Hi Kayla!
Ek het presies dieselfde gehad! Winde is (ongelukkig) defnitief een van die groot swangerskap simptome

Mens se spysverteringstelsel vertraag gedurende swangerskap sodat daar nog meer voedingswaarde deur jou liggaam opgeneem kan word vir baba as wat jou lyf normaalweg sou. Dit veroorsaak ongeluk ook hardlywigheid. So omdat die kos basies baie langer in jou spysverteringskanaal bly, is daar baie meer tyd vir winde om te vorm en omdat mens geneig is om hardlywig te wees, sukkel hierdie winde om uit te kom. Jy voel dit ook tussen jou ribbes omdat baba alles begin boontoe druk, so jou maag en jou spysvertering en als skuif 'n hele end boontoe.
Mens kan gewoonlik darem die verskil voel tussen pynlike winde en uterus krampe, maar as jy bang is, is dit gewoonlik maar n beter idiee om wel ongevalle toe te gaan! Eerder 'n vals alarm as wat iets rerig fout gaan! As dit erg bly, sou ek met my dr praat as ek jy is. Daar is baie natuurlike goedjies wat hulle hiervoor kan voorskryf vir verligting wat veilig is tydens swangerskap.
Andersins wat goed vir my werk is purity prunes (dis nie lekker nie, maar WERK) en oats (nie instant nie). Hierdie 2 kosse bevat 'n natuurlike "liquid / gel" fibre wat FANTASTIES werk! As jy ander hoe vesels kosse inneem moet jy onthou om BAIE water saam met dit te drink, anders gaan die vesel net die teenoorgestelde effek he en jou verstop! (dis hoekom ek pruimedante en oats verkies).
En WATER WATER WATER! Sterkte.. dit word beter!!