heart gesels saam op die pad na geboorte

12 years 5 months ago #248315 by minki.vandriel
O janee, ek is nou 36 weke en 1 dag. So ons is dan baie na aan mekaar.

Gelukkig klink sy darem al soos n redelike gewiggie :) (my seuna is noueers 2.67kg). Ek is seker als gaan op die ou einde perfek verloop! Sterkte en geniet jou paasnaweek ook!

ps ALMAL is met verlof die naweek.. ek bid ook dat ek asb nie in kraam gaan die naweek nie.. my vroedvrou EN backup gynea is weg! haha!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 5 months ago #248314 by TanyaS
hello :)

Jan nee, sy moet net sit!

Ek was vandag weer by die dr, sy weeg nou 2.8kg en die dokter is gelukkig.

Die dr reken ook sy gan vroeg kom met al die drama en sy het klaar begin afbeweeg. Ek is so 35 weke 4 dae mar die dr se sy kan enige tyd van so die begin van may af al kom

Ek hoop mar net sy byt vas nog vir so 2 weke want my gynae gan op verlof tot the 28st april lol. Minki, dis dieslfde met my met die scan fotos lol, mens sien net vingers en dis mar al.

Geniet die Paasfees!

12 years 5 months ago #248308 by minki.vandriel
Dellie - O ja, het jy nie weer jou dr gister gesien nie?! Hoe gaan dinge daar? :)

12 years 5 months ago #248307 by minki.vandriel
Hi Almal!

Ek hoop dit gaan goed! Was gister vir my laaste scan by my backup gynea. Ek moet se sy is rerig baie oulik. Ek gaan nie eers die scan post nie, want Pierrie is al so gesquash, mens kan geen kop of stert uitmaak nie - haha! Hy is nou om en by 2.67kg. Dr se hy le al mooi laag en perfek gepositioneer vir 'n maklike, vinnige geboorte :) Dis nou net vir die lang ongeduldige wag.. Die laaste paar weke voel soos jare!

Stella - Ek sit nou hier en pik saam met jou n traan! (als laat my deesdae huil) Wat 'n amazing wonderwerk! Hy is so pragtig. Ek kan nie wag om jou storie te hoor nie! 8 ure is lekker kort vir n eerste bevalling (veral vandat water breek!). Ek glo def dat hypnobirthing daarmee help omdat mens bietjie meer ontspan. Ek was langer in kraam (vanaf water wat breek) MET induksie! Well done!

Tanya - Ai tog janee, dit lyk vir my daai kleinding kan nog minder wag as jy :) Hoeveel weke is jy nouweer op die oomblik?? As ek reg onthou was jy baie dieselfde as ek wat beteken jy is so te se amper vol termyn darem? (alhoewel mens maar altyd hoop vir ten minste so na as moontlik aan 39 weke).

Kayla- Hello! Ooh amper nog net n wekie :) Daars tog niks lekkerder as om jou kleinding op sonar te sien en weer seker te wees alles is okay nie!

12 years 5 months ago #248306 by kayla
Ai Tanya jy moet dit nou baie rustig vat sodat jou bondeltjie nog kan broei. Lyk my jy het n ongeduldige babatjie. Maar se vir haar om te wag (dit is mos n dogtertjie :whistle: ). Is jou dokter nou heeltemal tevrede? Sterkte hoor.

Al die ander, geniet julle paasfees.

12 years 5 months ago #248302 by TanyaS
Hello Almal,

Baie geluk Stella, hy is pragtig!

Ek was bietjie lanklaas op die site lol, ek was verlede week al weer opgeneem vir kontraksies en ek is nou afgeboek deur doc. Ek doen nog werk van die huis af en ry so af en toe deur kantoor toe sodat ek net alles op datum kan kry voor my kraam verlog 1 may begin :)

Hoop dit gan nog baie goed met julle :)

12 years 5 months ago #248293 by kayla
Ag jitte Stella die klein mannetjie is te cute. Ek is so bly alles het goed afgeloop. Kan nie wag om jou storie te lees nie, hoe meer vrouens hulle stories deel hoe kalmer word ek oor die bevalling. Sterkte met klein boeta.

Hello al die ander moomies. Is julle so bly soos ek dat more ons naweek begin? Ek is nie vreeslik moeg nie, net lui en by die werk kan ek nie bekostig om lui te wees nie, sug...

AFM: tel die dae af tot my volgende scan vrydag oor n week. tic toc tic toc