heart gesels saam op die pad na geboorte

12 years 6 months ago #247420 by StellaK
hallo Tanya, hoop dinge raak dan bietjie rustiger by jou.

Hallo daar Baby. en sommer weer baie welkom hier. sjoe, kan nie glo jy is al verby halfpad nie. dit voel soos gister wat jy vertel het van jou BFP.
baie geluk ook met die seuntjie. jy is seker al lekker aan die shop :rock:

me 35, DH 39

TTC #1 since Oct 2012
March 2013 BFP, May 2013 MC at 10 weeks (Blighted Ovum)
6 Aug 2013 BFP, Gerhard gebore 8 April 2014
[link=https://lilypie.com] [/link]

#2 BFP 3 Jan, Franswa gebore 8 Aug 2015

#3 TTC from Apr 2018
MC Oct 2018
BFP 23 Nov 2018

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 6 months ago #247416 by minki.vandriel
Hi Tanya,

Shame ek hoop jou week word bietjie rustiger.

Jip die medies dek vroedvrouens @200%, maar die vroedvrouens charge 300%. Dus is die oorblewende bedrag vir ons eie onkoste.
Daar is 'n groot verskil tussen vaginaal kraam en natuurlik kraam (het ek op die HARDE manier geleer). Selfs onnatuurlike induksie (pitocin) maak dat dit glad nie meer natuurlik is nie. As ek ooit weer induksie MOET kry, sal ek BESLIS ONMIDDELLIK 'n epiduraal vra. Hier is die redes hoekom: pregnancy.about.com/od/induction/a/pitocindiffers.htm. En ek kan jou verseker dit is waar - ek is self daardeur.

Dis (in my opinie) BAIE moeilik om natuurlik te kraam in 'n hospitaal met 'n dokter. Ek het regtig goeie dokters en susters gehad by die hospitaal - dit gaan maar net oor hoe hulle glo en geleer is geboorte "moet wees" - en hulle dwing dit dan so af. Dit is hoekom ek die vroedvrou en "active birth unit" roete kies die keer.

12 years 6 months ago #247415 by baby
Hello julle almal

Jammer ek join julle nou eers. Dit was maar dol met al die opgewondenheid.

Hello ook aan almal wat ek nog nie ontmoet nie. En baie geluk met julle swangerskap.

Ek is nou heelwat agter met wat aangaan, maar gaan probeer opvang.

AFM - ek is nou 21 weke. Het op 16 weke uitgevind dit is 'n seuntjie!!!!! Ons is in die wolke. Klein MJ skop al baie hard en hou my al skoon wakker in die aande. My magie groei ook vining en ek voel al lekker ongemaklik. Ek gaan volgende week weer na my gewone dr toe en dan op 24 weke vir ons tweede 4D (sal elke week dit doen as ek kon).

Bly om terug te wees by julle.

TTC since Feb 2012
Me: 26
DH: 31
Me: PCO
DH: sperm antibodies

23 October: 5mg Femara
11 October: 1 Follicle 18mm Ovidrel trigger
2 November: IUI
3 November: IUI (Ovulation confirmed)
7 November: Start Cyclogest
13 November: BFP!!!!!
Jan '14 12 weeks pregnant

12 years 6 months ago #247414 by TanyaS
Hello Almal 
Lyk my ek het sommer baie gemis  dis nogal dol die kant hierdie week.
Kayla, ek het ook niks van die weird cravings wat almal altyd van praat nie, dis mar ook meer die sweets, koekies en vrugte wat ek mar die hele tyd voor lus is.
Dankie Lalie! Dalk het julle almal dogtertjies met al die sweeties wat julle voor lus is lol
Stella, ek is bly jou afspraak het goed afgeloop  min dae vir jou! Ek hoop myne het ook darem bietjie hare wanneer sy gebore word  Ek was kaalkop tot omtrent 2 jaar.
MInki, ek gan ook my bes probeer vir natuurlik en nie keiser nie, wast wil jou medies nie cover nie?Kayla, ek is ook by discovery, as ek al die informasie lees lyk dit darem as asof alles 200% bedek is, mits die drs ens met hulle geregistreer is. Jy kan op die webwerf kyk of jou drs op hulle lys is. Ek het my swangerskap op 12 weke by hulle geregistreer, dit was baie vinnig so jy moet doen sommer nou al doen. Dan kan jy ook die baba klub doen sodat jy die sak met produkte en die tydskrifte kan kry.
Kayla, ek het vir my dr ook gevra of sy al kan sien of ek normal kan gan of keiser, sy het gese dis baie moeilik om te kan bevestig tot so 37 weke. Die ding is enige iets kan gebeur soos jou bloedruk kan val in die laaste ruk ens. Mar hulle doen eers a interne evaluasie bietjie later om te sien of jou bekken been of wat ookal mens dit noem lol groot genoeg is vir die kop om deur te druk. So as jou dr vroeg al vir jou se dis n keiser sonder enige valide mediese rede, dan druk hulle jou vir a keiser vir verkeerde redes.

12 years 6 months ago #247410 by StellaK
om by Minki aan te sluit. wat wel voor die tyd kan gebeur is dat die placenta begin verkalk en baba nie meer genoeg voeding kry nie, dan sal hulle vroeer sny en uithaal. en 'n ander geldige probleem is as jy sukkel met hoë bloeddruk.

enige ander redes sal 'n dr vir my baie mediese feite moet verduidelik voor ek hom sal glo.

me 35, DH 39

TTC #1 since Oct 2012
March 2013 BFP, May 2013 MC at 10 weeks (Blighted Ovum)
6 Aug 2013 BFP, Gerhard gebore 8 April 2014

#2 BFP 3 Jan, Franswa gebore 8 Aug 2015

#3 TTC from Apr 2018
MC Oct 2018
BFP 23 Nov 2018

12 years 6 months ago #247408 by minki.vandriel
O ja.. ek wou nog se.. dit is TERRIBLE dat jou vriendin alleen moes kraam en heeltemal onaanvaarbaar! Ek kan dit amper nie glo nie! Toe ek in vroee kraam was het my pa sommer ingekom om te kom "kuier" terwyl my man ook daar was (in Wilgers hospitaal) met geen probleem nie. Dink ek sou die "scene" van die jaar gegooi het as my ma nie toegelaat word tydens my kraam nie..
Ek weet ander / meer "birth partners" moet eers deur jou dokter goedgekeur word. So dit sal waarskynlik fine wees as jy die reeling vir n doula vooraf met jou dokter maak en SEKER maak dr het almal wel ingelig sodra jy opgeneem word. As nie, moet hulle dr bel en toelating gee. Maar volgens my het jy die reg om 'n doula / vroedvrou ook by jou te he.

12 years 6 months ago #247407 by minki.vandriel
Kayla
Stella is reg. Onthou jy kan ENIGE tyd as jy wil weer die medies bel en net hospitale verander (soos ek nou doen op 31 weke). Hulle verander dit maar net sonder issues :) So moenie voel as jy nou jou bed boek is dit nie veranderbaar nie!
Dan stem ek ook saam met Stella itv normaal kraam. 'n Goeie vriendin van my (baie klein en petite) se dokter het haar forseer om te keiser. Volgens hom was sy "te klein". Noudat sy weer swanger is, wil hy skielik nie eers meer bevallings doen nie. Sy kan haar hare uit haar kom uittrek dat sy nie normaal gekraam het nie, want VBAC het soveel meer risiko's.
Hier is basies waaroor dit gaan: Die gynea voel wel jou bekken grootte, MAAR dit is geen indikasie dat jy te klein / groot genoeg is nie! Daar is ligamente wat jou bekken bymekaar hou. Ligamente kan gewoonlik glad nie rek nie, maar tydens swangerskap skei jou lyf die hormoon "relaxin" af. Dit MAAK jou ligamente rekbaar :) Liewe Jesus se tower manier om jou "gewoonlik onbeweegbare bekken" adjustable te maak om te kan oopmaak vir jou baba. Dit is rerig MIN gevalle waar mammas nie normaal kan kraam nie - en wanneer dit die geval is - soos stella se - is dit wanneer jy alreeds in kraam is. Daar is geen manier wat n dokter vir jou gaan kan se hoe wyd jou ligamente gaan kan strek tydens die druk proses nie. Maar hoe meer ontspanne en selfversekerd - hoe meer oxytocin en endorfiene skei jou lyf af - hoe meer relaxin - hoe groter jou bekken :) Ons vroue lywe is net amazing ontwerp asook ons baba se lyfies om by ons sn te pas.. dis nie ontwerp vir emergencies en "what if's" nie.
Ons staan nie elke dag op en dink; sjoe ek hoop nie ek kry vandag n hartaanval nie.. of ek hoop nie 'n bus ry my om vandag nie.. Dis wel moontlikhede wat KAN gebeur, maar ons ag dit nie as die norm nie. So hoekom ag ons die feit dat ons lywe nie kan doen waarvoor dit ontwerp is nie as die norm? Net interessant vir my..