Hi almal!
Kayla - Die hypnobirthing is nogal regtig vir my great. Maar dit vat baie comittment en harde werk ook! Ek oefen omtrent 'n uur ELKE DAG. As jy nie doen nie, gaan jou lyf nie gekondisioneer wees op die dag nie en gaan dit nie 'n verskil maak nie. Maar ek dink ek is baie meer determined hierdie rondte agv my vorige ervaring! En jou kanse om te skeur is ook BAIE minder omdat mens met hypnobirthing NIE DRUK NIE. Jy haal net asem en laat jou lyf die werk self doen

Gaan kyk gerus na Beautifully Born. Hulle bied die regte Hypnobirthing klasse aan en kan ook die boeke deur hulle kry (Hypnobirthing, The Mongan Way - deur Marie Mongan).
4D se hulle tussen 28 en 32weke. Maar ek sou nie langer as 28 weke wag nie
Dellie - Hi dis goed om weer van jou te hoor! Eks bly dit gaan goed

Mens betaal gewoonlik vir jou bed booking, ja. Dit sal afhang van die hospitaal. Wilgers het my R300 gekos en Femina R400. Maar mens kry gewoonlik nogal nice goodies by. Party hospitale gee vir jou 'n hele baba sak (sodat jy amper niks behalwe klere vir baba hoef te pak nie), ander gee n 4d scan verniet, baba se 1ste entings is gewoonlik ook ingesluit! So daar is darem nice perks
Stella - eek! excitement!! Klink my boetman groei baie mooi! Hoop dis nie meer lank wat jy so swaar hoef te dra nie! Ek moet jou se, ek weet RERIG nie waar my boetie wegkruip nie. Ek dra so klein, maar hys al 2.5kg...