Dankie julle! waardeer dit.
Kayla, sjoe, ekt nie geweet swangerskap kan mens se bloeddruk so opjaag nie. vreemd! Ek neig ook altyd na lae bloeddruk so ekt gedink ek kan nie moontlik sulke probleme he nie, maar as dit dieselfde met jou was moet ek ook dit dalk bietjie meer monitor. Ek kan nie wag tot ek ook kleinding ook kan voel beweeg nie! Dit moet seker 'n wonderlike gevoel wees!
Bytjie, ja ek ervaar dieselfde. Het die afgelope 3 dae reggekry om later as 9uur wakker te wees. Groot makietie! Maar meesdal is ek al in die bed voor 8
Ja julle, slaap is maar 'n issue. Ek is nog nie eers op die punt waar my lyf ongemaklik raak nie maar die badkamer runs elke twee ure maak my gaar. Wonder wanneer ek weer 'n goeie aand se rus sal inkry!! Maar dis mos die lewe van 'n ma.
Kayla, hulle se dis goed om op jou linkerkant te slaap omdat dit goed is vir bloedtoevoer vir die baba en minder druk op die hart of so iets, dis apparently goed, maar nou nie lewensbelangrik dat jy net op jou linkersy slaap nie. Mens rol maar anyway mos om want dit raak maar ongemaklik. Maar ekt gehoor dis sleg om op jou rug te slaap, want dit sit druk op 'n senuwee in jou rug en kan jou in ekstreme gevalle laat bewustelloos raak (bietjie scary, maar skaars). Anyway, dis so ver ek kan onthou, het dit erens raakgelees.
Lekker slaap almal! Dis alweer sulke tyd, moet gaan uitpass.