heart gesels saam op die pad na geboorte

12 years 6 months ago #247076 by TanyaS
Dellie, ek het in my eerste trimester van woollies se biltong geeet, alles is nog fine met baba so ek is seker dis ok. Dis die droe plat soort wat hulle het, ek het dit nie in die mikrogolf gesit nie. Ek dink mens moet dit net nie oordoen nie dis al. Dis die enigste manier wat ek enige vleis oor my lippe kon kry in die begin

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 6 months ago #247070 by kayla
Goeie more julle

Dankie vir die lys minkie. Ek hou dit ook naby vir wanneer ek my sak moet pak.

Stella, sterkte vir die moegheid, ek dink dis vreeslik veral as jy werk en elke oggend moet opstaan.

Dellie, bly jou kopseer is amper van die verlede. Dellie waar het jy die band gekry vir jou broeke?

Lallie en yolinde, Hello julle.

Damkie ook vir al die idees met die broeke, myne pas nog goed en daar is spasie vir goe (dankie MS), maar ek sal een van die dae nie meer in dit pas nie.

12 years 6 months ago #247069 by minki.vandriel
oooo, ek wou nog vir julle almal se ivm die kot gesprek. Vir die wat nog nie gekoop / besluit het nie. Nuwe kotte is wel duur, maar julle kan dalk ook die "Room in a Box" oorweeg. Baby Boom hou dit aan. Ek het dit gekoop vir my dogtertjie en nou weer vir my seuntjie ook.
Dis 'n kot met n changing station en baie laaie in een. Maar die lekker ding is, as hulle ouer word, word dit n single bed, laai kas, boekrak en play pen! Dus gaan jy vir JARE nie hoef meubels te koop vir jou kind nie. Was vir my beslis n bargain! En daai kotte is HUGE. My amper 2jarige slaap nog in hom en hys nogsteeds baie groot vir haar! ;)

12 years 6 months ago #247068 by minki.vandriel
Dellie- Dis n plesier. Eks bly as die lysie gaan help :)
Vasbyt met die borsvoeding. Die eerste paar weke kan dit partykeer (veral deur die nag) voel asof dit 'n ewigheid vat vir jou melk om te "establish" en vir jou borste om te "adjust". As mens net deur die eerste paar dae kan kom, raak dit so maklik dat jy sommer borsvoed, makeup doen en koffie drink gelyk! :) Hou net moed! Ek het baie aande so amper net moed opgegee en begin bottel gee omdat jou tepels so seer raak en dit VOEL asof jy useless is, maar eintlik is mens se lyf baie slim en weet presies wat hy doen selfs al is ons nie seker nie! Ek is baie bly ek het aangehou en deurgedruk - dis beslis die moeite werd! Ek moes Eglonyl drink om meer melk te maak, maar dis ook okay! PS: 'n Goeie boere raat wat actually nogal werk is om koolblare in die yskas te hou en vir n rukkie in jou bra te dra. Dit help baie vir "engorged" seer borste :)
Ek is baie bly jy voel soveel beter! :) Dit is nou net excitement van hier af! Whoohoo!

12 years 6 months ago #247065 by Dellie
More almal!

Minki - my skoonsuster het nogal juis die haarrekkie idee genoem..ek gaan dit ook bietjie probeer. Ek het vir my
die rek ook gekoop - ek gaan dit vrydag begin uittoets. Ek het nogal ook van die Tommee Tippee bottels gehou
en toe ek dit op special sien, toe koop ek dit dadelik. . Ek wil beslis borsvoed (as ek kan)! Ek het die manual
borspomp ook gesien die naweek by Baby city (nogal nie te duur nie). Dink julle ek kan so iets al koop? Ek is
net bang ek koop iets en dan het ek dalk nie melk nie en kan nie borsvoed nie?

Ek is bly jy het die hypnobirthing klas so baie geniet! En baie dankie vir die volledige lysie - ek het dit
sommer geprint en gaan dit bere tot ek my tassies moet pak.

Stella - ai, ek hoop jy voel sommer gou beter!

Tanya - mag mens biltong eet in jou swangerskap? My dr het gese ek mag dit eet maar moet dit in die
mikrogolf sit om "gaar" te raak. Ek het dit eenkeer gedoen en dis baie sleg - proe glad nie dieselfde nie.

Ek moet se ek voel baie beter nou in die tweede trimester as wat ek in die eerste trimester gevoel het. Ek het
in die eerste trimester skaars geeet in die aande agv naarheid. Ek het ook vreeslik "rek en strek" pyne/krampe
gehad - die ligamente wat so strek. O ja en dan die verskriklike moegheid! Nou in die tweede trimester
het ek weer my eetlus terug, is meer energiek en het minder "rek en strek" pyne. Dis nou net die hoofpyne
wat my klaarmaak...Maar ek het 3 dae laas een gehad. So hopelik kry ek nie nou gou weer een nie.

Hallo Kayla!

xx

Me: 30 (PCOS)
DH: 31

TTC: Since September 2012
May 2013 – Fertomid - no follicles
June 2013 - Laparoscopy and Ovarian Drilling
Aug 2013 - 2.5mg Femara and Ovidrel (homeplan) - BFN
Oct 2013 - 2.5mg Femara, Menopur, Ovidrel (homeplan) - BFN

28 Oct 2013 - Move to a FS - Dr Johan Pentz

05.12.2013 - Femara, Gonal F, Lucrin - IUI - BFP 18 December 2013 Beta 127..So blessed!

3.01.2014 - first scan 6 weeks 1 day - one perfect heartbeat.
14.02.2014 - 12 week scan - absolutely perfect and all going well.
10.03.2014 - It's a little girl!

[link=http://lilypie.com] [/link]

12 years 6 months ago #247062 by TanyaS
More almal,

Dankie vir die lys Minki :)

Voel self ook lekker moeg Stella lol, dalk is dit n goeie verskoning om biltong te gan koop, ek is op die oomblik nie te mal oor vleis nie :( was in my 1st trimester ook so.

Ek slaap ook nie regtig veel nie.

Hoe voel julle dames wat nog in die begin is?

12 years 6 months ago #247060 by minki.vandriel
Stella, haha ja - dit lyk omtrent so. Maar ek moet jou se, ek het pretty much alles op daai lys gebruik! As jy klaar gekraam het, vat jou man die kraamsak net so huistoe. Dis hoekom dit lekker is om n aparte hospitaal sak te he. Ek het ook baba se klere elke stelletjie apart in zip lock sakkies gesit. Sodoende kon ek elke keer net die vuil sakkie klere saam met pappa huistoe stuur. Het nogal goed gewerk!
Baie mense pak eers wanneer hulle in kraam gaan. Ek moet se mens het (veral met die eerste een) rerig baie URE om dit te doen :) Ek is maar net een wat daarvan hou om alles vooraf reg te he - dit laat my relax. Maar meeste ma's het meer as genoeg tyd om eers rustig te pak.
Shame, ja.. jy dra nou al lekker swaar. Ek kan dink jys moeg! Die dokter by my 4D scan het my aangeraai om te probeer meer proteiene inneem. Bleikbaar hier by die einde gebruik baba baie proteien vir al die laaste vetjies aanpak en breinontwikkeling - en dit maak mens ook bleikbaar vreeslik moeg. Vandat ek meer vleis, neute en bone probeer inneem, voel ek baie beter!