More almal!
Ek hoop dit gaan goed met julle vanoggend. Gaan heel goed hier. Ons het gisteraand begin met "Hypnobirthing" klasse. Ek moet se ek is BAIE opgewonde en dis net great agtergrond en ondersteuning. Ek begin al klaar weer oorweeg om dalk sonder die epiduraal te gaan!
Dellie, beplan jy om te borsvoed? Met my dogtertjie het ek omtrent opgestock op Dr. Brown's bottels omdat almal vir my gese het dit was so fantasties. Maar die tietie se vorm is HEELTEMAL anders as mens se bors, so sy wou NIKS weet van daai (BAIE duur) bottels nie! Ek het op die ou einde net Tommee Tippee gekoop. Die vorm is baie nader aan die vorm van 'n mamma se bors. Dit het gewerk soos n bom en sy gebruik dit NOUNOG! Dis fantastiese bottels! Jy kan net die tietie groottes heeltyd verander soos hy/sy ouer word. Tommee Tippee se pryse is ook nie outrageous nie en hulle maak nou ook 'n anti-colic bottel (bietjie duurder) as jy dalk sou sukkel met winde. Hulle manual borspomp is ook rerig great! Hy skroef direk op die bottel. Mens kan ook klein lig dig vries houertjies koop waarin jy ook direk kan uitpomp as jy dit sou wou uitpomp en bere vir later. Ek is n GROOT fan van Tommee Tippee! Maar op die ou einde besluit jou kind seker self, almal is maar anders.
Ek het gehoor daai broek bande werk ook wonders. My probleem is dat ek lekker in my bobene en boude ook dra

So my denims is nie meer gemaklik om my bene nie. Maar vir mammas wat nie daardie probleem het nie, het ek gehoor dis die greatste invention ooit! Wat baie mammas ook doen, hulle "loop" n gewone haar rekkie deur die denim se gat en dan om die knoop. Ek het dit aan die begin gedoen en het nogal goed gewerk. Hou die broek mooi bymekaar en keer dat dit oop zip, maar gee bietjie meer spasie vir die magie.