heart gesels saam op die pad na geboorte

12 years 5 months ago #248099 by kayla
Hello julle

Sjoe bytjie, ek is so bly jy kom join ons. Ek roofkyk nog op die ander groep om te kyk waar julle almal is en hou nog al die tyd duim vas vir hulle om die 2 strepies te sien. Maar ek het geweet jy kom join ons wanneer jy reg is. Ek verstaan jou paranoie, ek was super erg. My HCG vlakke was mos so laag aan die begin en hoe meer mense vir my se dat solank dit verdubbel is als OK, hoe meer het ek op die internet gelees dat my swangerskap nie viable is nie. Ek het elke tweede dag op n stokkie gepieps om seker te maak dit word donkerder :whistle: ek het weekliks (tot op 8 weke) n digital toetsie gedoen om seker te maak die weke raak meer en dan het ek ook weekliks my HCG vlakke gaan toets. Dit het my n plaas se prys gekos, maar n mens bly n mens. Ek gaan nie vir jou se moet nie stress nie, want ek is seker dan klap jy my want jy het dit al 1000 keer gehoor, maar wat ek kan se elke keer as jy n hartkloppie sien raak die stress minder en minder. Tot dan leef ek maar van sonar tot sonar. Sterkte vir jou wag. Jy join my en Dellie, want ons het jou n paar moomies wat ons een van die dae gaan verlaat.

Ai tanya, dit is n groot scare, hoop als is nou ok. Jy moet maar knyp tot ten minste 38 weke, maar 40 is beter.

Minki, sterkte met die laaste stretch en met jou geduld. Ek raak selfs bang as ek dink daar gaan een van die dae een weerlose baba in my sorg wees vir 24h 7 dae n week :(

Stella tyd raak minder. Begin kraamverlof vrydag? Jy kan seker nie meer wag nie?

Baby, love jou scan,

Dellie, hello

AFM: Als is sover OK met my hart. My bloeddruk bly maar laag, so ek le elke aand op die vloer met my bene in die lug op die bed. Dokter het ingestem dat ons kan n klein bietjie wag om my hart pille te begin drink (daar is definitiewe newe effekte op baba, so ek hou uit). Ek gaan weer oor 3 weke vir toetse. Solank my EKG relatief normaal is mag ek die pille los. Ek gee nie om om deur die simptome te sukkel nie, so ek druk deur solank baba veilig is.

Verder gaan dit baie goed en ek voel sterk.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 5 months ago #248088 by minki.vandriel
Hi almal!

Ek hoop dit gaan goed met julle almal. Hier gaan dit goed - raak nou net groot, swaar, moeg en ongemaklik! Ek moet se, veral met my dogtertjie wat nou heeltyd allerhande verkoues en kwale by die skool optel en 70 keer deur die nag skreeu om opgetel te word, is my lont maar BAIE kort deesdae. Voel bietjie soos n zombie :( Party dae raak ek nogal bang om dan nog 'n baba te he om ook na te kyk. My man help gewoonlik rerig baie, maar hy is BAIE in Ghana vir werk :( Dan gaan dit net ek en die kids wees.. Voel partykeer bietjie overwhelmed met daai idiee, maar mens kom seker op die ou einde reg op n manier.

Tanya - sjoe, ek is bly julle is darem okay nou! Dit kan nogal 'n scary gedoente wees seker. Maar moenie te seker wees oor die gewig nie :) Myne was 2.2kg op 32 weke. Dokter vergelyk altyd sy gewiggie met my vorige swangerskap en hulle is maar dieselfde. My dogtertjie het nogtans op presies 40weke minus 1dag gekom! :) En sy was darem net 3.5kg op die ou einde. Hierdie goedjies is maar moeilik om te voorspel - en hoe nader aan 39 weke, hoe beter! Ek hoop die vroee kontraksies bly darem nou bietjie onder beheer.

Kayla - Is alles nog okay by jou met die bloeddruk en hart dinge?

Stella - ek hoop jou laaste werksweek gaan vinnig verby! Dan kan jy darem bietjie rus met jou moee voete in die lug :)

Baby - jou fotos is te mooi! Dis so exciting om sulke mooi images te kan sien!!

Dellie - hallo, hoe gaan dit!? Jys so stil deesdae. Hoe lyk dinge by jou?

12 years 5 months ago #248086 by Bytjie
More dames,

Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.

Stella, ek wil net vir jou sê: voorspoed met boetie baba se geboorte en ek hoop nie hy wag te lank voor hy sy opwagting maak nie.

Vir al die ander dames wil ek sê geluk met jul swangerskappe en voorspoed.

Ek is ook weer swanger. Is vandag 9weke 5dae. Dis maark moeilik, want ek bekommer my halfdood. Was gister die ene bewerasie en skoons natgesweet in die spreekkamer voordat dr die scan gedoen het. Was gister vir sonar en baba groei mooi en als lyk goed. Het weer oor 3 weke 'n afspraak. Ek is so bly en ek voel baie geseënd dat alles goed verloop.

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

12 years 5 months ago #248085 by TanyaS
Hello almal 
Stella die kot lyk baie oulik 
Sooooo, die Braxton hicks was toe nie Braxton hicks nie lololololol, dit was kontraksies, so ek was dinsdag ingeboek in die hospitaal en op n drip vir twee aande om dit te stop. Ek het gister eers weer werk toe gekom. Alles is darem weer ok . Ek het donderdag my normale afspraak ook gedad, sy het ingeweeg op 2.5kg op 33 weke, wat nogal groot is.
Stella jy het nou regtig min dae oor 
Hello Kayla, bly dit gan goed met julle, my datum is die 20ste, mar ek het n gevoel sy gan in die begin van may verskeining maak oor sy so vinnig groei en al klaar begin met kontraksie issues
Oulike fotos baby 

12 years 5 months ago #248045 by StellaK
Goeie more dames,

hoop julle het 'n lekker naweek gehad.
hoe gaan dit met julle?

Baby, jou foto's is te pragtig vir woorde.
weet julle al of dit 'n seuntjie of dogtertjie is?

dis uiteindelik my laaste week by die werk. ek sien baie uit daarna om net by die huis te wees met die kleine rakkertjie.
het die naweek darem nog bietjie gevorder met die babakamer. ML het die laaikas klaar gebou en ek het gistraand begin inpak. so teen vannaand, is al die chaos hopelik uitgesorteer.
dan kort ons nou nog net vir baba om sy opwagting te maak.

me 35, DH 39

TTC #1 since Oct 2012
March 2013 BFP, May 2013 MC at 10 weeks (Blighted Ovum)
6 Aug 2013 BFP, Gerhard gebore 8 April 2014
[link=https://lilypie.com] [/link]

#2 BFP 3 Jan, Franswa gebore 8 Aug 2015

#3 TTC from Apr 2018
MC Oct 2018
BFP 23 Nov 2018

12 years 5 months ago #248002 by baby
Hello almal,

Jammer ek kom so min hier op. Internet is maar nie van die beste nie.

Ek wil net graag met julle my baba fotos deel. Dit is gedoen op 23 weke.

My due date is 19 Julie 2014.

Ek sal later bietjie personals doen.

TTC since Feb 2012
Me: 26
DH: 31
Me: PCO
DH: sperm antibodies

23 October: 5mg Femara
11 October: 1 Follicle 18mm Ovidrel trigger
2 November: IUI
3 November: IUI (Ovulation confirmed)
7 November: Start Cyclogest
13 November: BFP!!!!!
Jan '14 12 weeks pregnant
Attachments:

12 years 5 months ago #247995 by StellaK
Goeie middag dames,

hoe gaan dit met julle?
wanneer gaan julle weer dr toe?

ekt vandag 'n verrassing babatee by die werk gehad. dit was nou aangenaam. het nog 'n paar persentjies gekry en 'n lekker groot baby city voucher gekry.
vannaand kan ons nou mooi kyk wat is daar wat ons graag wil he, dan kan ek dalk oor die naweek gaan.

ek werk nie more nie, en sien nou baie uit na my langnaweek.
hoop julle het almal 'n baie lekker naweek
:heart:

me 35, DH 39

TTC #1 since Oct 2012
March 2013 BFP, May 2013 MC at 10 weeks (Blighted Ovum)
6 Aug 2013 BFP, Gerhard gebore 8 April 2014

#2 BFP 3 Jan, Franswa gebore 8 Aug 2015

#3 TTC from Apr 2018
MC Oct 2018
BFP 23 Nov 2018