heart gesels saam op die pad na geboorte

12 years 7 months ago #246902 by TanyaS
Ag jinne, die fotos is baie oulik :) Is sy ogies oop op die laaste een?

Sterkte met jou afspraat more Kayla!

Jy moet die naweek sommer baie rus Stella :) le op die bank en lees n boek of kyk dvd's

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 7 months ago #246901 by StellaK
goeie middag dames.

Minki, hy lyk te kostelik vir woorde. dit darem baie lekker om al 'n gesiggie te kan sien. hoeveel weeg hy nou?

Dellie, geluk met die 2e trimester. dis 'n baie lekker tyd.
ja, daardie vrouens is besonders behulpsaam. ek was nou al by ander baba winkels en maternaty winkels is, en jy sal nie glo nie, maar Miane is regtig van die goedkoper plekke. maar ja, dis vrek duur.

hallo Tanya

Kayla, jy kan direk vanaf doodlebums af bestel www.doodlebums.co.za of gaan kyk daar en dan soek jy die spesifieke naam se website. daar is baie meer detail en fotos op die plekke se websites, en ek is seker jy kan direk by enige een van hulle bestel.
ek het myne direk by Bamboo Baby bestel en ek het die bamboo reeks gekry. ek het ook vriendinne wat die mikro fibre doeke gebruik en se dit werk baie lekker.
onthou die poef trek nie in nie, die soakers en boosters is vir die piepie. maar ja, al die soorte sal die poef mooi binne hou (jy gaan natuurlik seker die uitsonderings kry wat jy maar dan die hele baba gaan bad na so doek...hehehe)
doodlebums het nou ook 'n opsie waar jy 'n paar verskillende make kan toets en dit dan terug gee voor jy koop. dis dalk 'n oulike opsie as jy eers wil sien voor jy koop.
ek het maar gekoop en was baie tevrede met wat ek gekry het.
laat weet asb as jy nog vrae het :cheer:

my rug en my pelvis bene is vrek seer vandag, so die middag raak nou vir my baie lank.
ons gaan sondag ons kot haal, so ek sien baie daarna uit

hoop julle het almal 'n baie lekker naweek.
:heart: :heart:

me 35, DH 39

TTC #1 since Oct 2012
March 2013 BFP, May 2013 MC at 10 weeks (Blighted Ovum)
6 Aug 2013 BFP, Gerhard gebore 8 April 2014
[link=https://lilypie.com] [/link]

#2 BFP 3 Jan, Franswa gebore 8 Aug 2015

#3 TTC from Apr 2018
MC Oct 2018
BFP 23 Nov 2018

12 years 7 months ago #246894 by minki.vandriel
Hi julle!

Kom nou net terug van my 4D af. Sjoe, hulle gee soveel meer inligting nou as 2 jaar gelede met my dogtertjie - dit was net ongelooflik - wow!

Ons is so geseend dat alles perfek normaal is en seuna so mooi groei en ontwikkel. Nogal n regte gentleman wat elke keer sy handjie voor sy mond hou as hy gaap! :) Was maar skaam om gesig te wys - as dit nie sy handjie voor sy gesig was nie, het hy sy gesiggie in die plasenta gedruk. Mamma se ou rustige gentleman :)
Attachments:

12 years 7 months ago #246889 by kayla
More julle

Baie dankie Dellie. Ek het die vrou by die bamboo baby gemail met vrae. Een van my vriendinne se vriendinne het dit deur ebay gekoop vir die fraksie van die prys en sy se dit werk perfek. As julle dalk wil ekstra koop. Persoonlik wil ek nie die kans waag nie, maar dis net my persoonlikheid. Dis dieselfde senario as mense wat hulle trourokke oor die internet bestel, vir my is dit crazy, maar vir hulle het dit perfek gewerk.

Met my gaan dit goed. Sien more weer vir baba boontjie. Hoop daar is n bietjie meer om te sien.

12 years 7 months ago #246888 by minki.vandriel
Ek is net so bly dis vrydag!! :)

Ek moet netnou ry, my afspraak is vir 11:30. So opgewonde! Gaan sommer n coke down en Bar-One eet oppad soontoe om die mannetjie bietjie aktief te probeer kry! Hy's nogal geneig om sy gesiggie vir ons weg te steek! Hoop so hy koekeloer darem vir ons!
Hy is baie minder aktief as wat my dogtertjie was. Maar dokter se ook dis omdat my plasenta voor sit (tussen hom en my maagwand), so ek voel net minder skoppe as wat ek het met my vorige swangerskap.

12 years 7 months ago #246886 by TanyaS
Hello Almal!

So bly dit is vrydag :)

Dellie geluk met die mylpaal :) Hoop dit verloop sommer baie goed!

Minki, hoelaat is jou scan vandag? jy kan seker nie meer wag nie

12 years 7 months ago #246885 by minki.vandriel
Hi Dellie,

Geluk met jou 2de trimester!! Dis baie exciting! :)

As jy by The Grove is, gaan loer sommer by hulle Woolies ook in! Ek het vir my daar "stretch" denims gekoop van hulle "RE" reeks (nie maternity nie), maar die band bo is rek, nie n knoop nie. So dit werk vir my so lekker en sit regtig mooi. Waarskynlik ook bietjie goedkoper as Miane.

Sommer by daai selfde woolies vir my van hulle JT One yoga broeke en katoen broeke met rek bo gekry. Ek was nogal chuffed met daai woolies :)
Sterkte, ek hoop jy kry iets waarin jy gemaklik is - veral nou deur trimester nr 2 waar die groot groei gaan begin! ;)