heart gesels saam op die pad na geboorte

12 years 6 months ago #247350 by kayla
Sterkte Minki en stuur n photo sodra jy kan.

Dellie weereens geluk met die pienkvoet.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 6 months ago #247342 by TanyaS
Dankie Stella en Minki :)

Minki sterkte met jou afsprake later!

12 years 6 months ago #247340 by minki.vandriel
Hi Almal!

Stella - eks bly jyt die hospitaal toer geniet. Mens voel sommer bietjie beter en meer voorbereid :)

Tanya - wow jou fotos is so mooi! En jy lyk stunning! Nou kan jy lekker begin shop aan alles wat nog extra nodig is :) Ek is eintlik ingebook by Wilgers Hosp (PTA), maar afhangende v hoe vandag se afsprake verloop, mag ek dalk skuif na die Femina se "Active Birth Units" toe. :)

Dellie - aaaw wow! So baie geluk! Dogtertjies is soooo lekker om voor reg te maak en mens kry net die MOOISTE outfits!! Geniet elke oomblik! :)

Kayla - eks bly jou dae vlieg darem :) Daar is niks so erg soos om te sit en wag terwyl elke sekond voel soos n uur nie! Besig bly is maar die beste! :)

EK het netnou my sonar en daarna die afspraak met die vroedvrou! Ek is nogal nervous en excited :) Ook nie seker wat my dr se reaksie gaan wees nie, want ek gaan uit die aard van die saak 'n ander dokter moet kry omdat my dr nie by die Femina sal werk nie :( Baie hartseer daaroor, maar ek kan seker nie my brood aan albei kante gebotter he nie..

12 years 6 months ago #247339 by Twinkle
Dellie - baie baie geluk met jou dogterjie wat oppad is... Jy moet die pienk shopping geniet en elke oomblik om haar kamer vir haar reg te kry ...

Me: 31
DH: 32
TTC #2 since Oct'12

Oct 12 - Aug 13: Fertiboost & Acupuncture
6Aug: FS - Homeplan - Fertomid (50mg)
27Sep: Start with Clomihexal for 5 days
04Oct : Follie scan 1 14mm and 1 @ 12mm
08Oct: 1 Follie @ 19mm
Jan'14 - FS appointment STOP treatment
Okt 14 BFP
#1 BETA 1907
Due date 27 June

12 years 6 months ago #247338 by StellaK
baie geluk Dellie :woohoo: nou gaan jy darem lekker shop..hehehe
geniet die regmaak vir haar.

Tanya, dis pragtige foto's. sjoe, dit het omtrent mooi gelyk. en jy lyk net so mooi.
geniet die uitpak van die geskenkies.

ek het nou gesien op facebook dat die BamBoo baby gaan by die baba indaba expo wees die laaste naweek in maart (in sandton). so vir die wat dalk nog wil sien hoe die doeke lyk kan gerus daar 'n draai maak.

me 35, DH 39

TTC #1 since Oct 2012
March 2013 BFP, May 2013 MC at 10 weeks (Blighted Ovum)
6 Aug 2013 BFP, Gerhard gebore 8 April 2014
[link=https://lilypie.com] [/link]

#2 BFP 3 Jan, Franswa gebore 8 Aug 2015

#3 TTC from Apr 2018
MC Oct 2018
BFP 23 Nov 2018

12 years 6 months ago #247337 by TanyaS
nog n paar

12 years 6 months ago #247336 by TanyaS
More almal!

Minki, ek gan by Olivedale Clinic wees, dis so 4 km van my huis af :) Waar is jy ingeboek? Sterkte met die afspraak vandag!

Stella, bly die hospitaal toer het goed verloop vir julle :) ons het ons sin verlede week ook gedoen, dit maak realiteit n bietjie meer insink :)

Kayla, mmmmmm, voel nog steeds bietjie bang lol, ek hoop ook mar ek begin bietjie beter voel na n paar klasse lol, sy moet een of ander manier uitkom haha

Dellie baie geluk met die dogtertjie!

Babatee was lekker dankie :) die son was darem net lank genoeg uit dankie tog. Ek het n paar fotos opgesit

Geniet julle dag!