heart gesels saam op die pad na geboorte

12 years 6 months ago #247406 by StellaK
Kayla, jy moet eerder so gou moontlik jou swangerskap by die medies registreer, anders gaan jy dalk meer moet inbetaal op al die baie dr's besoeke. hoe en waar jy gaan kraam maak nie nou saak nie.

as jy graag wil normaal kraam, hier is my persoonlike opinie:
as ek dalk n voorstel kan maak, gaan lees baie mooi op oor wanneer is 'n keiser regtig nodig. ek dink baie dokters is net pro-keiser oor dit vir hulle gerieflik is, en sal dalk vir jou baie stories vertel hoekom jy eerder 'n keiser moet kry.
as jy mooi opgelees het daaroor sal jy weet wanneer hy sommer net wil druk om te sny.
hulle sal in elk geval eers heel aan die einde kan se of 'n keiser regtig noodsaaklik is. ek dink as hy te vroeg gaan skree vir 'n keiser dan moet jy maar weet hy gaan als probeer om eerder te sny
onthou, jy het die finale se, nie die dr nie

me 35, DH 39

TTC #1 since Oct 2012
March 2013 BFP, May 2013 MC at 10 weeks (Blighted Ovum)
6 Aug 2013 BFP, Gerhard gebore 8 April 2014
[link=https://lilypie.com] [/link]

#2 BFP 3 Jan, Franswa gebore 8 Aug 2015

#3 TTC from Apr 2018
MC Oct 2018
BFP 23 Nov 2018

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 6 months ago #247404 by kayla
Dankie Julle

Ek is eintelik in natal. Ons het glad nie so iets nie.

Ek is regtig bekommerd dat hulle my induksie gaan gee, want hier is dit nogal populer. Minki soos jy se, dit gaan alles oor die skedules van die hospitaal en die dokter. Ek oorweeg n doula (my man sal uitpass net na die drip in is) maar ek weet ook nog nie of ek normaal kan gaan nie, so sal maar nader aan die tyd by die dokter hoor. Ek weet ook nie of n doula toegelaat word nie. My vriendin se man was vir een of ander rede nie daar vir n gedeelte van die kraam proses nie en die susters het geweier dat haar ma ingaan om haar by te staan. Sy moes alleen deur alles gaan met wild vreemde en baie ongeskikte verpleegsters. Dit het my heeltemal afgesit van daardie hospitaal. En dit was my eerste keuse.

Wanneer sal die dokter vir my kan se of ek normaal kan gaan of nie? Ek het nog nie by discovery my swangerskap bevestig nie want ek wag maar vir duidelikheid oor die hospitaal en die tipe geboorte ens.

Lallie, wou jou nog se, jy mag maar roof kyk, maar gesels saam, dis lekker om almal se raad en advies te hoor en te deel

12 years 6 months ago #247403 by minki.vandriel
Dankie Stella!

Ek sal dophou as dit weer gebeur. Ek het eintlik lanklaas gevoel, ekt nou net skielik daaraan gedink en wou sommer hoor of julle dit dalk ook ervaar.

Maar as ek dit weer voel sal ek def met my vroedvrou bespreek :)

Ai ja, hoe groter hulle word en hoe minder vrugwater daar is, hoe swakker raak die sonar fototjies :( Darem amper amper dan het julle nie meer fotos nodig nie! yay! ;)

12 years 6 months ago #247402 by StellaK
goeie more dames,

hoop julle het almal 'n lekker dag.

Minki, die foto wat ek gekry het is baie onduidelik, so ons ML sal eers moet kyk of hy dit so kan kry dan mens iets kan sien. as ons dit regkry, dan sal ek dit kom opsit.
jammer van die vreeslike pyne wat jy kry. ek dink ek het ook sulke steek pyne gekry, en dit het redelik van my posisie afgehang. maar nou het ek meer 'n konstande pyne daar soos die druk al meer raak.
ek sou se bel dalk jou dr/vroedvrou as jy twyfel daaroor

kayla, jy kan altyd kyk Genesis dalk nader aan jou is. ek weet julle is erens in JHB

me 35, DH 39

TTC #1 since Oct 2012
March 2013 BFP, May 2013 MC at 10 weeks (Blighted Ovum)
6 Aug 2013 BFP, Gerhard gebore 8 April 2014

#2 BFP 3 Jan, Franswa gebore 8 Aug 2015

#3 TTC from Apr 2018
MC Oct 2018
BFP 23 Nov 2018

12 years 6 months ago #247401 by minki.vandriel
Plesier, Kayla.

Janee sover ek weet word meeste dinge darem deur ons medies gedek :) As jy met 'n ginekoloog gaan, behoort jy nie issues te he nie.
Ek stem beslis saam oor die homebirthing. Dit word ook nie aanbeveel vir 'n eerste kind nie. Ek is ook maar bietjie nervous om te ver weg van 'n hospitaal te wees - so as dit nie was vir die eenhede by Femina nie, sou ek beslis ook eerder by 'n hospitaal gebly het.
'n Opsie wat jy wel kan oorweeg as jy dalk wou - is om saam met die dokter in die hospitaal 'n vroedvrou / doula te kry ook. Ek dink ek sou dalk dit gedoen het as ek weer in die hospitaal moes wees. Jou dokter word eers gebel net voor die "druk fase" begin. So jy gaan dus die meeste van jou kraam deur net met susters te doen he. Die susters kan baie pushy en suggestief wees. Jou laat voel asof dit veronderstel is om so seer te wees dat jy wil doodgaan en jou oorreed om medikasie te neem wat jy nie noodwendig wil / nodig sou he nie. 'n Doula / vroedvrou is maar net 'n nice "buffer" om te he vir "sagter" kommunikasie en uitskakeling van onnodige "medical intervention" soos in my geval.
Die verskil is: 'n suster is ingestel op hospitaal en dokter se tyd en convenience (dis n FEIT) terwyl die vroedvrou / doula ingestel is op JOU en BABA en wat die beste vir JULLE is. Ek kan getuig daarvan :) Maar as jy 'n kwaai, uitgesproke EN ingeligde man / birth partner het, kan dit ook BAIE help ipv noodwendig n doula / vroedvrou.
In 'n neutedop: Hoe rustiger en kalmer jy is en hoe minder spanning en druk op jou geplaas word met allerhande onnodige vrae en suggesties.. hoe meer gaan jou liggaam veilig voel om "oop te maak" om 'n great rustige geboorte te he. ONTSPANNING en GEMAK is die 2 belangrikste elemente vir hierdie dag en elke mamma verdien dit! :)

12 years 6 months ago #247398 by kayla
Dankie vir die info Minkie

Ek is ook op classic priority. Ek verstaan ook nie heeldag en aldag hoe die mediese fondse werk nie. Ek kyk maar net altyd op hulle web of my dokter vol gedek word of nie. Sover dek hulle almal vol. Maar ek het nog nie na n vroedvrou gekyk nie. Ek het n bietjie na die active birth unit gekyk. Dis baie oulik, as ek nader gebly het sou ek dit oorweeg het. Ek sien nie kans vir n homebirth nie, net omdat jy ver van n hospitaal sal wees.

Lekker dag almal

12 years 6 months ago #247395 by minki.vandriel
PS:
Het enige iemand al skielike skerp pyne in die cervix gevoel?? Ek kan nie se dis nou so erg dat ek sal dokter toe jaag nie en dit gebeur nou nie heeldag aldag nie. Net so nou en dan 'n vinnige steekpyn en dans dit weg. Net gewonder of dit dalk 'n teken kan wees van ontsluiting. Met my dogtertjie was ek vir 'n hele paar weke 4cm ontsluit lank voor ek in kraam gegaan het, so ek weet dis moontlik. Maar ek het nie met haar steekpyne ervaar (sover ek kan onthou) nie. Miskien kan dit net dalk 'n bietjie van 'n goeie kopstamp teen die cervix wees?