More dames,
Hoe was julle naweek?
Ek dink dis die eerste keer ooit wat ek rerig bly is Maandag is hier! Behalwe dat ons Vryd, Sat EN Sond funksies gehad het wat ons MOES bywoon, was my dogtertjie so siek met oor- en boonste lugweginfeksie

Ek en pa het letterlik "shifts" gehad om deur die nag by haar te wees met haar kwaai koors bo 40 en erge naarheid

Ons het maar op die ou end ongevalle toe gejaag.. so hieride mamma is MOEG!
Stella, dankie ja.. hy lyk presies soos wat sy sussie gelyk het - en dit is pappa uitgeknip. My dogtertjie het niks van haar ma geeerf nie.. haha.. mamma het net die harde werk gedoen. Pappa se gene loop maar sterk in die bloedlyn lyk vir my. Klein Pierrie het vrydag so net onder 1.3kg geweeg al. Hy was toe 28 weke se groei, maar kop is 30 weke se groei

Nie so great as jy normaal wil kraam nie! haha!
Hoe lyk jou kot? Is die babakamer al reg - jy moet fotos stuur! Ons baba kamer is darem ook nou besig om vorm te kry

So een dingetjie elke maand, maar ek moet se dis so te se reg vir klein Pierre *exciting!*
Tanya, ja dis te amazing om die oop ogies te sien! Ek glo nie hy kan seker veel sien nie, maar die ogies knip refleks is beslis al daar