke 4dae, (ek is maarnet te lucky met my dokter wat familie is, en boonop is sy nog regtig een van die beste!) en my kleinding groei so vinnig dat die rekenaar nou begin baie uit raak met hoeveel weke hy eintlik is! Het so oulik vir ons perform, vreeslik woelig al! Hierso is my kiekies:
dan gaan ek in twee weke vir my groot scan, waar hulle kyk vir enige tekens van downs of sulke probleme, kan nie wag dat dit ook nou verby moet wees nie, want dan kan ek rustig slaap dat babs gesond en normaal is, en hoef hy/sy ook nie meer so geheim gehou te word nie! Daars ook 'n groot kans dat ons die geslag kan uitvind dan, so dis baie exciting!
Maar ja, dis al my nuus. Lekker dag dames!