heart gesels saam op die pad na geboorte

12 years 4 months ago #249035 by momzee
MommyMe - Ek was ook eers by Van Waardt. Alhoewel hy baie goed is, is hy regtig baie duur! My medies het skaars R300 van sy konsultasie fooie betaal en ek het net besluit dat met die besoeke wat hoe meer raak, my sak dit nie gaan maak nie.

Ek het toe op 'n ander thread van Dr Christine van Heerden by Milnerton Medi Clinic gehoor en na haar geskuif. Sy is glad nie die moeder en op-piep tipe nie, maar sy weet waarvan sy praat. (Al lyk sy bietjie kwaai en scary!)

Daar is rerig baie dokters om van te kies, so ek sal voorstel om maar rond te luister. Word of mouth is die beste ding om na te luister. Sterkte met die early stages! Ek is baie bly ek is klaar met die moegheid van daai eerste 12 weke!

[link=http://lilypie.com] [/link]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 4 months ago #249031 by MommyMe
Hi almal

Ek loer ook hier in soms en lees julle posts.

Ek is nou amper 5 weke swanger. Gaan eers op 8 weke vir eerste sonar,maar moet besluit of ek drs wil skuif. Was by Van Waart in Stellenbosch. Was ook by Dr La Grange in Somerset Wes vir vorige eerste afspraak,maar toe geskuif na v Waart toe. enige iemand ondervinding met enige van die drs?

xx

Twin angel baby girls born and went to heaven

File Attachment:

File Attachment:

12 years 4 months ago #249025 by minki.vandriel
Hi julle!

Wil sommer gou inloer en kom hallo se :) Ek hoop dit gaan sommer baie goed met julle almal!!

Dinge gaan baie goed hier en ek is so dol verlief op my ou mannetjie. Hy tel so mooi al klaar gewig op en hy is die rustigheid vanself! Ons moet bietjie koes en keer met sussie wat bietjie hardhandig is! Sy wil hom net dood druk! :)
Die kraam het baie goed gegaan en ek sal BESLIS die vroedvrouens en hypnobirthing vir almal aanbeveel! Ek WENS ek het dit geweet met my dogtertjie ook!!
Ek het 11 Mei so 15:00 begin vermoed dat my Braxton Hicks dalk nie meer net oefen kontraksies is nie, maar was nog nie seker nie. Ek was maar vroeg in die bed en hier by 21:00 kon ek nie meer slaap nie en was baie seker dat dit wel regte kontraksies was! Ons het rondom 2am birthing centre toe gery. Die hypnobirthing het so great gehelp om deur al die kontraksies te breeze! Ek kon nie glo dat ek nog in die bad gesit het en grappies maak op 10cm ontsluit nie!! Ongelukkig tydens die kraam, het klein Pierre besluit om posterior te draai :( Niemand het my gese nie, want hulle wou natuurlik nie "discourage" op daai stadium nie, maar ek kon voel hy wil nie sak nie en die druk deel was heelwat moeiliker en seerder as met my dogtertjie (wat perfek gele het). Agv die posterior posisie was daar ook baie intense rugpyn betrokke (wat ek ook nie met my dogtertjie gehad het nie), so ek kon voel iets was nie reg nie. Ek kon dus nie in die water bly nie, en het op die ou einde op n birthing stool gesit sodat swaartekrag so bietjie kon aanhelp. Op daai stadium was ek al so moeg en seer dat ek net gedruk het sonder ophou - die druk het die pyn weggevat! Net toe ek dink ons gaan moet forceps gebruik toe skiet seuna uit soos n pyl uit n boog! haha! Daar was niks van kroon en dan eers skouers nie. Die oomblik was so groot en emosioneel, ek en manlief het net begin huil van blydskap en verligting!! Alhoewel die kraam heelwat seerder was as my eerste, was dit nie naastenby traumaties soos die vorige keer nie! Dit was die ongelooflikste ervaring wat ek nie eers in woorde kan beskryf nie! Ek is nogsteeds op 'n wolkie van endorphins!! :) Ek dink dit het ook gehelp dat ek die keer nie "hoog" was op medikasie (soos pethidine die vorige keer) nie en dat die atmosfeer so rustig en kalm was en die vroedvrouens so ondersteunend en fantasties! Ek was nooit gese wat om te doen nie. Ek was nooit forseer om te "check" hoe ver ek ontsluit is nie - alhoewel sy aanbied en jy kan nee se. Hulle gee nie om om vir ure net daar te wees en rustig te bly totdat jou liggaam reg is vir aksie nie. Ek dink dit moes seker die beste dag van my lewe gewees het en ek sou dit glad nie anders wou he nie!!
Sterkte vir al julle dames met julle swangerskappe verder! Ek bid vir julle dieselfde ongelooflike ervaring toe as wat ek gehad het! Dit is SO n blessing wanneer daai bondeltjie lewe eers in jou arms is en gesond en perfek is! Ek kon 4ure na sy geboorte al huistoe gaan! :)
Attachments:

12 years 4 months ago #249023 by Rakker
Sorry, ek is 'n professionele roofkyker, so ek volg hierdie thread ook...

Kayla, ek het 2 maal onbetaalde verlof moes vat met my swangerskappe. Mens voel jy gaan dit nie oorleef nie, maar na paar maande is jy weer uit die skuld uit. In daai tyd is jou kredietkaart maar jou beste vriend.

UIF het ook maar net 'n fraksie van my salaris betaal, so ek was maar lekker in die skuld. Om weer te begin werk en R30 000 skuld te moet face is nie lekker nie, maar mens oorleef dit. Ek moes wel my 2 op 3 maande kleuterskool toe vat en kon nie nog 'n maand met enige van hulle spandeer nie, wat vir my die ergste was.

Wat ek ook gedoen het is om die bank vir 'n "payment holiday" te vra vir daai 3 maande. Ek hoef vir 3 maande nie my motorlening betaal het nie en dit het baie gehelp. So vir enige lenings kan jy die bank vra om jou bietjie tyd af te gee.

Dan wil ek ook net se geniet julle swangerskap (en ouerskap) journey. Ek is soms jaloers en ander kere dankbaar oor ek klaar is met die swangerskap deel. Jaloers as ek hoor van die opwinding van geslag uitvind of die eerste beweging voel, en dankbaar as ek lees van sooibrand, hoofpyn, naarheid en meeste van alles daai moegheid wat mens aan niemand kan beskryf nie.

Alexander (the Great) born 17 Feb 2009, now a little man:-)

Cherise born 20 April 2011, mommy's little angel.

12 years 4 months ago #249021 by Bytjie
More almal, wil ek ook weet Kayla, dis omtrent stil hierso.

Hoop jy geniet die naweek met jou mannetjie.

Ek is 16 weke en was gister weer by dr. Hy kon ongelukkig nie die geslag sien nie maar ek gaan weer oor 3 weke. Hopelik maak dingetjie dan sy of haar beentjies oop. Baba meet ook amper 'n week vooruit en dr is baie bly met die vordering.

Lekker werk en geniet die naweek dames.

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

12 years 4 months ago #249019 by kayla
Hi Momzee ek het ook vir die staat gewerk by n staatshospitaal, en is nou so 4 jaar in die privaat sektor. My baas het al my voordele van die staat gematch en ek het regtig gehoop die 4 maande betaalde verlof sou dieselfde wees, maar toe nou nie. Ag wat ons sal maar die berg klim wanneer dit daar is.

12 years 4 months ago #249018 by momzee
More Dames!

Ek is 24 weke en 3 dae vandag. Klere pas nie meer nie en ek begin dit klaar moeilik vind om te buk ens... Ek wil nie eers weet waar ek gaan eindig nie!!

Kayla - dis bitter sleg! Dis sulke tye dat ek bly is ek werk vir die staat. Ek kry vier maand betaalde verlof - een maand voor die tyd en drie maande na die tyd. Ek hoef ook nie oor my substitute te worry nie, want die skoolhoof reel sommer dit. Ek en my kollega is in ieder geval beide min of meer dieselfde tyd op kraamverlof, so hy moet twee mense reel.

Verder het ek geen klagtes nie! Bloeddruk is te hoog en gynae het my maandag op hypo-tone bloeddruk pille gesit. Ons hoop maar dinge loop nou reg!