Hello almal
Sjoe, ek kan nie by bly nie.
Stella - Baie geluk met jou seuntjie! Ek hoop jy sal hom elke dag geniet. Uiteindelik het die groot dag gekom. Dit voel vir my nog so ver, maar toe jy hierdie page begin het was jy so ver soos ek nou is.
Minki - Jou tydjie is so naby. Ek sou nou nie eers kon slaap nie van opgewondenheid! Hoop net baba byt nog so bietjie vas.
Ek is ook by Discovery en het my baba sak by hulle gekry. Ek was dink ek maar 16 weke toe ek hom al gekry het. Mens kry ook lekker vouchers vir afslag. Soos 10% op doeke en 60% op 'n kar stoeltjie. My hospitaal gee nou wel nie 'n sakkie nie, maar ek sal maar moet doen met wat ek nou al als gekry het. Daar is 'n baie oulike boek in daai sak. Ek slaap met daai boek langs my bed. Hy vertel jou baie dinge en het baie oulike fun facts in. Ek sal dit dalk oorweeg om die Dischem sakkie ook te gaan kry.
Ek was gister weer vir 'n scan (die fotos is maar sleg, so ek gaan hulle nie opsit nie). Boetie weeg al 1.2 kg op 26.5 weke. Ons is vreeslik trots dat hy al so stewige mannetjie is. Dit kan net beteken dat hy gesond is. Dit beteken ook dat sy mamma al klaar 10 kg

opgetel het, maar solank hy gesond is is dit goed.